Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Lasteni puolesta!

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Kiitos muistaneille!

Kiitos Herra, että saan jättää tytöt Sinun käsiisi. Pidä ja varjele heitä matkalla.

Tällä viikolla sain kuulla jotain sellaista, joka ei jäänyt epäselväksi. Miten sen on mahdollista. Niin, pitkä on ollut matka, jonka olen saanut kulkea Herran kanssa. Tie on ollut raskas ja odotan sitä päivää että tulee se lopullinen käänne. Vaikka välillä on tuntunut, että annan periksi. Mutta Jeesuksen omana sen tiedän, Herra ei työtä jätä kesken, sen minkä Hänen Isänsä on työnsä aloittanut.

Ensimmäinen kirje korinttilaisille 13

1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
    2. Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
    3. Ja vaikka minä jakelisin kaiken omaisuuteni köyhäin ravinnoksi, ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, ei se minua mitään hyödyttäisi.
    4. Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile,
    5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
    6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;
    7. kaikki se peittää, kaikki se uskoo, kaikki se toivoo, kaikki se kärsii.
    8. Rakkaus ei koskaan häviä; mutta profetoiminen, se katoaa, ja kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto katoaa.
    9. Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.
    10. Mutta kun tulee se, mikä täydellistä on, katoaa se, mikä on vajavaista.
    11. Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
    12. Sillä nyt me näemme kuin kuvastimessa, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin; nyt minä tunnen vajavaisesti, mutta silloin minä olen tunteva täydellisesti, niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.
    13. Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme; mutta suurin niistä on rakkaus.
    Jeesuksen oma

Kommentti

• Jeesus muista Santun asioita

Kommentti

• Alun perin julkaissut hopealanka Katso viesti
        Jeesus muista Santun asioita
        Aamenta tähän.
        .

Kommentti

• Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
          Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
          teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
          teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
          Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
          Aamen.

.

Kommentti

• Siunaa ja varjele!
            Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

• Kiitos muistaneille! Herra on uskollinen.

Voimia ja viisautta tarvitaan ja ennen kaikkea eräässä asiassa. Tai oikeastaan aika monessa asiassa.
              Jeesuksen oma

Kommentti

• Muistaa saa rukouksin, yksi tytär loukkaantunut jalkaansa ja tänään menee lääkäriin.
                Jeesuksen oma

Kommentti

• Paranna Isä tytön jalka TÄYSIN Jeesuksen nimessä, ole tytölle armollinen ja anna Sinun Valosi loistaa kasvoistasi, että nekin, jotka eivät Sinua tunne eivätkä edes halua Sinua tuntea näkisivät Sinun Valosi ja ylistys tytön elämän paranemisesta tulisi Sinulle, Valojen Isälle. -AAMEN. Enkelivartioita matkaan.

Kommentti

• Kiitos jokaiselle muistaneille.

Kiitos Herra että autat lapsiani. Ennen kaikkea yhtä tytärtä. Herra tiedät tilanteen.
                    Jeesuksen oma

Kommentti

• Kiitos Herra, että saan tuoda lapset tuoda Sinun eteesi. Tiedän ja luotan siihen, että kaikki on Sinun tiedossa mitä on tulossa ja missä mennään. Vaikka viime aikoina on ollut todella vaikeaa, silti. Niin Herra tietää ja siksi pyydän että lapsia saa muistaa rukouksin. Taistelu yhden lapsen kohdalla on todella suurta.
                      Jeesuksen oma

Kommentti

• Rukouksessa...

Kommentti

• Kiitos Hopealanka!

Muistaa saa edelleen muistaa rukouksin. Kiitos Herra, että saisin jo nähdä ihmeen. Jota olen odottanut jo vuosia.
                          Jeesuksen oma

Kommentti

Työstää...
                          X