Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Uskoon tulosta ja uskomisesta

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

Alun perin julkaissut Andromeda Katso viesti
    Kiitos veljes! On ihanaa olla Jumalan käsissä ja oppia tuntemaan miten kulkea oikein ja muita auttaen tällä uskontiellä. Siunausta sinulle ja kaikille muillekin foorumilaisille! Me ollaan kaikki Jumalalle rakkaita !

Jeesus kanssasi Andromedan! Koko tien hän kanssaan kulkee!
    Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

Kuulin juuri, että serkkuni vaimo ja poika oli tullut uskoon. Jospa serkkunikin vielä...

Kommentti

Tuntui mukavalta kuunella radioDeitä pikku sisareni todisti uskostaan ,pelastuksestaan .Olin tarkkailun alla kun tulin Jeesuksen omaksi ,siskoni ja äiti näki miten paljon muuttuin tultuani uskoon.Olin äidin mielestä jo täysirenttu,pysyin uskossa oli todistus medidän perheelle .Isä ,äiti ja isoveli on jo Herran tykönä oottaen meitä taivaassa .Lapseni yllättyi siskoni todistuksesta tahtoo kuulla lisää ,en ole paljon kertonut elämästäni ennen kiun löysin ja sain ottaa Jeesuksen vapahtajakseni.Pyörin väkivalta porukassa,olin tehnyt veri valan paholaisen kanssa ,täynnä vihaa .Jumala johdatti viisaita kristittyjä tyköni jotka johdatti mut Jeesuksen luo.Täytyin samalla hetkellä Pyhällä Henkellä ,vapauduin kaikesta synnistä olin vapaa .

Kommentti

Työstää...
        X