Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Koirien ystävät

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Eikä ole liian pienikään tuo odotuskoppi jos nyt normi-kauppaostoksilla poikkeaa. Sonja on keskikokoinen koira.

Kommentti

• Mua oli 3 koiraa odottamassa kun tulin toista kotiin ja kaikki halusi syliin kun istuin viela autossa.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Elina Katso viesti
        Heidillä aika samanlainen väritys kuin meidän Sonjalla. Heidihän tuo etummainen muistaakseni on?
        Juu niin on.
        Heidi luonne on hyvin pitkalle saksanpaimenkoiran luonne.
        Alykkain koira mika meilla on ollut.

Kommentti

• Sakulle rapsutuksia

Kommentti

• Alun perin julkaissut Mace Katso viesti
            Juu niin on.
            Heidi luonne on hyvin pitkalle saksanpaimenkoiran luonne.
            Alykkain koira mika meilla on ollut.
            Sama meidän Sonjalla. Luonteeltaan hyvin samanlainen kuin siskoni saksanpaimenkoira ja valkoinen paimenkoira. Älykäs ja nopea oppimaan, omistajaansa kiintynyt, miellyttämishaluinen mutta varautunut vieraita kohtaan. Sanni on avoimempi vieraita kohtaan, lenkillä voi lapset ja mummot Sannia silittää. Sannilla on kuitenkin riistaviettiä joten häntä ei voi pitää vapaana mantereella koska jos tuore jäniksen jälki sattuu kohdalle niin silloin Sannia viedään. Siksi minä niin paljon järvellä ja saarilla olenkin että Sanni saa vapautta. Sonja taas ei päästä minua silmistään

Kommentti

• Onnellinen on saalistaan...

Ilme...
              Jos sitä aina tekis tekoja
              Vaan toisii miellyttääkseen,
              Niin aika kuluis itsensä rääkkäämiseen.
              Pitää pitää oma pää,
              Sitä tarttee päättämiseen,
              Ja sun järkes säilyttämiseen.

Kommentti

• Vanhemman herran kesä asu
                "Nukkukaa lapset musta on yö, komeetat kulkee, kun hetki jo lyö. Unta te nähkää ja unohtakaa. Yö maan jo peittää ei valoa näy, pienet karitsaiset vain laitumella käy"

Kommentti

• Ihan hauska lookki
                  .

Kommentti

• Tuon tekemiseen tarvittiin kuonokoppaa, kahta ihmistä trimmeriä, saksia ja monta päivää aikaa. Tuo on päättäny, et turkin hoito on ihan kamalaa.
                    "Nukkukaa lapset musta on yö, komeetat kulkee, kun hetki jo lyö. Unta te nähkää ja unohtakaa. Yö maan jo peittää ei valoa näy, pienet karitsaiset vain laitumella käy"

Kommentti

• No voi kurjaa...ainakin on viileempi varmaan...

Kommentti

• Mutta kaikki vaivannäkö kannatti kun tuli sillä touhulla kesä-ilme.
                        .

Kommentti

• On tuolla nyt onneks vähä viileempi. Tuo on vaa iha mahoton tapaus, ku pitää leikata turkkia. Ilman kuonokoppaa puree, mut rimpuiluun ei auta mikää. Pääasia, et on nyt tuossa kunnossa.

Kommentti

• On Puhwelin koira onnellinen saaliistaan, mutta vähän sen näköinen, että "älä tule ottamaan pois".
                            Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa. -luterilainen

Kommentti

• Hyvä että koirat ovat kesäkunnossa
                              Siis tuo niiskuneidin hauskan näköinen lemmikkikin vaikka vähän vikuri onkin välillä huoltotoimenpiteitä suoritettaessa.
                              .

Kommentti

• No voi niiskuneiti, on sulla urakkaa siinä trimmaamisessa. Meillä koirat yleensä nukahtaa, kun turkkia hoidetaan ja se on itselleni oikein ihana rentoutumismuoto. Onkohan urokset sitten hankalampia tuossa, mulla on ollut vain narttuja.
                                "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
                                2.Kor.11:16

Kommentti

Työstää...
                                X