Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Netmission Keittiö

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Antte vegaanit ruokaohjeet ei varmaan moniakaan kiinnosta. Riittää varmaan linkki ruuasta jonka olet tehnyt. Jokainen saa sen auki jos haluaa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Ei turhaan ärsytä . Ja ruokavinkki vaan tähän ketjuun riittää, ei muihin ketjuihin ripoteltuina, minne ne ei kuulu, jos sopii??
    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Minusta anten ruokaohjeet ovat tosi kiinnostavia vaikka itse en jaksaisi niin monipuolisia laittaa, kiva lukea.
      Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Minuun anten ruokaohjeet on tehneet vaikutuksen.

Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Hyvähän se on jos kahta kiinnostaa

Minä saan ohjeet nyt sähköpostiin kuukauden ajan kun otin vastaan sen Vegaanihaasteen. Siellä on linkit joista saan ohjeita milloin haluan jatkossa. Niitä ohjeita itse muotoilun minulle sopiviksi.

Voin laittaa abditukselle sen haasteen. Koalan sähkäriosoitetta ei ole, niin ei onnistu
          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Lähetin äsken kun heräsin, abditus, sinulle s-posti ja vinkkejä eli linkkejä. Toivon niistä olevan iloa☺
            Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Kiitos linkeistä...tuskinkin kuitenkaan innostun.
              Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Kiitos huomaavaisuudesta. Se oli kiltisti ajateltu.
                Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Abditus Katso viesti
                  Kiitos linkeistä...tuskinkin kuitenkaan innostun.
                  Tarkoitus olikin... no joo... tiesin ettet innostu, mutta niistä voi saada jotain ..... jos on saadakseen
                  Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Koala Katso viesti
                    Kiitos huomaavaisuudesta. Se oli kiltisti ajateltu.
                    Olen kiltti.
                    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Juu.

Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                        Antte vegaanit ruokaohjeet ei varmaan moniakaan kiinnosta. Riittää varmaan linkki ruuasta jonka olet tehnyt. Jokainen saa sen auki jos haluaa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Ei turhaan ärsytä . Ja ruokavinkki vaan tähän ketjuun riittää, ei muihin ketjuihin ripoteltuina, minne ne ei kuulu, jos sopii??
                        Hyvä vinkki, joten en enää turhaan ärsytä ketään vegaanisten ruokaohjeiden lisäksi myöskään raportoinnilla liikunnasta ja kuntosalikäynneistä, jotka tuskin ketään edes kiinnostaa, enkä siten ole loukkauksena heikoille astioille, joille se edustaa lihan palvonnan syntiä.

Kommentti

• Heh, saathan sinä kirjoittaa ... kun joka ketjussa ei ole ruokavinkkejä ja vegaania
                          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• En tiedä muista, mutta minä ainakin arvostan, että joku viitsii harrastaa liikuntaa ja tehdä terveellisiä monipuolisia ruokia. Ja ne terveiset on olleet aina niin iloisia. Kyllä minä ainakin olen kunnioittanut näitä viestejäsi.
                            Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Sain juuri postilaatikosta sen luvatun Kasvissyöjän infopaketin liittyen siihen vegaanihaasteeseen jossa olen mukana.
                              Super Marketista sain ruokalehden ja kuinka ollakaan, aiheena on kasvisruuat
                              Eli vegaanitietoutta pukkaa kun sähköpostiin tulee aamulla aina ruokaohje
                              Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

Työstää...
                              X