Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Katseletko telkkaria: TV7, Uskotv, alfatv, maikkari

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Katseletko telkkaria: TV7, Uskotv, alfatv, maikkari

Mikä kiinnostaa, seuraatko jotain säännöllisesti?
    Itselläni ei ole loma-aikoja (niin kuin tällä viikolla) lukuunottamatta aikaa katsoa mitään.

Mutta huushollissamme kyllä katsellaan helluntaiseurakuntien sunnuntaikokouksia uskotv:stä.
    TV7aa: kin katsotaan raamattutuntiohjelmia. Oman seurakunnan kokous kun on vasta iltapäivällä.

No jotain sentään olen katsellut: viime kesältä on jäänyt mieleen joltain valtakunnalliselta televisiokanavalta
    tullut kilpailusarja "Farmi".

Katson TV7:ää, mutta katson myös sarjoja ja elokuvia mm. Neloselta ja Hero kanavalta. Katson lähinnä fiktiivisiä amerikkalaisia elokuvia ja sarjoja. Indiana Jones elokuvat ja Pirates of the Caribbean ovat lempielokuviani viihde-elokuvista. Myös musikkiohjelmia katson kuten Voice of Finlandia. Harmitonta sketsiviihdettä kuten Vinoshowta olen myös katsonut. Sellaisia viihdeohjelmia jossa mennään koko ajan navan alle ja vitsit ovat kaksimielisiä en katso.

Mitään höpöhöpöä en katso kuten Big Brotheria.

TV7:ltä olen katsonut viime aikoina Herran käsi Jackmin Tala ohjelmaa. Siitä olen pitänyt kovasti.
    Viimeisin muokkaaja Janne; 05-05-15, 18:37.

Kommentti

Joo, Indiana Jones -pätkät olivat kivoja, olen ne joskus katsellut.

Kommentti

Katson Alfa tv:tä aika paljon nykyään, koska näkyy meillä kaapeliverkossa.
        One way netti tv:tä en katsele kuin hyvin harvoin ja jonkin verran edelleen TV7:aa myös.
        Katselen sitten Jim, Nelonen ja AVA kanavilta satunnaisesti itseäni kiinnostavia ohjelmia, MTV3:a vähemmän.
        Jeesuksen Vapahtajakseen ja Herrakseen tunnustava kristitty. Siunaan ja rakastan Israelia koko sydämestäni.

Kommentti

Paavo Järvinen saarnaa tv 7:ssa juuri!

Kommentti

Ei tule katsottua mitään noista, TV7, Uskotv, alfatv.
            Televisiota tulee muuten katsottua. Sisustusohjelmia ja elokuvia. Liviltä seuraan ohjelmia.
            Joskus seurasin ohjelmaa Täydelliset naiset....
            Viimeisin muokkaaja suvituuli; 09-05-15, 22:25.

Kommentti

Meillä on kaapelitv, siksi tulee usein katsottua tv 7......

Kommentti

Jerusalem news joka ilta paitsi pyhänä. Paljon ajankohtaista asiaa Israelista.Pekka Sartolan ohjelmia ym.

Kommentti

Nyt alkoi elokuva Rakkauden tähden.....isä taistelee lasten huoltajuudesta, luki insertissä. Taidan katsoa.

Kommentti

Alun perin julkaissut hopealanka Katso viesti
                    Nyt alkoi elokuva Rakkauden tähden.....isä taistelee lasten huoltajuudesta, luki insertissä. Taidan katsoa.
                    Olen katsonut tuon jo pari kertaa, taitaa olla kolmas tai neljäs kerta kun tulee TV7:ltä ja äiti siinä taistelee yksinhuoltajuudesta.
                    Jeesuksen Vapahtajakseen ja Herrakseen tunnustava kristitty. Siunaan ja rakastan Israelia koko sydämestäni.

Kommentti

En ole katsonut telkkaria noin kolmeen vuoteen vaikka se tuossa huoneen nurkassa nököttää. Joskus, noin kolme kertaa vuodessa, olen katsonut jonkin mielenkiintoisen pätkän Teemalta. Telkkarin tuotanto on kokonaisuudessaan ala-arvoista, tai uusintaa ala-arvoisuudesta. Käytän vähäisen vapaa-aikani lukemiseen, ystävien tapaamiseen tai vaikkapa raamatun lukemiseen ja seurakunnassa käymiseen. Telkarin tuijottamnen on lähes aivotonta toimintaa, minun mielestäni.

Kommentti

Alun perin julkaissut Kaisa Katso viesti
                        Telkarin tuijottamnen on lähes aivotonta toimintaa, minun mielestäni.
                        Se tv-viihteen idea varmasti onkin. Heittää hetkeksi aivot narikkaan ja rentoutua.

Kommentti

Alun perin julkaissut anhi Katso viesti
                          Olen katsonut tuon jo pari kertaa, taitaa olla kolmas tai neljäs kerta kun tulee TV7:ltä ja äiti siinä taistelee yksinhuoltajuudesta.
                          Juu, huomasin että olen myös katsonut elokuvan Rakkauden tähden useamman kerran. Silti katsoin taas. Kyllä se oli koskettava.

Kommentti

Aika yllättävää, että Halla-Aholla on tuollainen kokemus. Itse omistin telkkarin pari kuukautta vuonna 2000, mutta annoin sen pikkuveljelleni, kun en koskaan ehtinyt katsomaan sitä. Se on kyllä ihan oma valintani...
                            ב״ה

Kommentti

Erikoisia ohjelmia sattunut tulemaan Halla-Ahon pysähdyksen aikaan.

Ei asia nyt noin mustavalkoinen ole, sillä näkyyhän nykyään tv:ssä kaksi kristillistä kanavaakin. Muilla kanavilla tulee myös asiaohjelmia, uutisia ja dokumentteja.

TV on kuin netti. Joukossa roskaa, mutta myös helmiä aivan kuin internetissäkin. Itse olen sitä mieltä, että netistä näkyy ja löytyy paljon pahempaa materiaalia kuin tv:stä. Televisojelmia kuitenkin valvotaan ja aikuisten ohjelmat on sijoitettu myöhäiseen aikaan. Nettiä on melkein mahdoton valvoa ja siellä saattaa olla rikollistakin materiaalia. Itse olen asentanut F-Securen nettisisällönsuodatuksen koneelleni salasanoilla varustettuna, jotta lapset eivät pääse heille epäsuotuisaan materiaalin. Ilmaisissa virustorjunaohjelmistossa ei mielestäni ollut tuota toimintoa (ainakaan niissä joita käytin ennen F-Securea).

Kommentti

Työstää...
                              X