Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Mitäs nyt ?

Supista
Tämä on pysyvä viestiketju.
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Aamurutiinit....mukavia.....päivä alkuun puuroa

Kommentti

• Nyt jatkuu kodin siivous..... makkari eilen, muut huoneet ja tilat tänään

Kommentti

• Kasvi-ja lepotauko

Piti olla kahvi...... nyt juuri huomasin..... no kasvi......kahvipensas, papu
        Viimeisin muokkaaja Hopealanka; 25-01-18, 07:18.

Kommentti

• Siivous on rankkaa mutta palkitsevaa. Raikasta on. Kesken jäi vieläkin. Jatkuu huomenna.

Kommentti

• Nyt pääelinkeinoa harrastamaan.

Kommentti

• Terveiset BodyAttackista!

Kommentti

• Mut meinattiin tänään pidätää, olin jo maijan takatiloissa (ne muuten on tosi pienet) kunnes sain todistettua, etten varasta OMAA fillariani. Poliisit oli töykeitä jopa siinä määrin, että tein heistä ilmoituksen. Se tuskin johtaa mihinkään. Syyttivät jopa, että olen varastanut auton, mutta se oli helppo heidän sulkea pois. Miksi sitten olin autolla koiviksen ostarin edessä, jalkakäytävällä, auto käynnissä, se on ihan oma tarinansa.
                Viimeisin muokkaaja Emund Vanha; 25-01-18, 00:35.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Emund Vanha Katso viesti
                  Mut meinattiin tänään pidätää, olin jo maijan takatiloissa (ne muuten on tosi pienet) kunnes sain todistettua, etten varasta OMAA fillariani. Poliisit oli töykeitä jopa siinä määrin, että tein heistä ilmoituksen. Se tuskin johtaa mihinkään. Syyttivät jopa, että olen varastanut auton, mutta se oli helppo heidän sulkea pois. Miksi sitten olin autolla koiviksen ostarin edessä, jalkakäytävällä, auto käynnissä, se on ihan oma tarinansa.
                  Jahaas , mielenkiintoista.

Nyt kahvit ropisemaan

Kommentti

• Kaikessa on kyse söhköstä kerron myöhemmin, mutta voi surkeita poliiseja, Voi voi, Ja lumet voivoinn varttö ropiseee siihen malliin, että illalla ei enää lunta ole

Kommentti

• peltikattoon kay melkonen ropina, päivällä ei enää lunta ole

Kommentti

• En väitä, etttä autoni on surkea, en väitä, että siinä on sähkövikoja, en väitä, että kulutus on 16 litraa sadalla, en väitä, että joskus olisi isää pitänyt kuunnella.. Väitän, että haluun terhakan ja näyttävän auton, sen sain. Oliko järkevää? Ei ollut. Mökille pitäs ostaaa veneeseen uusi perämoottori, taasko käy samoin?

Mitäs nyt, ei oo kyllä yhtään hyvä olo, on selvinnyt olo, mutta ei hyvä. Toisaalta eilistäkin myöhemmin muistelen huumorilla, ei muuta kuin DI.FM soimaan. Tyhmä on ihminen joka jotain peltikasaa jää suremaan. Hapantukoon ja maaksi muuttukoon.

Kommentti

• Mitä autollesi tapahtui?

Kommentti

• Lisää kahvia

Kommentti

• Oliskohan taas kahvinpaikka

Kommentti

• No se oli parkkihallissa, mitään outoa ei ollut. Kävin Cittarista hakee silakoita ja lihaa. Kun palasin autolle, sepä sanoi, ei. Virrat oli karanneet johonkin. Nykään kaikilla on niin hienot autot, että niilä EI saa antaa apuvirtaa, menee automaagio sekaisin. Koska en aluksi tiennyt vikaa, kävin kotoa juoksemalla hakemassa yleismittarin, ja sillä huomasinkin, että akun jännite oli 11.3v mitä tarkoittaa tyhjää. Mihin virrat karkasi? Se jäänee ikuiseksi mysteeriksi. Kuten Jumala.

Palasin paikalle fillarillani, en olisi ehtinyt enää kävelle, enkä edes juosten, ja totesin tuon tilanteen. Eräs ystävällinen vanhemman auton omistaja sitten lainasi virtaa ja sain kiesin käyntiin. Fillarini on noin 3000 euron arvoinen, ja koivukylässä. Pakkohan se oli kyytiin juntata. Autoa ei uskaltanut sammuttaa. Poliisi tuli paikalle, kun ahdoin fillariani Cougarin takaosastoon, etupyörä oli pakko irrottaa. Poliisin päätelmä, selkeä varkaus. Viddy et oli typeriä posliineja. Koko homma oli menossa reisille, olin jo maijjassa, mutta sit keksin, että mullahan on fillarista kuvia kesältäkin, jopa. Tämä vakuutti nämä idiooottipoliisit ja sain jatkaa touhuani.

Kun pääsin kotiin, otin lämpimän suihkun, pullon punkkua ja mietin, että olipa tämäkin kokemus. Töykeistä posliineista teen kyllä ilmon, ei sitä heti kannata laittaa rautoihin ja maihan perään, vaan asiallisesti kysyä mitä touhuut..

Kävin aamulla mittaamassa akun lepojänniteen, 12,7 eli aivan loistava. Se, mihin virrat parkkihallissa hävisi jää ikuiseksi mysteeriksi. Elämää

Kommentti

Työstää...
                                X