Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Miten saa kuvan liitetyksi tänne

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Miten saa kuvan liitetyksi tänne

Tarkoitan miten saisi kuvan liitettyä, onko se avatar, vai mikä, kun teillä joillakin on joku nätti kuva. Yrittäisin opetella.

Oikeasta yläkulmasta, nimimerkkisi viereisestä pienestä nuolesta valikko auki.. sieltä 'minun profiilini' auki.. sitten kursori kuvakohdan päälle ja näkyviin tulee punainen läpyskä, jossa 'muokkaa profiilia'.. siitä painaen avautuu mm. 'selaa'-painike, joka vie tietsikkasi kovalevylle eli sen kansioihin jne.. sieltä vain navigoit haluamasi foton kohdalle ja imuroit sen avatar-editoriisi, jossa siis em. tehtyäsi olet
    Viimeisin muokkaaja jusaari; 06-05-17, 14:49.
    Totuuden ja iankaikkisuuden puolesta, Raamattu suunnan antajana, vapaaseurakunnassa.

Kommentti

Alun perin julkaissut jusaari Katso viesti
      Oikeasta yläkulmasta, nimimerkkisi viereisestä pienestä nuolesta valikko auki.. sieltä 'minun profiilini' auki.. sitten kursori kuvakohdan päälle ja näkyviin tulee punainen läpyskä, jossa 'muokkaa profiilia'.. siitä painaen avautuu mm. 'selaa'-painike, joka vie tietsikkasi kovalevylle eli sen kansioihin jne.. sieltä vain navigoit haluamasi foton kohdalle ja imuroit sen avatar-editoriisi, jossa siis em. tehtyäsi olet
      Kiitos. Yritän huomenna virkeillä aivoilla.

Kommentti

Unohdin tämän tänään.

Kommentti

ehtiihän sitä vielä ja kevättä riittää..
          Totuuden ja iankaikkisuuden puolesta, Raamattu suunnan antajana, vapaaseurakunnassa.

Kommentti

Juu, en hallitse ollenkaan tällaisia asioita. Ja mulla on vaan eri perheiden lasten kuvia koneella. Niitä ei voi laittaa. Enkä osaa liittää kuvaa omalle koneelle. Olisin laittanut kuvan hopealangasta. Voiko mode tehdä sellaisen? Esim Abditus?

Kommentti

Saa nähdä milloin jaksan laittaa kuvan. Nyt se olisi koneella jo. Edistystä pikku hiljaa.

Kommentti

En mitenkään ......

Kommentti

Ei tarvetta enää

Kommentti

Työstää...
                  X