Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Millaisisa tilanteissa olet harkinnut uskosta luopumista?

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Minusta on tullut Jumalasta ja Jeesuksesta jollain tavalla niin riippuvainen, etten voisi enää kuvitellakaan mitään uskosta osattoman elämäntapaa. Kun tarvitsen Jumalaa vähän niin kuin kaikkeen. Olen jollain tapaa täysin riippuvainen Jumalasta, Hänen johdatuksestaan, avustaan, neuvoistaan, läsnäolostaan, armostaan ja tottakai pelastuksen toivosta.
    Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Kyllä uskovainenkin on ihminen ,kaikki tunteet kuuluu myös meille Jeesuksen omille,Raamatussa on lupaus riippua Jeesuksessa tuntui miltä tuntuu.Pelastus varmuus ,syntien anteeksisaaminen,sisäinen rauha Jeesuksen antama.On vääriin opettaan tukka putkella uskoa,uskovalla voi olla vaikeuksia,sairastellakin , pa voi olla myös.Silti Herra on pitänyt kantanyt käsillään,ja sisäinen rauha on vaan sisällä kaiken rytinän keskellä.Siunanut Herramme on miun ,vaimon elämää,ruoka elatus vaatteet on ollu päivittäin.Piokia on Taivaan isä auttanut.Herra tahtoo avartaa ahtaalta avaralle .siunausta toivoen

Kommentti

• Pakko kommentoida vanhaa ketjua psykiatrisena sairaanhoitajana, että nuo pelot, joita luettelit, ovat hoidettavissa psykiatrian keinoin. Ei kukaan diabetestäkään hoida uskon avulla. Minusta on joskus huolestuttavaa, kun erilaisista psyykenvaivoista kärsivää ei ohjata psykiatrialle/lääkäriin.

Kommentti

• Suutarin lapset ovat sanonnan mukaan kengittä. Mutta sinä, joka aloittamasi rukouspyyntöketjun mukaan olet itse vailla psykiatrista hoitoasi, muka kommentoit toisten upeaa uskoa "psykiatrisena" äshoona! Hupaisa olet.

Kommentti

• Alun perin julkaissut baal1984 Katso viesti
            Lyhyesti sanottuna mulla on plakkarissa muutama pätevä syy miksi jeesustelu ei kiinnosta.

Jumalaan uskottelu sai aikaan sen ettei todellisiin elämän ongelmiini saanut apua.
            Näitä pahoja ongelmia oli sosiaalisten tilanteiden pelko, kyvyttömyys syödä julkisella paikalla tukehtumisen pelon johdosta, nukkumisvaikeudet demonisen pimeän pelon takia.

Kaksi jälkimmäistä hävisivät aivan xxxxxxx nopeasti kun luovuin uskosta jumaluuteen ja jumalallisen voiman väliintulon odottamiseen. Sanoin eräänä yönä en usko Sinuun Jumala, ja pimeän pelko kaikkosi. Tukehtumisen pelko hellitti kun olin armeijassa ja oli loputon nälkä, jolloin tein sitä mitä ihminen eläimen tavoin nälkäisenä tekee.
            Ööö... tarkoitin aloittajan mainitsemia pelkoja: sosiaalisten tilanteiden pelko yms. En tarkoittanut hänen olevan mielisairas, vaan että näihin pelkoihin on apua saatavilla lääketieteen ja terapian keinoilla.

Kommentti

Työstää...
            X