Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Rukousnurkka!

Supista
Tämä on pysyvä viestiketju.
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Rukoilen, että Herra uudistaisi minut. Olen lipsunut tieltä ja palannut takaisin. Nyt pyytäisin pelastusvarmuutta Herralta. En voi sanoa kenellekään olevani uskossa, koska en ole varma olenko uskova. Pelastusvarmuus on kateissa.

Kommentti

• Alun perin julkaissut sudenkorento Katso viesti
      Rukoilen, että Herra uudistaisi minut. Olen lipsunut tieltä ja palannut takaisin. Nyt pyytäisin pelastusvarmuutta Herralta. En voi sanoa kenellekään olevani uskossa, koska en ole varma olenko uskova. Pelastusvarmuus on kateissa.
      Muistan rukouksin, että saat luottmuksen tähän:

Joh. 6
      37. Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
      Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Herra kosketa parantavalla kädelläsi hypomenoo siskoa kokonaisvaltaisesti. Ole hänen apunsa ja anna rauhaisat yöunet.
        Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Herra, siunaa hypomenoota tänäänkin aamen.
          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Kiitos Jeesus kun olet tänä aamuna antanut hypomenoo ystävälle voimaa kirjoittaa. Siunaa edelleen.
            Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Rakas Jeesus ympäröi hypomenoo rauhallasi ja anna hänelle sitä mitä hänen sydämensä halajaa. Siunaa.
              Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Rakas Jeesus siunaa erityisesti hypomenoo ja Daniel. Anna rauhaisa yö
                Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Rakas Jeesus siunaa erityisesti tänään vilja, helenam. , hypomenoo, daniel, natanaele sinun täsmä siunauksella, Jeesus.
                  Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Hypomenoo ystävää siunaten
                    Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Rakas Jeesus siunaa tällä hetkellä erityisesti Rbee ja hypomenoo. Kiitos Jeesus kaikesta rakkaudestasi meitä lapsiasi kohtaan.
                      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Kiitos Jeesus kun annoit matkani onnistua ja varjelit ....
                        Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Rakas Jeesus pyydän sinulta : Anna nuorisoherätys Suomeen
                          Ja herätä kaikki sinuun uskovat rukoukseen.
                          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

Työstää...
                          X