Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Herra uudistaisi

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Herra uudistaisi

Pyydän rukoilemaan puolestani... Olen vuosia ollut tottelematon Jumalaa kohtaan ja nyt kun haluaisin tehdä parannusta synneistäni, niin tuntuu että Jumala on hiljaa. Koen vaan kovaa syyllisyyttä siitä miten typerä olen ollut, enkä ole kuunnellut, pelkään tosissaan että paadun kohta... Haluaisin taas kokea sen ensirakkauden ja uudistumisen, kun olin täynnä intoa Ei sitä uskon henkeä voi pumpata väkisin... Tuntuu että olen kuin tukahdutettu, vaikka rukoilen ja luen Raamattua niin ei sekään enää tunnu samalta... Tämä on pelottavaa.

Mutta ilman uskoa on mahdoton olla otollinen;
    sillä sen, joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa,
    että Jumala on ja että hän palkitsee ne, jotka häntä etsivät.
    (Heb.11:6)

Rukoillaan, että uudistut uskossa ja koet Jumalan läheisyyttä ja johdatusta. Rukoile paljon.
    Kunnia kuuluu Jumalalle.
    Valo paistaa tunnelin päässä, nyt sinnittelet, pysy kii elämässä

Kommentti

Herra Sinä näet freen tilanteen, se ei ole uutta auringon alla. Rukoilen että tulet puhumaan hänelle palvelijoittesi kautta niin että free tietää asiat eikä ihmettele mitä mieltä Jumala on. Herra, anna hänelle vapauttava sanoma joka tuo rauhan.
      Kuulun helluntaiseurakuntaan. Onneksi on Jeesus.

Kommentti

Yhdyn edellisten kanssa rukousrintamaan.

Hän on luvannut Joh.6, että: "....joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.." ja Hän
        pitää lupauksensa, sillä Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti!
        Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

Free tottelemattomuutesi tunnustaminen kertoo siitä, että olet palannut armahtajasi luo. Paatunut ei tule eikä koe näitä kipeitä tuntoja, mitkä nyt ovat sinulla meneillään. Jos olet tunnustanut syntisi ja tottelemattomuutesi tahtoen saada Jeesuksen veren puhdistuksen osaksesi tapahtuu se Sanan mukaan.

Tunteesi eivät ole totuus. Mikä vielä on kesken niin luota että kaikki valkeus paljastaa, että löydät itsesi Jumalan kartalta. Tuomita saa itsensä Hänen edessään, mutta mikäli saatana syyttää on se ylimääräistä, ja silloin voit vastustaa Jeesuksen nimessä. Jumalan Henki ei syyllistä, vaan näyttää todeksi synnin auttaakseen langennutta ja pois poikennutta takaisin Hänen luokseen, joka sanoo:
          Matt. 11:28
          Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.
          Ja vielä:
          Joh. 6:37
          Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.
          Olet oikealla tiellä kun rukoilet ja luet Sanaa, joka ravitsee sinua huolimatta siitä miltä nyt tuntuu.

Isä kiitos että autat lastasi uskomaan ja luottamaan Sinuun Jeesuksen nimessä. Uskon että rauhakin palaa vielä takaisin, sillä Sinulla on hyvät ajatukset ihmistä kohtaan.
          Ja mitä sinulla on, jota et ole lahjaksi saanut? Mutta jos olet sen saanut, niin miksi kerskaat, ikäänkuin se ei olisi saatua?
          Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
          Vaan kaikki tulee sinulta, ja omasta kädestäsi olemme sen sinulle antaneet.

**Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

Voi kiitos teille tänään on ollut toiveikkaampi päivä

Kommentti

Kun olet tunnustanut syntisi ja niistä kääntynyt pois, on ne myös Jumala heti anteeksi antanut 1JOH1:9 Jumala ei unohda unohtaa syntejäsi ! Mutta tottelemattomuuden tähden voidaan joutua "hengelliseen-erämaahan" ajaksi, vaikka saamme synnit heti anteeksi.. Silloin usein vihollinen tulee meitä syyttämään, ja sanoo että ei tunnu miltään, eikä Jumala sinusta enään välitä.. Mutta meidän uskomme ei saa koskaan perustua omiin pettäviin tunteisiin vaan Jumalan sanaan. -Kun seuraat Herraa tunteista huolimatta, ja elät hänelle niin lopulta tulee myös tunteet takaisin varmasti. -Luota vain kaikesta sydämmestäsi Jumalan sanaan, niin lopulta tulet erämaasta raikkaalle lähteelle, ja sen jälkeen sillä ilolla ja rauhalla on arvoa, eli miettii kaksi kertaa ennenkuin leikkii synnillä uudestaan. -Sinua rakas veljeni siunaten . -Danne

Kommentti

Kiitos Danne rohkaisusta, kyllähän Jumala on tässä alkanutkin ilmestymään . En olisi muutama kuukausi sitten uskonut, niin syvällä alennustilassa olen ollut hengellisesti... Nyt on mahtavaa kun Herra on alkanut puhumaan Sanansa ja saarnojen kautta .
                Ja nimenomaan ne tunteetkin hämää, koska liha myös sotii aina Henkeä vastaan ja voi aiheuttaa vaikka minkälaisia tunteita ilman ihmeempää syytäkään.
                Sellainen kohta jäi tästä myös mieleen Sanasta, missä sanotaan että vaikka on jo päivä koittanut silti on vielä yö. Siinä tarkoitettiin varmaan vähän sitä , että voidaan nähdä itsemme vielä siellä yössä, kun se valo alkaa loistamaan meille vähän jälkijunassa. Herralla on joskus vaan varmasti niin suuri työ meidän ihmisten kanssa, että päästäisiin sieltä turmeluksen suosta ylös ... Tai minulla se ei ole kovin nopeasti käynyt, kun olen aika voimakas tunneihminen ja sekin varmasti nopeaa uudistumista haitannut kun ymmärtää asiat niin hitaasti... Mutta ei sillä väliä , suunta on hyvä. Kiitos Herralle

Kommentti

Ai niin , ps. Vaikkei sillä mitään merkitystä, mutta varmaan tarkoitit , rakas sisar

Kommentti

Työstää...
                  X