Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Koirien ystävät

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Kiitos sinulle Sinikka....

Kommentti

• Lyyti tyttönen saa tälläviikolla rokotukset ja voi aloittaa sosiaallisen kanssakäymisen muiden kanssa.......

Kommentti

• Lyyti...mun ekan koiran nimi oli Lyyli. Se oli suomenajokoira-pystykorva-kultainennoutaja-rottweiler-sheltie-mix. Aikamoisen vietikäs koira, ulkonäöltään aikalailla australianpaimenkoiran tai vähän ylisuuren novascotiannoutajan näköinen.
        "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
        2.Kor.11:16

Kommentti

• Joo, ensin ajateltiin et sen nimi olisi Coco Ranskasta, mut päivän kulttua se olikin lyyti, ja tää soveltuukin paremmin
          Suomalaiseen suuhun......

Kommentti

• ollaan kotiuduttu hyvin tampereelle,koirakin tekee tutkii paikkoja ,pitkiä lenkkejä kertyy.Tultiin lenkiltä ritua ulkoiluttamasta ,tuumasin vaimon kanssa mennä portaita pitkin ylös asuntoon .Koiruus kattoi kuonopitkällä ,ja kipas hissin luo helpompi sillä mennä 5kerrokseen.Kisse asuu komerossa ei eläissään nähnyt koiraa,kumminkin mau hiippailee jo pitkin asuntoa.Ritu käy tervehtimässä kisseä.siunattua kesän jatkoa

Kommentti

• Lyytipentu on alkanut ärhentelemään penapojalle...
              Saa nähdä tuleeko tytöstä päälikkö.........

Kommentti

• Alun perin julkaissut epäilevä Katso viesti
                Lyytipentu on alkanut ärhentelemään penapojalle...
                Saa nähdä tuleeko tytöstä päälikkö.........
                Mielenkiintoista kuulla kuinka kävi. Lyyti vai Pena.
                Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
                **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Joo, nartut kyllä pitää urokset kurissa,mut on se penakin kovaluotoinen ja päinen......

Kommentti

Joo, nartut kyllä pitää urokset kurissa,mut on se penakin kovaluotoinen ja päinen......
                    No, kumpiko alistuu eli heittäytyy maahan selälleen, kun toinen koira tulee lähelle, vaikkapa vaan leikkiäkseen. Uros vai naaras?
                    Uudestisyntynyt - kuulun helluntaikarismaattiseen seurakuntaan.

Kommentti

• Eipä oikeestaan viellä kumpikaan, tai sitten molemmat......
                      Jännää on katella niitten kisailua ja painimista....
                      Aina pitää saada just se lelu tahi puruluu joka toisella sattuu olemaan, hirvee ärinä kokoajan.....
                      Molemmat on kyllä tosi kilttejä ja suloisia......
                      Vaikka pena on syömässä ja pentu tulee siihen, ei pena tee mitään.....
                      Kyllä koirat on parasta terapiaa jos on huono päivä itellä, ne jaksaa olla aina iloisia ja tulevat lohduttamaan......

Kommentti

Eipä oikeestaan viellä kumpikaan, tai sitten molemmat......
                        Jännää on katella niitten kisailua ja painimista....
                        Aina pitää saada just se lelu tahi puruluu joka toisella sattuu olemaan, hirvee ärinä kokoajan.....
                        Molemmat on kyllä tosi kilttejä ja suloisia......
                        Vaikka pena on syömässä ja pentu tulee siihen, ei pena tee mitään.....
                        Kyllä koirat on parasta terapiaa jos on huono päivä itellä, ne jaksaa olla aina iloisia ja tulevat lohduttamaan......
                        Koirat ovat aidosti sitä mitä ovat.
                        Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
                        **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Juu. Koirien tehtävänä on pitää ihminen järjissään.
                          "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
                          2.Kor.11:16

Kommentti

• Ennen se oli vissiin aasien ja sitten hevosten

- ja lehmien tehtävä

Kommentti

• kisse alkaa kotiutua ,uskaltaa kulkea joka paikassa ei pelkää rituakaan .Ritu tekee tosipitkiä lenkkejä ,mä ja ritu ollaan laihutus kuurilla painokin on jo alkanut putoamaan .

Kommentti

• kisse ja koira on mustan kipeitä toisilleen,kumpikin tahtos olla mun ,vanhimman pojan kanssa.Koira meni ja pissas maun pesän eteen mielen osoituksena. Missä ritu nukkuu yönsä , kissa väänti siihen kunnon kakka kasan vasta toimenpiteenä .Meitä nauratti kovasti.

Kommentti

Työstää...
                                X