Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Mitäs nyt ?

Supista
Tämä on pysyvä viestiketju.
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Baanalle ja kottero soimaan ....
    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Kotona jälleen
      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Aurinko on nähty!

Kommentti

• Alun perin julkaissut Ihminen Katso viesti
          Aurinko on nähty!
          jeejeeee
          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Jäniksenjälkiä kävin pihamaalla nuuhkimassa.
            Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Olin tänään lääkärillä ja kun oli juteltu asialliset asiat, niin hän kysyi, että "mikäs sinä noin muuten olet?", niin vastasin, että "minä en ole mitään". Kyllä lääkäri ihmetteli. Mutta tottahan se on:
              "Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä."

Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Koala, olethan sinä arvokas Jumalan luomistyö
                Eikö se ole luomistyön mitätöintiä jos sanoo, en ole mitään?
                Eihän se kai sitä tarkoita, että luulee olevansa jotakin, jos sanoo jotain itsestään, vai mitä sinä tarkoitat. Kyllä terve itsetunto on ihan ok minun mielestäni.
                Kyllä minäkin olisin lääkärinä ihmetellyt.
                Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Kohta postilaatikolle.....
                  Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Päivän lehdet...
                    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                      Koala, olethan sinä arvokas Jumalan luomistyö
                      Eikö se ole luomistyön mitätöintiä jos sanoo, en ole mitään?
                      Eihän se kai sitä tarkoita, että luulee olevansa jotakin, jos sanoo jotain itsestään, vai mitä sinä tarkoitat. Kyllä terve itsetunto on ihan ok minun mielestäni.
                      Kyllä minäkin olisin lääkärinä ihmetellyt.
                      Juu, ymmärrän mitä tarkoitat. Minulla on kyllä ihan hyvä itsetunto. Mutta tuossa Raamatun kohdassa sanotaan noin ja toisessa Raamatun kohdassa sanotaan, että "Minun silmissäni Sinä olet suuri ja kallisarvoinen ja minä rakastan Sinua."

Olisi siis pitänyt sanoa, että "minä en ole mitään, mutta olen suuri ja kallisarvoinen ja Jumala rakastaa minua". Nämä on näitä Raamatun ihmeellisyyksiä.
                      Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Koala Katso viesti

Juu, ymmärrän mitä tarkoitat. Minulla on kyllä ihan hyvä itsetunto. Mutta tuossa Raamatun kohdassa sanotaan noin ja toisessa Raamatun kohdassa sanotaan, että "Minun silmissäni Sinä olet suuri ja kallisarvoinen ja minä rakastan Sinua."

Olisi siis pitänyt sanoa, että "minä en ole mitään, mutta olen suuri ja kallisarvoinen ja Jumala rakastaa minua". Nämä on näitä Raamatun ihmeellisyyksiä.
                        Olipa outo kysymys lääkäriltä. Olisit sanonut, ett oon pesunkestävä kelluntailainen.

Kommentti

• Reissusta palattu. Olipa virkistävä seura.
                          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Iltapala ja iltakahvi.
                            Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Ulkona aivan ihana sää!

Pientä pakkasta, lumi narskuu kenkien alla, poskipäitä hiukan
                              pistelee jne. joten voisko ihminen enää mitään tuon mukavampaa
                              ja parempaa pyytää?!

Aurinkokin välillä hiukan pilkistää pilviharson takaa ja kertoo, että
                              täältä ollaan tulossa, kunhan luonto on saanut ensiksi viettää
                              lepohetkensä rauhassa, että jaksaa jälleen ihastuttaa meitä
                              kasvullaan ja loistollaan.

Tämä kaikki puhui minulle jälleen kerran Jumalan hyvyydestä ja
                              taidollisuudessa ohjata meidän elämäämme, antaen niin levon,
                              kuin aktiivisuuden hetkikäkin ja kaikki hyvässä tasapainossa ja
                              järjestyksessä, jos vain annamme Hänen johtaa ja kuljettaa!
                              Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Ulos nauttimaan on lähdettävä.
                                Eiliseltä reissulta saatua ihanaa keittoa ja täytekakkua valmiina, joten ei tarvitse muuta kuin kuumentaa.
                                Kiitos Jumalalle pakkaspäivistä, valosta ja auringosta.
                                Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

Työstää...
                                X