Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Evankelioiva sana Hepreaksi

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Evankelioiva sana Hepreaksi

Olisiko täällä joku, joka osaa kääntää hepreaksi ja voisi auttaa minua siinä? Hei, voisito sinä, joka osaat hepreaa, kääntää tämän hepreaksi?

Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias, maailman Pelastaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan Hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Palaa Hänen luo, niin Hän sinua armahtaa ja on sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi.

.....................

Voisitko auttaa tässä asiassa?
    Viimeisin muokkaaja rupattelija; 09-05-18, 16:07.

Eikö täältä ryhmästä löydy hepreaa osaava uskova, joka voisi auttaa minua ja kirjoittaa valmiiksi hepreankielinen teksti tästä minun tekstistäni?

Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias, maailman Pelastaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan Hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Palaa Hänen luo, niin Hän sinua armahtaa ja on sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi.

Tarvitsisin mahdollisimman pian valmiiksi hepreankielinen teksti, kiitos!

Kommentti

Lähden maanantaina Israeliin, niin tarvitsisin valmiiksi hepreankielisen tekstin.

Voisitko kääntää tämän minun tekstini hepreaksi?

Jumalan luona on paljon anteeksiantamusta. Jeesus Kristus, Messias, maailman Vapahtaja tahtoo antaa sinulle synnit anteeksi, sillä Hänellä ei ole turmion ajatuksia sinua kohtaan, vaan Hän tahtoo antaa sinulle tulevaisuuden ja toivon, siksi Hän rakastaa sinua. Käänny Hänen puoleen ja vastaanota Hänet elämäsi Herraksi ja Vapahtajaksi, niin Hän sinua armahtaa ja on sinun Auttaja, myös sinun tulevaisuudessasi.

Kommentti

Työstää...
      X