Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Suosittelen SAARNAA

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Suosittelen SAARNAA

Minulla ei nyt ole tähän yhtään linkkiä laittaa mutta olisi mukava että hyvät saarnat olisivat samassa ketjussa, löytää helpommin vaikka yöntunteina jos ei uni tule.
    edit.
    Oli sittenkin, viime yönä kuuntelin ja todella suosittelen.

Tapio Puolimatka, Uskon vaikutus elämään ja tietoon.

http://datauni.pp.fi/public_html/jkl...atka_Tapio.mp3
    Viimeisin muokkaaja Abditus; 20-01-15, 21:02.
    Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

http://www.auranhelluntaiseurakunta.fi/8

Raimo Rahnastoa

edit. Kristus minussa osa 2 on kyllä huippuhyvä!
    Viimeisin muokkaaja Abditus; 23-01-15, 15:05.

Kommentti

Kuuntelen parhaillaan tältä sivustolta http://www.portti.org/kuuntele_saarnoja.html 9.12.2014 puhuttua Manassen paluu - saarnaa. Tähän asti hyvin rohkaisevaa. Puhujana Benjamin Turkia.

Edit: lisään vielä, että tässä puhutaan kuningas Manassesta, ei israelin kadonneesta heimosta nimeltä manasse.
      Viimeisin muokkaaja piitsu; 23-01-15, 12:59.
      Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku! Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä." Kuulun helluntaiseurakuntaan.

Kommentti

Kuuntelin tuon Kristus minussa osa 2 ja oli munkin mielestä hyvä.
        Onpas kätevää näin kotoa käsin itselle sopivalla hetkellä noita kuunnella.
        Pitäkäämme huolta toinen toisestamme ja kannustakaamme toisiamme rakkauteen ja hyviin tekoihin. Hepr. 10:24

Kommentti

Odotan vielä sitä hyvää saarnaa tänne ....

Kommentti

Alun perin julkaissut suvituuli Katso viesti
            Kuuntelitko Rahnaston saarnoja?

Kommentti

Alun perin julkaissut suvituuli Katso viesti
              No mitäs vikaa tai puutetta noissa linkitetyissä on?
              Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku! Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä." Kuulun helluntaiseurakuntaan.

Kommentti

Benjaminilla on paljon hyviä, mutta niiden kuuntelu vaatii keskittymistä ja raamatun tuntemista. Tuolla www.ristintie.com on aika hyvä valikoima kanssa.
                ב״ה

Kommentti

Alun perin julkaissut piitsu Katso viesti
                  Kuuntelen parhaillaan tältä sivustolta http://www.portti.org/kuuntele_saarnoja.html 9.12.2014 puhuttua Manassen paluu - saarnaa. Tähän asti hyvin rohkaisevaa. Puhujana Benjamin Turkia.

Edit: lisään vielä, että tässä puhutaan kuningas Manassesta, ei israelin kadonneesta heimosta nimeltä manasse.
                  Vielä en ole ehtinyt näitä kuunnella mutta kuuntelen, aivan vieras ihminen minulle en ole koskaan kuullut edes nimeä mainittavan. Mielenkiitoista..

Kommentti

Kiitos Tuomas! Hyvä kun valikoimaa löytyy, vähän mielialankin mukaan.
                    Viimeisin muokkaaja suvituuli; 26-01-15, 21:04.

Kommentti

Alun perin julkaissut Abditus Katso viesti
                      Vielä en ole ehtinyt näitä kuunnella mutta kuuntelen, aivan vieras ihminen minulle en ole koskaan kuullut edes nimeä mainittavan. Mielenkiitoista..
                      Benjamin Turkia asuu Jerusalemissa ja on näin ollen ikään kuin tapahtumien polttopisteessä. Siksi hän myös käyttää Jeesuksesta nimeä Yeshua, ei kannata sitä säikähtää. Muuten siis puhuu suomeksi.

Kommentti

Okei, hyvä että varoitit.

Kommentti

on paljon hyviä saarnoja netissä , kuunnelkaapas Mauri Wiksteenin saarnoja tässä netillä on pyhän hengen inspiroimaa puhetta , vaikka hän onkin jo pois mennyt mutta siitä huolimatta JumalanSana on muuttumaton eikä ole menettänyt voimaansa .

Tieto paisuttaa mutta rakkaus rakentaa.

Kommentti

Viksteniä olen paljon kuunnellut. Voin suositella jos joku on ettei vielä ole hänen saarnojaan kahlannut läpi.

Kommentti

http://www.portti.org/raamattutunnit...0_20012015.mp3

Benjamin Turkia

On todella hyvää opetusta. Juuri kerran tässä mietin mitä se tarkoittaa kun malja on ylitsevuotavainen, hän puhui siitäkin, se on juuri se millä voidaan palvella muita.
                              Viimeisin muokkaaja Abditus; 29-01-15, 16:57.

Kommentti

Työstää...
                              X