Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Mun tarinani

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Mun tarinani

Sotilas, palvelee Jeesuksen todistajana

Kiitos kun avasit elämääsi, kyllä oli rankkoja vaiheita. Nyt olet päässyt vapaaksi ja palvelet omalla paikallasi, kiitos Herralle
    Kuulun helluntaiseurakuntaan. Onneksi on Jeesus.

Kommentti

Kiitosmieli täytti sydämeni kuunnellessani, Aksu, rehellistä todistustasi. Herra Jeesus sinua siunatkoon! Ihmeelinen Jeesus meillä.
      Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valo pimeydestä", valaisi sydämemme, niin että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoilta, levittäisi valoaan. 2 Kor. 4:6
      **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

Aksun todistusta kuunnellessa mielessä soi tämä laulu. Usko perustuu Jumalan voimaan, Hän on voimallinen meitä kohtaan. Kiitos Aksu!

https://www.youtube.com/watch?v=5NCvPeL5GiA
        Kaikki saavat tulla, Kuusankosken kirkon nuorisokuoro

Kommentti

Kiitos Aksu sinulle.
          Jumalan hyvyyttä, siunausta elämääsi.
          Olet aito Jumalan sotamies joka todistat Herrastasi.
          Olkoon paljon iloa, siunausta ja kaikkinaista hyvää Sinun elämässäsi, velipoika.
          Ja Herra Jeesus runsaasti siunatkoon sinun työsarkaasi Herrassa kuin myös yksityiselämäsi eri sektoreilla.
          .

Kommentti

KERTAKAIKKIAAN!!!!

Kiitos Aksu valtavan ihanasta todistuksesta siitä, mitä Jumala voi ja kykenee tekemään!!!

Aksun nykyinen elämä on kerrassaan mahtava esimerkki, miten Jumalalla on voima katkoa
            synnin siteet ja orjuudet ja myöskin siitä, miten Hän vaikuttaa meissä tahtomista ja tekemistä,
            aina sen mukaisesti, mikä on meidän kunkin palvellupaikkamme ja -tehtävämme.

Aksulle rohkaisuksi, että Sinusta suorastaan huokuu vahva usko ja luottamus Jumalaan!

Siunausta jokaiseen päivääsi ja Taivaallisen Isän siunaus ja huolenpito olkoon elämäsi yllä
            kaikkina elinpäivinäsi!

Hyvä on, että sydän on puhdas, hyvä on, että viha pois
            Hyvä, hyvä on sydämen jossa, rauha taivainen vallita voi.

HYVÄ ON - - - Peter Janev

Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

Kiitos Aksu. Kosketti. Olkoon Jeesuksen suuri siunaus ja rakkaus kanssasi joka päivä ja hetki.

Kommentti

Ajatella jos me kaikki uskovat kertoisimme julkisesti tavalla tai toisella uskoontulemisesta?
                Se olisi valtava todistus.
                Ei pidä olla liian vaiti.

Hyvä aksu!

Kommentti

KIITOS AKSU VELI!
                  Jumala sinua väkevästi siunatkoon kaikessa!
                  Sinun voimattomuutesi tarvitsee minun voimaani ja turvasi on siinä, että annat minulle mahdollisuuden taistella puolestasi.

Kommentti

Kiitokset todellakin aksulle tämän jakamisesta! Siunausta elämääsi!
                    "The thing about quotes on the internet is that you cannot confirm their validity." - Abraham Lincoln
                    "A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way." - Mark Twain

Kommentti

Kiitos. Oli mukava kuunnella aitoa todistusta Jumalan muuttavasta voimasta!
                      Olen helluntailainen Jeesuksen seuraaja.

Kommentti

Työstää...
                      X