Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Lainauksen tekeminen

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Lainauksen tekeminen

En ole onnistunut ohjeista saamaan selkoa, miten oikeaoppinen toisen nikin kommentin lainaus tehdään. Kommentointini on siten aina invalidia, kun joudun tekemään san lainauksen jotenkin home made tyyliin. Siksi jätän ne lainaukset usein pois ja se hämmentää keskustelua, kun ei tiedä keneen viitataan. Kiitos etukäteen neuvoistanne!

sen tekstin alta, jota haluat kommentoida, löytyy se 'lainaus'-linkki. Siitä painamalla teksti avautuu oikealla tavalla lainattavaksi, jota voit heti perään kommentoida.. ja jos haluaa siitä vain osan, poistaa välistä turhat rivit... ja voihan sen lainauksen copy-pastata ihan toiseenkin keskusteluun

mutta siis paloittain kommentointi menisi niin, että kopioit niitä hakasulkulausekkeita [QUOTE jne]
    lainattavien tekstipätkien alkuun ja loppuun
    Viimeisin muokkaaja jusaari; 30-05-17, 00:14.
    Totuuden ja iankaikkisuuden puolesta, Raamattu suunnan antajana, vapaaseurakunnassa.

Kommentti

Alun perin julkaissut jusaari Katso viesti
      sen tekstin alta, jota haluat kommentoida, löytyy se 'lainaus'-linkki. Siitä painamalla teksti avautuu oikealla tavalla lainattavaksi, jota voit heti perään kommentoida.. ja jos haluaa siitä vain osan, poistaa välistä turhat rivit... ja voihan sen lainauksen copy-pastata ihan toiseenkin keskusteluun

mutta siis paloittain kommentointi menisi niin, että kopioit niitä hakasulkulausekkeita [QUOTE jne]
      lainattavien tekstipätkien alkuun ja loppuun
      Nyt tein pelkän lainauksen. Mutta miten saadaan se teksi alunperin kirjoitti ja tummennus yms.?

Kommentti

Oho, sehän tekee sen itsestään. Olen siis yrittänyt itse sitä muokata, turhaan olen tehnyt sen. Olipa helppoa, kuin heinänteko.

Kommentti

digiheinänteko on välillä helppoa..
          Totuuden ja iankaikkisuuden puolesta, Raamattu suunnan antajana, vapaaseurakunnassa.

Kommentti

Työstää...
          X