Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Mitäs nyt ?

Supista
Tämä on pysyvä viestiketju.
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Minua väsyttää koko ajan. Heräsin klo 06.30. Laitoin riisipuuron uuniin. Parin tunnin päästä sitten nukahdin taas.. Nytkin väsyttää. Otin D-vitamiinia ja C-poretabletin. En mene päiväunille, en mene!!

Kommentti

• Mepäs otetiinkin sakun kanssa tunnin päikkärit..............

Kommentti

• Tässä iässä ei ilmeisesti kestä muutamaa huonosti nukuttua yötä, vaan ne pitää nukkua takaisin. :O

Kommentti

• Minua taas nukuttaa päivällä ja yöllä. Lienee vielä taudinjälkeistä väsymystäkin. Sohvalle vaan heittäytyy niin hetkessä on unessa.

Mietin joskus miten vähällä unella ruuhkavuoteni selvitin. Yllättävän hyvin jaksoin kuitenkin. Sen olen huomannut että ei nykyään hyvin jaksa jos jostain syystä unet jää vähiin. Mutta näin oloneuvoksena ei tarvitse univelkaa kerätä, ei ole pakko nousta 5.15 tai 4.00 kuten joskus...

Kommentti

• Säännöllinen uni ja päivärytmi, joka on erittäin tärkeä.

Aikaisin nukkumaan ja aamulla herätän sitten kylän kukot

Kommentti

• Nyt pakkaan BetterBodiesin treenireppuuni Zumba- vermeet, ja nautin lasillisen luomu Pear&Rasberry-mehua, ja kupposen kahvia. Sen jälkeen vyötän kupeeni ja riennän Zumba Fitness maratoniin.

Kommentti

• Söin puuroa ja nyt on maha liiankin täynnä.
                Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa. -luterilainen

Kommentti

• Tänään en ole syönyt puuroa mutta kaksi karjalanpiirakkaa otin kahvin kanssa tähän just nyt.
                  .

Kommentti

• Söin kanamunaa, savulohta ja ruisleipää ja kävin pojan kanssa saunomassa.

Nyt rauhallista viikonlopun viettoa ja rentoa musiikkia.
                    Kalakukko - lentävä, lupsakka ja luterilainen.
                    Konservatiivi, mutta ei vihainen.
                    "But Still My Name Is Aión."

Kommentti

• Ystävän tapaaminen tänään oli päivän pelastus.
                      Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku! Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä." Kuulun helluntaiseurakuntaan.

Kommentti

• Kiertelin päivällä tuolla kujia ja aitovieriä ja voi,,,,,,,,

Kaikesta näennäisestä loistosta huolimatta.

Kommentti

• Hugo on palannut Zumba maratonista väsyneenä, mutta mieli iloisena , koska rakastan tanssimista. Kiitos Herralle, sain zumbata huippuohjaajien, jotka ovat saaneet oppinsa itse Beto Pereziltä Lontoossa, niin tajunnan räjäyttävässä ohjauksessa latinorytmien ♪♫ vauhdittaessa meininkiä kaksi tuntia putkeen. Tilaisuus oli loppuunmyyty jo ennen joulua, nämä ohjaajatytöt ovat sitä lajia, joiden tunnit kiertueilla viedään käsistä. Palautusjuomana nautin kookosvettä ja soijamaitoa.

Kommentti

• jotain nyt puutuu tässä ,,missä on noi hymiöt+kuva linkki jutut,,mie en näe niitä...
                            Sotilas, palvelee Jeesuksen todistajana

Kommentti

• http://www.freakingnews.com/pictures...-pot-40014.jpg

Kommentti

• haloo,,onko täällä vielä elämäää.....ja miksi ei edellnkään näy tietyt jutut....

Kommentti

Työstää...
                                X