Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Koirien ystävät

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Missä ihmeen sivulla minä mahdoin äsken käydä? Piti mennä Kennelliiton jalostustietokantaan, ja eteen tulikin tutun näköinen sivu, mutta sitten aloin lukea tarkemmin. Yhdellä rivillä luki pelastusarmeijakoirien sotakoe - melkein sivuutin sen, mutta joku siinä tuntui oudolta, ajattelin että olin vain lukenut väärin. Luin uudestaan ja kyllä siinä vaan luki pelastusarmeijakoirien sotakoe. Hieraisin vielä silmiäni ja luin kolmannen kerran - sama tulos. Ajattelin, että voisiko tämä olla joku pelastus- ja sotakoirien yhdistelmäkoe ja katsoin, kuka kokeen on ottanut vastaan - Suutari Anderssonhan se. Sitten rullasin vähän ylöspäin ja luin seuraavan kokeen - oluenhakukoe
    "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
    2.Kor.11:16

Kommentti

• Kesän jälkeen ekat agilitytreenit takana. Ohjaaja oli ihan pihalla, mutta onneksi koira oli paremmin kartalla. Ensi tiistaina olisi mahdollisuus kokeilla ekaa kertaa kisaamista radalla, jossa olisi pelkkiä putkia - olisi vähän helpompi rata ensikertalaisille. Mutta en taida vielä uskaltautua. Koira varmaan suoriutuisi, mutta itselle iskee rimakammo siitä, miten viiden minuutin rataan tutustumisen jälkeen muistaa, missä järjestyksessä esteet pitää suorittaa. Jospa nyt vielä talvi harjoitellaan, ja katsotaan sitten keväällä.
      "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
      2.Kor.11:16

Kommentti

• Nappe 15.07.2005-11.12.2017
        http://forum.netmission.fi/filedata/...photoid=681465
        Jos sitä aina tekis tekoja
        Vaan toisii miellyttääkseen,
        Niin aika kuluis itsensä rääkkäämiseen.
        Pitää pitää oma pää,
        Sitä tarttee päättämiseen,
        Ja sun järkes säilyttämiseen.

Kommentti

• Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Nallen Napen muistolle.
            Ihana koira.
            .

Kommentti

• Alun perin julkaissut Puhweli Katso viesti
              Siis tänään päättyi tuon koiran elämä?
              Se on aina surullista jonkin aikaa.

Kommentti

• Niin se nappe lähti autuaammille metsästysmaille vähän etuajassa.
                Jos sitä aina tekis tekoja
                Vaan toisii miellyttääkseen,
                Niin aika kuluis itsensä rääkkäämiseen.
                Pitää pitää oma pää,
                Sitä tarttee päättämiseen,
                Ja sun järkes säilyttämiseen.

Kommentti

• Surullista.

Kommentti

• Heti aamutuimaan näin ihanan mustan labradorinnoutaja Siirin
                    Päivä lähti hyvin käyntiin.
                    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

Työstää...
                    X