Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Leivontaketju

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut sandia Katso viesti
    Täällä vanhat suomalaiset, siis aidot amerikansuomalaiset, tekevät lettipullaa. Kutsuvat sitä nisuksi. Ja se on tosi jämerää tavaraa, varmaan hurjan paljon voita.
    Minun äiti leipoi just tuollaista pullaa. Oikeaan voihin ja sitä laitettiin paljon. Vähemmän rasvainen on minun mieleen, ihan semmonen arkipulla.

Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa. -luterilainen

Kommentti

• Mulle niin voinen pitko on hieman outo. Mutta juhlapitkoina sellaisia myytiin Suomessa leipomoissa.
      Peruspullassa on hieman vähemmän rasvaa.

Kommentti

• Voisin tehdä tänään parin desin taikinasta peruspullaa ja pienen joulutorttutaikinan, minulla on hyvä ohje. Katsotaan.... teenkö ....hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.
        Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Pullat paistettu.
          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• "Leivon" kohta sushia. Riisit on jäähtymässä.
            "The thing about quotes on the internet is that you cannot confirm their validity." - Abraham Lincoln
            "A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way." - Mark Twain

Kommentti

• Alun perin julkaissut ElCaro Katso viesti
              "Leivon" kohta sushia. Riisit on jäähtymässä.
              Meidän perhekin leipoo niitä. Tosin korealaista versiota, kimbap.

Kommentti

• Alun perin julkaissut sandia Katso viesti

Meidän perhekin leipoo niitä. Tosin korealaista versiota, kimbap.
                Joo muistan kun kerran mainitsit foorumilla. En tosin muistanut enää tuota korealaista nimeä.
                "The thing about quotes on the internet is that you cannot confirm their validity." - Abraham Lincoln
                "A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way." - Mark Twain

Kommentti

• Juttelin ennen joulua pari tuntia lentokoneessa erään korealaisen nuoren miehen kanssa. Hän halusi ottaa meistä selfien ja pyysi sanomaan 'kimchi'

Kommentti

• Meillä oli kerran korealainen partionuori vierailulla. Soitti tyttöystävälleen Koreaan ja kuulin hänen sanovan "kimchi". Kertoi kai mitä tarjosimme hänelle.
                    Hän piti kyllä myös pullasta

Kommentti

Työstää...
                    X