Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Mitäs nyt ?

Supista
Tämä on pysyvä viestiketju.
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Pizzan tuoksu on nyt mahtava.
    Reilu kuukausi sitten se oli tarkoitus tehdä. Voimavarat eivät riittäneet. Nyt nautin.
    ...että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa. 2 Kor. 4:6
    että meidän Herramme Jeesuksen nimi teissä kirkastuisi ja te hänessä, meidän Jumalamme ja Herran Jeesuksen Kristuksen armon mukaan. 2 Tess.1:12
    **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Terveiset kuntosalilta BodyPump - treenistä.

Kommentti

• Pylly vasten pyllyä pump pump...
        Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa. -luterilainen

Kommentti

• Alun perin julkaissut Ellen Katso viesti
          Pylly vasten pyllyä pump pump...
          Hehee, en mä vaan olisi keksinyt tuollaista kommenttia - ehdottomasti päivän paras vitsi.
          Uudestisyntynyt - kuulun helluntaikarismaattiseen seurakuntaan.

Kommentti

• anniina...ja ellen tervehdys, samoin antte, joka on taas entisensa ja kirjoittaa treeneistaan iloksemme..ihanaa antte kun saat olla fyysisesti ja tietysti psyykkisestikin koska kuten sina parhaiten tiedat miten liikunta, kaikenlainen, vaikuttaa mielialaan ja ihmisen koknaisvaltaiseen hyvinvointiin. Vielako vaimokin treenaa, teillahan oli ennen aina yhteisiakin treeneja. Terveisia vaimolle, vaikken tunne siis ei olla tavattu vaikka asummekin fyysisesti n. 30 km paassa toisistamme. En ole voinut osallistua menneitten aikoihin miiitteihin. Tulisin kylla jos jarjestaisit kotikaupungissasi esim ita,Suomen miitin, taalla kirjoittavien miitin, mikali haluat ja ehdit. Tama on toivomus...voitko vastata vaikka yveella.
            Varmaan ainakin minua esirukouksin kantaneet saataisivat tulla.

Kommentti

• Alun perin julkaissut antte Katso viesti
              Mennen on hieno partavesi, jossa on miehekäs väkevä tuoksu.
              hui kauheeta, mina olen allerginen kaikille tuoksuille...saan kauhean yskakohtauksen vaikka ei ole astma, tutkittu on, meinaan tukehtua, muistan tuoksun, on kylla hyva miehekas tuoks...mustan menneilta ajoilta.

Kommentti

• Alun perin julkaissut antte Katso viesti
                Terveiset kuntosalilta BodyPump - treenistä.
                Joku valitti kuntosaliketjussa, ettei anttekaan enää kerro kuntosalijuttujaan. Laita velikulta jatkossa näitä sinne

Kommentti

• Laitan kuitenkin tähän terveiset kuntosalilta TRX- treenistä.

Kommentti

• Kunhan paranen, teen hypikalle yllarin..ajelwn vahan...no mikahan ilmansuunta se nyt onkaan...hihiii..

Kommentti

• sirri, nukahdin heti laulusi jalkeen ja nukuibn puoli kahdeksaan. kiitos Herralle ja siunalle sinulle. sinua siunatan hoppee
                      kuka kumma i olikaan mieshenkilo joka minua hoppeeksi kutsui...tule forkalle, odatan ilolla sinua. siu siu

Kommentti

• Aurinko paistelee aina hetken...valilla tihnuaa vetta. pUISSA, KOIVUISSA ON KELTAISIA LEHTIA, NAKYY IKKUNASTANI.Matkalla kauppaan nain vahteroita,joiden lehdet punersivat kauniisti. tULISIPA KUNNON RUSKA.
                        Tekisi hirveasti mieli metsaretkelle. kerran istuin tuol puol jokkee, mANSIKKALASSA Vuoksen rannalla, lahella rautatiesiltaa. sILLOIN OLI LAMMIN.
                        Taalla on kylla tanaan ja eilen ollut tosi lammin. pUSEROISILLAAN TARKENEE.
                        Miten muuallapain sUOMEA ON. Tilanne. eN LOYDA Kysymysmerkkia enka kaikkia aakosia...sori taa sekava kirjoitus.
                        kUINKA VILJAT ON SAATU PITUA...AINAKIN PIENVILJELIJA VILJELEE...JA Viljakin on nikillaan taalla terveisia, TULE MIITTIIN Imatralle ensi kevaana JHR suo, etta saan sen jarjestettya

Kommentti

• menee yksinpuheluksi...no miultahan se kay...
                          aamupuuron keittoon...mukavaa siunausrikasta paivaa kaikille forkkalaisille kuin vierailijoillekin....ja sitten paata pehkuun joksikin aikaa, kun jaksan..niin muutama asia kaupasta, ilmastoinnn suodattimet ja on joku muukin. heippa...palaan ehka viela tanaan...saa nahda mita paiva tuo tullessaaan...mielenkiintoista. uudet heipat ja heipparallallaa....

Kommentti

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                            sirri, nukahdin heti laulusi jalkeen ja nukuibn puoli kahdeksaan. kiitos Herralle ja siunalle sinulle. sinua siunatan hoppee
                            kuka kumma i olikaan mieshenkilo joka minua hoppeeksi kutsui...tule forkalle, odatan ilolla sinua. siu siu
                            Huomenta hoppee, (minäkin nyt kutsuin noin ) hyvä jos olet saanut nukutuksi

Minäkin nukuin hyvin ja nyt pitäisi alkaa jotain tekemäänkin, vaikka siivoamaan. Hyvää päivä ja siunausta kaikille.

Kommentti

• HUOMENTA HUOMENTA... VIIME Yo, MENI TAAS VALVOESSA TOTAALISESTI...ihmeellinen ylipirtea olo koko yon....nyt on paa kui Haminan kaupunki....siella oli ennen liikenneympyrat jotenkin sekaisin joissa sai pyoria.....olen kuullut.... siis kotipaiva pitkalle iltaan....teen vaikka mita...puuro hautuu...siivouskomeron pienia lokeroita tsekkaan...ja vanhoja juttuja poistan....loysin ison pussin ruuvvejja...mista lie tippuneet... ja vain pari kunnollista naulaa...pitaaa ostaa nauloja tanaan....loytyy vasaraa ristpaameisselia jotka joku tarvitseva hankki omakotitalossa asuessani, kun tarvitsi jotain korjatessaan...ei kun sainkin sen vasaran 65 v. lahjaksi...sellainen pieni kukikas varsi, naisellinen niin sen olla pittaa...ostajat tunsi minut hyvin ja edelleen tuntee...vaikka lahjat meni naisten pankille. siis rahat tilille, ostivat vasaran kun tiesivat ettei sita minulla ollut, kun mies kerran tarvitsi, sama mies osti ristipaa meisselin, kun ei ollyt sitakaan...mie varmaan hakkasin aina kivella kun tarvitsin vasaraa, hyvin toimi...terveisia luolakaudelta
                              mie en nuku sirri, jos sie et laula sita unilaulua...cdeee ei enaa toimi

Kommentti

• Sateiselta näyttää sääennuste viikonlopulle. Ollaan menossa laivalle - ois kiva vielä viettää kannellakin aikaa.
                                "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
                                2.Kor.11:16

Kommentti

Työstää...
                                X