Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Vainottu seurakunta! †

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Tämä varmaan vähän poikkeaa ketjun varsinaisesta tarkoituksesta, mutta kyllä olen
    viimeaikoina ajatellut sitäkin, että mitenhän pahoja me uskovat olisimme toinen toisellemme,
    jos vain tilanne menisi siihen pisteeseen täällä meilläkin, että uskovia kohtaan alkaisi
    todelliset vainot?

Välillä tuntuu, että vihollinen saa meidätkin toinen toistamme vastaan niin, ettei mielessä
    ole mitään muuta, kuin pyrkimys liata ja loata sellaisen uskovan maine, joka esim. kuuluu
    johonkin toiseen srkuntaan tai jollain muulla tavalla saattaa sellainen sisaremme tai veljemme
    huonoon valoon, josta emme nyt jostain syystä satu pitämään.

Ja puhuuhan Raamattukin tuosta:

24:10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat
    toinen toistaan.
    Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
      Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
      Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.

Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
      ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Room. 8:35-39

Kiitos Herra, että saamme muistaa vainottua seurakuntaa kaikkialla maailmassa, missä he ovat vangittuja, kidutettuja ja jatkuvan häirinnän kohteena. Heille maksaa, kun he seuraavat Sinua Jeesus. Sanassasi ei luvata helppoa tietä uskossa oleville. Mutta se on turvattu tie, koska Sinä olet jokaisen vainotun kanssa niissä tilanteissa, mihin he joutuvat uskonsa tähden. Olethan luvannut Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa.
      Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
      **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Herra Jeesus. Sinuun sattuu aina, kun sinun omasi joutuvat kärsimään tuskaa sinun nimesi tähden. Herra, auta sinä jokaista vainottua veljeäsi ja sisartasi jokaisessa maailman maassa. Herra, anna heille tänään ja tällä hetkellä voimaa kestää. Kiitos, että sinä annat heidän kokea erityisellä tavalla läsnäolosi.

Herra, auta meitä muistamaan olla kiitollisia siitä, että meitä ei Suomessa vainota väkivaltaan asti.

Kommentti

• Herra Jeesus Kristus, vahvista sinä jokaista omaasi Isisin vainojen ja väkivallan keskellä. Isä, vedä isisläisiä Jeesuksen Pelastajan luo.

Herra, anna meille armo tulla sinun kärsimyksistä osallisiksi, kestokykymme mukaan.

Kommentti

• Aamen! ..................
            Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6

Kommentti

• Isä vahvista pahoinpideltyjä, kidutettuja, vankiloissa olevia ja kotinsa menettäneitä uskovia. Anna heille kestävyyttä. Kiitos, että olet heidän kanssaan heidän kärsimyksessään Kristuksen nimen tähden.

Room. 8:35-39
              Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
              Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina."
              Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
              Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
              ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

Kommentti

• Isä tahdomme siunata vuodesta 2009 vainottua naista, Asia Bibiä, Pakistanissa. Tahdon siunata häntä siunauksella, joka ohjeistettiin Aaronille ja hänen pojilleen israelilaisia varten.

Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
                Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
                Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

Siunauksen jälkeen kerrottiin mitä silloin tapahtuu:
                Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä.

Kiitos Isä, että olet Asia Bibin kanssa Jeesuksen tähden. Kasvakoon rauhasi ja ilosi hänessä. Vahvista fyysisesti ja ruoki Sanallasi ihmeesi kautta.

Kommentti

• Rukoilemme ja siunaamme vainottua seurakuntaa kaikkialla mailmassa. He ovat arvollisia kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden. Kiitos, Isä, että olet heidän kanssaan heidän ahdistuksessaan.

Kommentti

• Pohjois-Irakissa on kristityillä kovat ajat. Muistetaan rukouksin näitä Herran Pyhiä, joita vainotaan ja Kristuksen vuoksi mestataan!
                    Meidän tulisi ymmärtää kuinka hyvin asiat ovat Suomessa ja kuinka jo pelkästään siltä pohjalta meidän tulisi julistaa evankeliumia rohkeasti.
                    Vielä on sieluja vailla pelastusta!
                    Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

• Herra siunaa jokaista vainottua kristittyä ja vahvista heidän uskoaan. Auta mietä muistamaan heitä rukouksin, koska Sanasikin siihen kehottaa.
                      Rukoilemme vainoojien puolesta. Johdata heidän elämänsä tilanteeseen, jossa he tulevat Sinun löytämiksi.

Kommentti

• Jeesus, auta vainottuja kestämään.
                        Ja auta meitä ymmärtämään tämä, ettei tämä lause ole pelkkää sanahelinää.
                        2. Kor. 12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.
                        .

Kommentti

• Hepr. 13:3 Muistakaa vankeja, niinkuin olisitte itsekin heidän kanssaan vangittuina; muistakaa pahoinpideltyjä, sillä onhan teillä itsellännekin ruumis.
                          .

Kommentti

• Marttyyrien Äänen kustantama Palavat sydämet -kirja on lisätty Venäjällä kiellettyjen julkaisujen luetteloon.

http://www.marttyyrienaani.fi/palava...vallisuudelle/

”Palavat sydämet” -kirjan ovat kirjoittaneet Steve ja Ginny Cleary ja sen esipuheen Gracia Burnham.
                            Venäjäksi kirja julkaistiin vuonna 2015.
                            Kirja perustuu kirjoittajien tekemiin haastatteluihin, joissa kahdeksan uskonsa tähden vainottua kristittyä
                            naista kertoo kokemuksistaan eri maissa: Indonesiassa, Bhutanissa, Neuvostoliitossa, kommunistisessa
                            Romaniassa, Pakistanissa/Iranissa, Kiinassa, Intiassa ja Vietnamissa.
                            Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Kiitos, Isä, että saamme jatkuvasti kantaa rukouksin vainottua seurakuntaa kutakin yksilöä erilaisten paineiden kohteena.
                              Kiitos, Isä, että Sinä havaitsen jokaisen, olet läsnä heidän ahdituksissaan. Kristuksen tähden heitä pahoinpidellään, kidutetaan, pidetään vangittuina jne. Vanhan liiton pyhistä kerrotaan:
                              RK nuo, joiden arvoinen maailma ei ollut
                              KR33 he, jotka olivat liian hyviä tälle maailmalle

Apostolit iloitsivat siitä, että heidät oli katsottu arvollisiksi kärsimään häväistystä Jeesuksen nimen tähden.
                              Eivätkä he lakanneet vaan opettivat joka päivä temppelissä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.

Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä!

Kommentti

• Isä Jeesuksen nimessä rukoilen vainottujen seurakuntien puolesta.

Rohkaiskoon pohjoiskorealaisen pakolaisen sydämen asenne meitä suomalaisia kristittyjä:
                                "Kaikesta kärsimyksestä huolimatta rakastan Jumalaa koko sydämestäni. Olen niin kiitollinen Hänelle."
                                Muistakaa vankeja, niinkuin
                                olisitte itsekin heidän kanssaan vangittuina;
                                muistakaa pahoinpideltyjä,
                                sillä onhan teillä itsellännekin ruumis.

Kommentti

Työstää...
                                X