Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Onko tekstiviestin sanelu ja tekstiviestin ääneen kuuleminen mahdollista kännyköissä?

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Onko tekstiviestin sanelu ja tekstiviestin ääneen kuuleminen mahdollista kännyköissä?

Niin. Onko tuo mahdollista että joku sanelee tekstiviestin ja myös kuuntelee toisen kirjoittaman tekstiviestin?

Mun nimittäin pitäisi selvittää että miten luku-ja kirjoitustaittomaksi itsensä ilmoittava voi tekstailla snabchatissa tai vastaavassa.
    Viimeisin muokkaaja sandia; 06-06-17, 17:25.

Eiköhän sieltä teidänkin kulmilta löydy joku tällainen.

https://yksityisille.hub.elisa.fi/di...tekstiviestin/

https://blog.edu.turku.fi/tttop/?p=268
    Viimeisin muokkaaja Natanaele; 07-06-17, 21:57.

Kommentti

Joo siis aika pitkälle se on mahdollista. Kiitos infosta.
      Juttelin jo työkaverinkin kanssa, joka sanoo että hän puhuu kaikki tekstiviestinsä.Juttelin myös asianomaisen henkilön kanssa, joten asia selvisi minulle.

Kommentti

Minun androidillani voi sanella tekstiviestin, mutta kuuntelu ei taida onnistua. Lopetin itse puhelimeen huutelun, kun minulle selvisi, että google nauhoittaa kaikki äänet. Ilmeisesti ne voi käydä kuitenkin poistamassa google-tililtään jollain tavalla. Kuulosti kuitenkin turhan vaivalloiselta. Harvoin mitään sellaista tulee tekstailtua, mitä google ei saisi tietää, mutta nauhoittaminen on periaatteessa vastenmielinen ajatus.
        Viimeisin muokkaaja Filologus; 02-07-17, 18:33.

Kommentti

Juu. kyselin vaan tuota siinä yhteydessä, kun eräs seksuaalirikollinen väittää olevansa luku-ja kirjoitustaidoton.
          Samalla kun kertoo kaikista säilytetyistä TEKSTIviesteistään

Kommentti

Alun perin julkaissut sandia Katso viesti
            Juu. kyselin vaan tuota siinä yhteydessä, kun eräs seksuaalirikollinen väittää olevansa luku-ja kirjoitustaidoton.
            Samalla kun kertoo kaikista säilytetyistä TEKSTIviesteistään
            Heh heh.

Kommentti

Työstää...
            X