Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Esirukouspyyntö

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Esirukouspyyntö

Rauhaa!
    Taistelen elämässäni alkoholismia , peliriippuvuutta ja lihan himoa vastaan. Olen kasvatuksellisesti luterilainen, mutta kirkosta eronnut. En voi hyväksyä naispappeutta, arkkipiispan liberaalia linjaa muutaman syyn mainitakseni. Olen aikoinani antanut elämäni Jeesukselle, mutta edelleen hapuilen. Tämä pyyntö ei ole sanahelinää, vaan aito pyyntö saada sieluuni Armo ja Jeesuksen Kristuksen sovintoveri. Kaipaan seurakuntayhteyttä lähinnä ortodoksiseen kirkkoon, koska koen Jumalan puhuvan laulamalla. Musiikki on minulle erittäin tärkeä osa elämää. Se, miksi kirjoitan tänne johtuu teistä - koen helluntalaisilla olevan tämän maailman esirukoilijoista vahvimman otteen heikkoja, Jumalaa kohti kurottavia sieluja kohtaan.
    Etukäteen kiitän veljet, sisaret saamastani rukousavusta kurkottaessani kohti Totuutta, Armoa ja Jeesuksen Kristuksen verisovitussa. Armoa ja Rauhaa teille!

Kiitos luottamuksesta nettmissionväkeen. Emme me täällä toisistamme tiedä, mitä -läisyyttä kukin edustaa. Joistakin tiedetään jotain. Mutta Herran talutusliekaan olemme kuitenkin päätyneet kukin omilla laillamme. Ilman muuta liitämme Iivari sinut rukouksiimme. Pian alkaa tapahtua! Uskosi on sinut jo pelastanut, näet vielä ryysyt päälläsi, mutta pudas valkea vaatekerta odottaa, että puet sen päällesi ja lähdet uusin mielin jatkamaan matkaa. Kaikki taakkasi saat jättää juuri nyt siihen, missä olet. Kristus on sinunkin kaikki syntisi todella sovittanut ja saat uskoa ne tässä ja nyt anteeksiannetuiksi Hänen sovintoveressään.
    Ota nyt kunnolla selvää ortodoksisuudesta. Pitäisi kaikkiin korkeastipyhittyneisiin ennalta tuonilmaisiin menneisiin tutustua, jotta olisi kunnollinen ortodoksi. Joka sunnuntailla on oma pyhittäjäisänsä, jolle ko. sunnuntai on omistettu. Aika paljon pitää opetalla uutta legendaa, että pääsee sisälle Sergein ja Hermannin ajatuksenjuoksuun. Raamatun apostolit sinulle onkin jo opetettu. Monille he riittävät. Kristus on tietysti sama aina. Sujuvasti ortodoksisuuteen solahtaminen ei käy kädenkäänteessä. Onko itselläsi juuria karjalaisuuteen? Mikäli on, saatat tuntea vetoa sinnepäin. Ortodoksikirkoissa kansa kuuntelee seisoen, ja yleensä kuoro hoitaa laulupuolen, joissakin kohdin seurakuntalaiset voivat osallistua laulamalla.
    Mutta ainahan voi kuunnella kaunista musiikkia. Netistä löytää gospelia eri kielillä tai kirjastoista voi lainata cd:itä.
    Rukoillaan sinulle toimivaa seurakuntayhteyttä, jossa saat kokea saavasi juuri sinulle sopivaa ravintoa.

Kommentti

Alun perin julkaissut Iivari Katso viesti
      Rauhaa!
      Taistelen elämässäni alkoholismia , peliriippuvuutta ja lihan himoa vastaan. Olen kasvatuksellisesti luterilainen, mutta kirkosta eronnut. En voi hyväksyä naispappeutta, arkkipiispan liberaalia linjaa muutaman syyn mainitakseni. Olen aikoinani antanut elämäni Jeesukselle, mutta edelleen hapuilen. Tämä pyyntö ei ole sanahelinää, vaan aito pyyntö saada sieluuni Armo ja Jeesuksen Kristuksen sovintoveri. Kaipaan seurakuntayhteyttä lähinnä ortodoksiseen kirkkoon, koska koen Jumalan puhuvan laulamalla. Musiikki on minulle erittäin tärkeä osa elämää. Se, miksi kirjoitan tänne johtuu teistä - koen helluntalaisilla olevan tämän maailman esirukoilijoista vahvimman otteen heikkoja, Jumalaa kohti kurottavia sieluja kohtaan.
      Etukäteen kiitän veljet, sisaret saamastani rukousavusta kurkottaessani kohti Totuutta, Armoa ja Jeesuksen Kristuksen verisovitussa. Armoa ja Rauhaa teille!
      Herra kannan Iivarin eteesi. Pelasta hänen henkensä, sielunsa ja ruumiinsa. Ota hänet kokonaan itsellesi! Jeesus kiitos että olet kuollut Iivarin ja meidän kaikkien puolesta ettei meidän tarvii jäädä syntiin ja syyllisyyteen!!

