Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Puuseurakunta

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• mulla ei oo Harmia enäää
    Sotilas, palvelee Jeesuksen todistajana

Kommentti

• Voi...lämmin osanotto..Harmi on siellä kissojen taivaassa. Minulta kanssa lähti Aune kaksi viikkoa sitten.

-Kissa jättää tassun jäljet sydämeesi.-
      Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Taitaa olla aksulla jo Harmi kakkonen.....
        ​​​​​Kyllä jää tassun jäljet....
        Hakikin on jo kauan ollut uudessa kodissaan....nyt jo 10 v. Sai ihanan kodin. Voi hyvin . Lammen rantaan uimaan 200 m.Kiitos Jumalalle.

Kommentti

• Syssy tulee ja lähdet lentää ... keltalehti hiljaa leijaa!
          Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

• Tänään leikkii aika lailla..
            Terveisiä fbeehen

Kommentti

• Minun arvossani on sinulle kyllin....aamen...

Kommentti

• Siunattua Uutta Vuotta 2018 tänne Puuseurakuntaan.
                Erityissiunaus Puupappi Aksullemme.
                Suuri siunaus myös kaikille seurakunnan jäsenille. Ja sitähän ovat kaikki tänne tulevat.
                Olemme Jeesuksen Kristuksen opetuslapsia ja Hänen tahtonsa on meidän. Hänen johdollaan kilvoittelemme kohti iankaikkista päämäärää, taivaan kotia, johon Jeesus meni meille sijaa, omaa paikkaa valmistamaan.

Ps. 116:7
                Nyt olen saanut rauhan, Herra piti minusta huolen.

Fil. 4:19
                Minun Jumalani on Kristuksen Jeesuksen tähden antava teille taivaallisen kunniansa rikkaudesta kaiken, mitä tarvitsette.

Päivän Tunnussana 2018, Karjalan Evankelinen Seura ry, Hamina

Teitä kaikkia siunaten.
                Tervetuloa käymään, kokouksiin kun teille sopii

Kommentti

• Seurakunnassa on hiljaista.
                  Siispä rukoillaan..... Isä meidän joka olet taivaissa......

1 Kor. 1: 28-29
                  Mikä maailmassa on vähäpätöistä ja halveksittua, sen Jumala valitsi tehdäkseen tyhjäksi sen, mikä on jotakin. Näin ei yksikään ihminen voi ylpeillä Jumalan edessä.

Herra siunatkoon teitä

Lauletaan, Kiitos sulle Jumalani armostasi kaikesta.

Kommentti

• Kun on hiljaista, seurakunta varmaan rukoilee

Kiitos Jeesus sinulle suuresta rakkaudestasi ja hyvyydestäsi meitä syntisiä kohtaan.
                    Kiitos anteeksiantamuksen lahjasta.

Siunaa kaikkia kärsiviä, eri tavalla sairaita, erityisesti mielenterveydestä kärsiviä, vanhuksia, uupuva perheenäitejä, yksinhuoltajia, asunnottomia, alkoholisteja, työttömiä, muuten ahdistettuja tai masentuneita. Herra sinä tiedät ja voit auttaa. Anna auttavia käsiä ja reippaita jalkoja niille, jotka niitä kipeästi tarvitsevat. Herra siunaa näitä auttajia.

Siunaa kaikkia lapsia kaikkialla maailmassa. Kiitos lapsista. Suo meidän oppia lapsilta avoimuutta, luottamusta...Herra sinä tahdot meidän tulevan lapsen kaltaisiksi. Opeta siis meitä. Kiitos lapsista.
                    Isä meidän....
                    Herra siunaa meitä......

Kommentti

• Hienoa että Puuseurakunnassa muistetaan eri tavalla kärsiviä ihmisiä

Kommentti

• Puuseurakunta on vähän kuin "särkyneiden majatalo". Kiva lamb7 kun olet käynyt. Jeesus sinua siunatkoon!

Kommentti

• Sinä olet palvelijani, minä olen sinut valinnut , en sinua väheksynyt. Jes. 41:9

Jumala ei peruuta lahjojaan eikä antamaansa kutsua. Room. 11:29

Siunausta elämääsi. Herra on uskollinen!

Kommentti

• Shalom puuseurakunta - Jeesus kanssamme!
                            Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

Työstää...
                            X