Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Kädentaidot

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Kädentaidot

Mielestäni täällä on ollut tämän aiheinen ketju..onko se poistettu?

No, kysyn onko täällä huovuttajia?

Aloin kokeileen ja sehän vie heti koko käden.

Aika metkaa tuo neulahuovutus, neula, höttövillaa ja superlonalusta ja voi tehdä melkein mitä vain.

Kommentti

Lydia, sulla on vauhti päällä. Kaikenlaista kokeilua. Iloitsen innostuksestasi ja yrittämisestäsi. Milloin mitäkin teet huushollisi eteen ja haluat oppia läpinäkyvän kuvan tekemistä jne. jne.
      Olet mainio mimmi! Onnittelen! Innostuksesi saa minutkin innostumaan, vaikken mitään voikaan tehdä...vielä.
      Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
      **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

Alun perin julkaissut hypomenoo Katso viesti
        Lydia, sulla on vauhti päällä. Kaikenlaista kokeilua. Iloitsen innostuksestasi ja yrittämisestäsi. Milloin mitäkin teet huushollisi eteen ja haluat oppia läpinäkyvän kuvan tekemistä jne. jne.
        Olet mainio mimmi! Onnittelen! Innostuksesi saa minutkin innostumaan, vaikken mitään voikaan tehdä...vielä.
        Heko.
        Kiitos.

Laitan kuvan kunhan saan tuon valmiiksi.

Tekeminen on hauskaa ja mieltä nostattavaa.

Kuvankäsittely siirtyi tämän vuoksi pikkasen.
        Viimeisin muokkaaja Lydia; 17-01-12, 21:59.

Kommentti

Voikohan lampaantaljaa värjätä?

Kommentti

Huovutus harjoittelu, keinutuolin selkänojaan teen pehmusteen, kiinnitin neulaamlla kuviot villakankaalle.
            Viimeisin muokkaaja Lydia; 18-01-12, 20:37.

Kommentti

souvellu oon ja huopaillukki neulahuovutus onkin oikein mukavaa kun sillä voi koristella vaikka oman villaneuleensa ihan uuteen uskoon, kokeilkaa, se on hauskaa. Kirpputorilta vaan hakeen neuleita ja modistaan niitä

Kommentti

Kerran olen kokeilut huovutusta, mutta se jäi siihen.

Tällä hetkellä itse olen kiinnostunut stansseista. Johon tarvitaan tälläinen laite.

Jos olisi varaa, niin ostaisin tälläisen. Koska sillä pystyy isojakin stansseja käyttää.

Tämä pitäisi jossain vaiheessa hankkia. Sitten kun on v.....

Taitaa olla tää harrastus aika kallista. Mutta mikään ei ole ilmaista, ei edes vesikään.
                Jeesuksen oma

Kommentti

Olen huovuttanut sekä pesukoneessa että neulalla mutta nyt on muutaman vuoden tauko siitä hommasta. Minulla olisi jonkin verran huovutusvillaa kotona turhan panttina, joten jos jollakulla on tarvetta villalle, voin lähettää sitä postitse. Eli yv:llä yhteydenotto, jos on villan tarvetta. Punaista löytyy ainakin ja sitten sellaista sinikirjavaa, on hyvän värinen villa, ostin sen kädentaitomessuilta ja en ole sellaista muualla nähnyt.

Pesukonehuovutus on aika yllätyksellistä, lopputuloksesta ei koskaan voi olla aivan varma. Huiveja olen tehnyt huopanen-langasta pesukoneessa.
                  Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku! Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä." Kuulun helluntaiseurakuntaan.

Kommentti

Minäkin olen tehnyt neulahuovutuksella jotain, esim. piparimuotilla sydämiä ystävänpäiväkortteihin yms., mutta en varsinaista.....mitä se nyt on.....huovutusta.
                    Eli sellaista isompaa, jota sitten mäntysuopalla hieroen huovutetaan ja kieritetään jonkun sisalmaton väliin.

Onpa kiva nähdä, mitä Lydia on tehnyt, tulisiko innostusta itselleenkin.

Kommentti

Siivetön, ei muuta kuin tökkimään vaan.
                      Ja laita kuvia sitten myös.

Veden kanssa lutraaminen ei oikein kiinnosta ja neulahuovutuksella saa pieniä yksityiskohtia.

Kommentti

Hauska kuva, Lydia. Sie se osaat! Teeppä huopikkaat...ai jaa se on veden kanssa lotraamista luulen ma.
                        Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
                        **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

Alun perin julkaissut Lydia Katso viesti
                          Siivetön, ei muuta kuin tökkimään vaan.
                          Ja laita kuvia sitten myös.

Veden kanssa lutraaminen ei oikein kiinnosta ja neulahuovutuksella saa pieniä yksityiskohtia.
                          Eli Sinäkään et siis huovuta lotraten?

Minä luulin, että Sinä oikein silleen....mut toi tökkiminen on kyllä ihan rentouttavaakin.

Miehelleni nauroin, että on ihan hyvä purkautumiskeino,
                          kun ja jos oikein sisuksissa myllää rahvaasti ja rajusti, niin jo,
                          kun aikansa pesusientä neulalla takoo,
                          niin pahimmat höyryt kuohuu pihalle ja hää innostu nii mahottomasti
                          tuosta ideasta, että neuloja ja pesusieniä ompi siit asti piisanna....

No ei senttään, ei tuo oo ainoatakaan ostellut, kuhan höpäjin.

Mut joskus ko mä oikkein tuohdun, niin kysäseepi, et pittäisköhän su mennä vähän huovuttammaan?

Kommentti

Alun perin julkaissut Lydia Katso viesti
                            Huovutus harjoittelu, keinutuolin selkänojaan teen pehmusteen, kiinnitin neulaamlla kuviot villakankaalle.

http://img196.imageshack.us/img196/2...lknojan001.jpg
                            Mitehän mie olen noi sinun viestis oikein lukenunna?

Nyt vasta huomasin, et siellähän oli jo kuva tuosta keinutuolin matosta, jota olet tehnyt.

Ensin aattelin, et olet Hypomenoolle lähettänyt erikseen jonkun kuvan, mut sit tajusin, et tuskimpa hän täällä yleisesti kiitteleis, josko yv:nä oisit lähettänyt.
                            Nyt mua nolottaa niin mahottomasti.

Mä olen vähän tällainen hättäinen hörheltäjä, et kaikkia en ehi aina rekisteröidä.

Oisitte laittaeet mulle, että ekkö sää lue ollenkaan, mitä on kirjootettu!!??

Kommentti

En minä huomannut ettet sinä huomannut.
                              Viimeisin muokkaaja Lydia; 18-01-12, 19:35.

Kommentti

Työstää...
                              X