Kommentti

Aamen sandian rukoukseen.
        Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

Rukoilen puolestasi.
          Tunnen alkoholismin erittäin hyvin.
          Olin ollut melko pitkään elävässä uskossa,
          mutta alkoholisoiduin.
          Minusta tuli jopa asunnoton, työtön ja vähitellen melkein liikuntakyvytön alkoholisti 1990-luvun lopulla.
          Pyysin Jumalalta koko ajan apua.
          En halunnut kuolla.
          Missään vaiheessa en menettänyt pelastuksen toivoa.
          Tiesin, että Jeesus on lunastanut minut kadotustuomiolta.
          Hän oli kutsunut minut ja olin aikanani vastannut kutsuun myöntävästi.

Tiesin, että niin erikoista tai likaista syntiä ei ole, etteikö Jeesuksen veri olisi jo
          vuotanut senkin edestä.
          Uskoin ja näin, että minun lankeemukseni ja harhailuni ei tee tyhjäksi
          Herran armolupauksia.
          Taivasosuuttani ei peruuteta syntisyyteni takia.

Olin erittäin sairas ja hyvin syntinen- ja Jeesus tuli maan päälle
          nimenomaan sellaisia varten.
          En ollut hurskas, eikä Herra sitä vaatinutkaan.

Hän halusi vain, että annan Hänelle kunnian ja suostun riippumaan
          kokosydämisesti vain Hänessä.
          Hän opetti, että vaikka sairas alkoholistin mieleni ei kestä yhtään
          päivää ilman humalaa, Hän haluaa ja voi vaihtaa kieroutuneen
          ja vioittuneen sieluni uuteen.
          Ja Hän teki sen.

Sieluni ja mieleni oli sairas, mutta ei henkeni.
          Ihmeellinen tosiasia on, että Herra ei ottanut minulta pimeimpinäkään
          jatkuvan juopottelun vuosina pois Pyhää Henkeään.
          Sieluni vaati viinaa, mutta henkeni huusi Herran puoleen.
          Ja Hän kuuli huutoni, koska minulla oli Hänen Henkensä.

Hän siis antoi viallisen sieluni sairastaa ja melkein kuolla,
          mutta loppuvaiheissa alkoi kursia mieleni haavoja
          kokoon, jotta elämäni voi jatkua.
          Sieluni ja ruumiini alkoivat hoiperrella vähemmän.
          Niiden paraneminen ei kuitenkaan ollut oleellista.
          Tärkeintä oli, että Herra antoi minulle tahdon ja uskon siihen,
          että henkeni on Hänen käsissään, että minullakin on osuus
          Hänen Pyhästä Hengestään.

Minun tapauksessani Herra käytti apuvälineenään AA:ta,
          jotta humaltumisen pakko ja lopulta halukin poistui.
          AA:n ohjelma ja toveriseura auttoivat sieluani ja ruumistani
          toipumaan.
          Mutta tärkein asia oli saada lahjaksi uudenlainen Hengen yhteys Herraan.

Näitä asioita ei voi kokemusteni mukaan oivaltaa kukaan muu
          kuin toinen alkoholisti.
          Terve uskova ei ymmärrä, mutta jopa ateistialkoholisti
          tajuaa, mistä puhun.

Kirjoitin tämä itsekeskeisen tekstin vain sen vuoksi,
          että jos olet samalla aallonpituudella, huomaat
          että meissä Jeesuksen omissa on hyvin kummallisiakin tapauksia.
          Herra käsittelee, hoitaa ja parantaa jokaista yksilönä.
          Hän tietää jokaisen taustat sukupolvien taakse,
          geeniperinnön, sikiö- ja vauva-asteen kokemukset,
          lapsuuden ja koko ihmisen kehityskaaren.
          Hän tietää myös tulevaisuuden.

Siksi sinäkin olet turvassa,
          kun huudat Herraa Jeesusta avuksi.
          Ihmiset eivät voi parantaa ketään alkoholismista, seksi-,
          peli- yms. riippuvuuksista.
          Mutta ihmisten, minun kohdallani AA-laisten, välityksellä
          Hän usein työskentelee.
          Ja uskovien esirukoukset kuullaan varmasti.
          "Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

Kiitos puolestani rukoilleille! Soltero, olet oikeassa siinä, että näitä asioita ei voi oivaltaa kukaan muu kuin alkoholisti. Tai ainakin on hyvin vaikea tajuta.
            Ahdistus on valtava, mutta luotan siihen, että Jumala ei hylkää ketään. Pitää vain rukoilla ja luottaa Jeesuksen sovintovereen.
            Pidän sitäkin siunauksena, että olen pystynyt pitämään ( nippa nappa ) työpaikkani! On millä maksaa 38 tuhannen ulosottovelkaa.
            Kyllä on tullut kämmättyä!!
            Minulla oli jo paperit sisällä Takuu-säätiössä, mutta iski masennuskausi ja vedin paperit takaisin. No, aloitanpa senkin prosessin uudestaan.
            Kaikkea hyvää teille ja siunausta!

Kommentti

Työstää...
            X