Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Äitienpäivä 13.5.2018

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Äitienpäivä 13.5.2018

Mitenkäs äitienpäivän vietto on sujunut? Onkohan joka puolella Suomessa ollut tosi helteinen sää? Entä ne äitienpäiväperinteet: saiko kukaan kahvia sänkyyn? Tuosta minulle tulee aina mieleen, jotta eihän se vain läikähtänyt peiton päälle.

Kahvi piti keittää ihan itse ja hellettä oli päivällä auringossa +35 astetta ja varjossa +27 astetta.

Ei kiitos kahvia sänkyyn, sillä sen verran on jo muodostunut tradiotiota, että aamukahvi pittää saaha juua siinä omalla vakiopaikallaan, eikä se ole sänky.

Aivan ihana päivä on jälleen kerran ollut, sillä mikä voisi olla äidille parempaa, kuin saada viettä päivä yhdessä rakkaidensa kanssa.

Hellettä on ollut täälläkin ja nuorempi väki nauttikin uimisesta ja saunomisesta ja nyt, kun talo on hiljennyt, on äireen vuoro mennä makaamaan järveen.
    Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

Ohoh, Vilja eikös se vesi ole tosi kylmää vielä?

Kommentti

Alun perin julkaissut anniina Katso viesti
        Ohoh, Vilja eikös se vesi ole tosi kylmää vielä?
        Meillä on tässä aika pitkästi suhteellisen matalaa, joten ei ollenkaan enää kovin kylmää.
        Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

https://www.facebook.com/sekunnitjat...ByubV8&fref=nf

Kaikista naisista ei tule äitejä.
          Jotkut eivät toivo lapsia, jotkut toivovat lapsia epätoivoon asti.

Lapsettomuuden valinneet joutuvat usein vakuuttamaan, että heillä on kaikesta huolimatta sydän paikallaan.
          Se on hassua, sillä samaan aikaan he epäitsekkäästi antavat itsensä siellä, missä vastavuoroisuus ei ole perimään kirjoitettu.

Lapsettomiksi jääneiden osaksi taas jää selitellä, että hekin tietävät, miltä tuntuu univaje, kohtuuttomat odotukset tai menettämisen pelkoon sotkeutunut rakkaus. Se on kohtuutonta, sillä monet heistä ovat rakastaneet viimeiseen sydämenlyöntiin liian monesti ikäänsä nähden.

Kaikista naisista ei tule äitejä.
          Kaikista naisista ei tarvitsekaan tulla äitejä - ei ainakaan osoittaakseen olevansa yhtä paljon tai enemmän kuin muut.
          Toisaalta, yhdenkään naisen ei tarvitse luopua äitiydestään ymmärtääkseen, mitä elämä voi katkerimmillaan tai nautinnollisimmillaan olla.

Äiti tai ei, samasta maasta me naiset olemme tulleet ja samaksi maaksi me lopulta muutumme.
          Lujaksi tulemme pitämällä yhtä.

Kommentti

Sujui ihan kuin muutkin päivät suunnilleen: aamulla oli kaurapuuro valmiina lautaselle annosteltuna ja kahvi korppujen kera self service -systeemillä
            Ei tullut kakkua tehdyksi, päiväkokouksen jälkeen rukoushuoneella oli kakkukahveet ja sitten pitikin rientää ruuanlaittoon, nuorin tyttömme lapsineen
            olivat pitemmässä matkassa asuvan toisen mummon luona kakkukahvilla ja meille tulivat sitten syömään. Ja sanihan minä sitten lahjakortin: porukalla
            laittavat muorin hemmotteluhoitoon, tosin saan itse valita lajin. Katsonevat, että äitee alkaa rapistumaan ja täytyy yrittää isompia koloja tasoitella ;o

Oikeasti mukava siinä hoitolan pöydällä on joskus köllötellä kun vaikkapa jalka-käsi- tai kasvohoitoa ammatti-ihminen tekee. Eli kiitollisenahan sitä
            tuommoisen lahjan vastaanottaa <3

Kommentti

Työstää...
            X