Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

"Raamattu"

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Sananlaskut:
    18:21 Kielellä on vallassansa kuolema ja elämä; jotka sitä rakastavat, saavat syödä sen hedelmää.

valkeutta

-Hei Hopealanka...raamattuhaulla löydät kun laitat sanan...sitten kopioi ja liitä systeemillä tänne...ja uusi sana seuraavalle.
    -Noin se minusta toimii.
    -Mukavaa, kun olet saapunut tänne, minä vähinsä nykyään vielä tänne kirjoittelen ja luen, olin aika kauan poissakin ja ajattelin, etten enää kirjoittelisi kun olen kaiken sanonut moniin eri kertoihin jo vuosien varrella...mutta no, täällä taas toisinaan vähän jotain kirjoittelen.

-Siunausta sinulle ja kaikille muille myös.
    .

Kommentti

• Efesolaiskirje:
      5:13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.

pimeyttä
      .

Kommentti

• Luukkaan evankeliumi:
        11:35 Katso siis, ettei valo, joka sinussa on, ole pimeyttä.

laupeutta
        .

Kommentti

• Alun perin julkaissut sinikka Katso viesti
          Sananlaskut:
          18:21 Kielellä on vallassansa kuolema ja elämä; jotka sitä rakastavat, saavat syödä sen hedelmää.

valkeutta

-Hei Hopealanka...raamattuhaulla löydät kun laitat sanan...sitten kopioi ja liitä systeemillä tänne...ja uusi sana seuraavalle.
          -Noin se minusta toimii.
          -Mukavaa, kun olet saapunut tänne, minä vähinsä nykyään vielä tänne kirjoittelen ja luen, olin aika kauan poissakin ja ajattelin, etten enää kirjoittelisi kun olen kaiken sanonut moniin eri kertoihin jo vuosien varrella...mutta no, täällä taas toisinaan vähän jotain kirjoittelen.

-Siunausta sinulle ja kaikille muille myös.
          Hei Sinikka
          Kiitos neuvoista. Vanhalla forkalla osasin hyvin. Nyt pitää erikseen opetella kun on eri laite.
          Eiköhän se siitä kun ehtii paneutua.
          Siunausta sinulle kuin muillekin. Ei tätä muut harrasta kuin hypis meidän lisäksi. Tilaa on. Tervetuloa!
          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Jaakobin kirje:
            2:13 Sillä tuomio on laupeudeton sille, joka ei ole laupeutta tehnyt; laupeudelle tuomio koituu kerskaukseksi.

rakkautta
            .

Kommentti

• 1.Timoteuksen kirje:

6:11 Mutta sinä, Jumalan ihminen, pakene semmoista, ja tavoita vanhurskautta, jumalisuutta, uskoa, rakkautta, kärsivällisyyttä, hiljaisuutta.

ilona
              .

Kommentti

• Jaakobin kirje:
                1:2 Veljeni, pitäkää pelkkänä ilona, kun joudutte moninaisiin kiusauksiin,

surupukuni
                .

Kommentti

• Psalmit:
                  30:12 Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla.

kirkkaudesta
                  .

Kommentti

• Ap.t. 22:11
                    Ja kun minä sen valon kirkkaudesta tulin näkemättömäksi, taluttivat seuralaiseni minua kädestä, ja niin minä tulin Damaskoon.

maailmaan
                    Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
                    **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Hypis
                      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Ap.t. 11:28
                        Ja eräs heistä, nimeltä Agabus, nousi ja antoi Hengen vaikutuksesta tiedoksi, että oli tuleva suuri nälkä kaikkeen maailmaan; ja se tulikin Klaudiuksen aikana.

tulevaiset
                        Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6

Kommentti

• Johanneksen evankeliumi:
                          16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.

entisiä
                          .

Kommentti

• Hebr. 10:32
                            Mutta muistakaa entisiä päiviä, jolloin te, valistetuiksi tultuanne, kestitte monet kärsimysten kilvoitukset,

hyviä

Kommentti

• Hebrealaiskirje:
                              11:38 he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle -; he ovat harhailleet erämaissa ja vuorilla ja luolissa ja maakuopissa.

pahoja
                              .

Kommentti

• 1Tim. 6:4
                                niin hän on paisunut eikä ymmärrä mitään, vaan on riitakysymyksien ja sanakiistojen kipeä, joista syntyy kateutta, riitaa, herjauksia, pahoja epäluuloja,

raitis

Kommentti

Työstää...
                                X