Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

en osaa yhtään järjestäää elämääni käytäntöön

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• en osaa yhtään järjestäää elämääni käytäntöön

oon mietttinyt miksi en, isälläni on parkinson ja alzheimer tai molemmat, hän ei osaa enää edes pestä pyykkiä tai tuskin lämmittää mikrossa ruokaa, saati tehdä mitää arkiaskareita

mulla on kaikki arkiaskareet aina hujan hajan, en osaa sosiaalistua, huomenna muutto kaikki kamat on hujan hajan lattialla

en osaa etsiä töitä silti oon saanut aikaan 2 maisterin tutkintoa yliopistossa eli osaan ajatella

mutta käytännössä kaikki elämä menee aina päin persettä

niin meni veljelläkin sekin sairastui vuosiksi maanisdepressiivisyyyteen

tekisi mieli tehdä kaikkee mutta ei osaa mitään

sitten kun on pakko niin alan tekee jotain ja teen asiat järkevästi ja ffiksustikin, onko tää jokijn sukukirous eli noituus?

on aina vajottava johonkin autistiseen tilaan ja kuunneltava musaaa ja oltava yksin ja rukoiltava ikäänkuin olisi aina vankilassa
    "Ennen minä asuisin leijonan ja lohikäärmeen kanssa kuin pahan vaimon kanssa" (Jeesus Siirak 25:16)

miksi Jeesus ei anna mitään muuta kykyä kuin maata sängyllä ja puhua kielillä ja kyllästyä elämäänsä ja paastota?
    "Ennen minä asuisin leijonan ja lohikäärmeen kanssa kuin pahan vaimon kanssa" (Jeesus Siirak 25:16)

Kommentti

https://www.youtube.com/watch?v=zIfTJI72txk

Kommentti

https://www.youtube.com/watch?v=zSQotdIP2P0

Kommentti

oikeastaan minua on suututtanut se että kun on muka alkanut seuraamaan Jeesusta 21 vuotiaasta niin käytännössä oot aina ollut työtön paska

https://www.youtube.com/watch?v=nIuuIlfzE3o

Kommentti

vittu mä en rakasta elämässäni mitään , makaan sängylläni kuin tyhjä paskakuten isäni altzheimerissa, rukoilen kyllä mutta mitään elämää ei ole missään

Kommentti

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4BrZjY_Sg

Kommentti

Voi rakas Jeremy!

Tarvitsisitte isäsi kanssa näissä asioissa ammattilaisen käytännönapua, joten pitäisikö
                Sun ottaa yhteyttä johonkin tuollaiseen tahoon?

Varaisit ajan esim. sosiaalityöntekijälle ja ottaisit jonkun sellaisen sivullisenkin mukaan,
                joka voisi kanssasi tuoda esiin tuota elämäntilannettanne.

Onko isälläsi huoltajaa / holhoojaa, joka pitää huolta hänen asioistaan?

Voisitko hänen kauttaan saada apua myöskin itsellesi?
                Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

paskaa kaikki, ei pitäs vaan juoda kljaa silloin kun hermot meee eli aina

mutta miksi minut n kirottu ainaiseen yksinolemiseen ja työttömyyteen?

ei se ole elämää että heräät yksin aamulla jarukoilet ja istut kotona vankilassa koko ajan

Kommentti

se johtuu vain siitä että olen kapinan lapsi ja Jumala on YKSi

on ain YKSI tei ja kutsumus Jumalalla, ei oi kuin etsiä sitä apostolin valtaa ja kuolla sen takia

Kommentti

Tee Jeremy parannus elämässäsi, kalja, musiikki ja kaikki joutava pois . Kestätkö tosiaan olla hiljaisuudessa ja odottaa että Herra puhuu? Jos haluat sitä puhtaasta sydämestäsi, niin Jumala sulle varmasti ilmestyy, Hän voi lähettää ihan kenet vaan vaikka sinun luoksesi puhumaan asioista tai pyytää töihin, jos olet valmis nöyrtymään Hänen tahtoonsa.
                      Jos et jaksa olla pienessä uskollinen niin kuinka suuressakaan. En usko että sinulta muuta odotetaan kuin sitä että teet parannuksen ja jäät rukoilemaan ja lukemaan Sanaa. Niin minäkin olen joutunut tekemään , ei ole ollut voimia muuhun, kaikki muu annetaan meille siinä sivussa tärkeintä on etsiä Herran tahtoa... Sivussa hän hoitaa meidän muut asiat. Tämä siis saarna myös minulle itselle
                      Siunausta

Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen;
                      sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa,
                      että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.
                      (Heb.11:6)

Kommentti

Minkälaisia ne tilanteet ja tehtävät asiat on, mitkä osaat tehdä fiksusti, sitten kun on pakko?
                        "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
                        2.Kor.11:16

Kommentti

Monenlaiset ovat kohtalomme. Mikä se itsekullakin on, ja mikäli tuntuu, että ristimme on raskas kantaa, voi hengessään miettiä, että muitakin varmaan on samankaltaisessa tilanteessa. On kuitenkin katto pään päällä ja perustarpeet tyydytettyinä, kiitos Herralle jj siitä. AA-kerhossa olisi samankokeneita, oletko kokeillut? Toki siellä uskotaan korkeimpaan, miten kukin sen mielessään mieltää, mutta silläkin uskolla moni on saanut avun. Antaa anteeksi toisille heidän vajavaisuutensa ja Jumalalle Hänen Kaikkivaltiutensa. Niillä mennään.

Kommentti

Työstää...
                          X