Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Koirien ystävät

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Niin se aika rientää, penapoikakin täytti vuoden, ei oo enään pikkupentu, vaan täysi koira..............

Kommentti

• Onnea Penalle sekä isännälle
      Miten Pena on selvinnyt pakkasissa?

Kommentti

• Ei mitään ongelmia, iloisesti painaa menemään pitkin hankia hajujen perässä.
        Mitä enemmän lunta ja pakkasta sen kivempaa penan mielestä.
        Sisälle ei haluis millään, metsään vaan................

Kommentti

• Mukava kuulla että Pena nauttii talven pakkasista.
          Mukavia retkiä edelleen.

Kommentti

• Sydäntä särkevä klippi pelastetusta koirasta.

Tekee mieli ruveta koirienpelastajaksi.
            https://www.youtube.com/watch?v=nzZAJG7TT4s

Kommentti

• Kyllähän on kivaa kun on lemmikki ,saa puuhastella käydä lenkillä koiran kanssa.Ritu on sellainen huoli koira ,hakee kahville,syömään, jopa kun sauna on lämmin pitää huolen että menen emännän kanssa kylvylle.Poika hihkaisee iskä ,äiti saunomaan,ritu huolii lopusta.Sulo kissa häippäs kaksi viikkoa sitten ,vaihtoi maisemaan pelottaa tuliko syödyksi.Ilves pyörii ihan piha piirissä .Vähän harmittaa kissan kohtalo?.Tää on rivitalo, tien puolelta alkaa pöpelikkö missä köllii ilvekset ,käy ihan pihassa ilves.kesäistä siunausta kaikille.

Kommentti

• Jos sitä aina tekis tekoja
                Vaan toisii miellyttääkseen,
                Niin aika kuluis itsensä rääkkäämiseen.
                Pitää pitää oma pää,
                Sitä tarttee päättämiseen,
                Ja sun järkes säilyttämiseen.

Kommentti

• Hesassa oli hirveen paljon koiria, ja todella yllättävän paljon pitbulleja. Niitä näin lähinnä Kalliossa.

Kommentti

• Aino löysi uuden paikan.
                    Oli hypännyt sinne.

Piha vähän sekaisin, sori.

IMG_3889 by Saara Jokunen, on Flickr

Kommentti

• Ruvennut mullakin paino putoomaan ,kun Ritu vie lenkille ihan mukavia hetkiä ovat ulkoiluttamiset.Kupsahettaan vaimo,mie ,ritu samaan aikaan nukkumaan aamulla kun herätään kömpii Ritu paikaltaan viereemme köllimään.Pitää huolen aamukahvin keitosta ,vahtii vieressä homma kahvi valmistuu.Ennen kahvia kuitenkin aamu pissalla käytetään Ritu.Olin vähän kipiänä koira huoli koko ajan kävin lääkärissä puhkastiin mätämötti ,aiheutti kuumetta mulle.Siunattua syksyä.

Kommentti

• Olin ritun kans kahestaan,Vaimoni,vanhin poikani kävivät suuressa mualimassa sivistyksen helmassa.Pojan veli keskinmäinen poikani,opiskelee Helsingissä vaimonsa kanssa.Matka meni hyvin jyristelivät mennen/tullen junalla.Nyt Joulua ootellaan ,siunattua Joulua-tulevaa uutta vuotta.

Kommentti

• Alun perin julkaissut risto-reipas Katso viesti
                          Olin ritun kans kahestaan,Vaimoni,vanhin poikani kävivät suuressa mualimassa sivistyksen helmassa.Pojan veli keskinmäinen poikani,opiskelee Helsingissä vaimonsa kanssa.Matka meni hyvin jyristelivät mennen/tullen junalla.Nyt Joulua ootellaan ,siunattua Joulua-tulevaa uutta vuotta.
                          Meidän kultainen noutajamme makkoilee tuossa vieressäni ja voi miten rakkaita ovatkaan nämä koiraystyäväämme.

Kesällä meillä on niitä yleensä kaksinkin kappalein, tämän kultsin lisäksi myöskin collie.

Hyvää Joulua ja siunausta tulevalle vuodelle 2017 myöskin Sinulle Risto-Reipas ja koko perhekunnallesi.
                          Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Koirat on mukavii,ne saa ihmisen liikkumaan.

Kommentti

• Just noin Epäilevä!!

Varsinkin, jos kysymyksessä on vastuuntuntoinen ihminen, joka jostain syystä kantaa kyllä suurta vastuuta muista,
                              mutta tahtoo unohtaa omasta itsestään huolen pitämisen, silloin tuo vastuu ajaa koiranomistajan liikkeelle ja näin
                              itsestään huolehtiminen tulee ikäänkuin kaupantekijääsinä.
                              Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Itse saan koiran kanssa metsässä tarpoessa joka päivä pari tuntia pakollista liikuntaa, oli keli mikä tahansa.

Kommentti

Työstää...
                                X