Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Vireillä oleva

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Vireillä oleva

Kun laittaa tilaukseen jonkun Nikin profiilin, nähdäkseen hänen kirjoittaman viestin, niin voiko sen estää? Olen monta kertaa tilannut hypomenoo, mutta mitään ei tapahdu...epäreilua, kun mode kuitenkin näkee kirjoituksemme...waruuuuum...

Kukaan ei tiedä....

Kommentti

Kyllä voi estää ja olen itsekin estänyt.
      Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

Se on seurantakutsu, jos ei halua itseään seurattavan, voi tietysti estää sen.
        Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

Alun perin julkaissut Vilja Katso viesti
          Kyllä voi estää ja olen itsekin estänyt.
          Olen huomannut....
          Hypomenoo ja sinä olette ainakin estäneet etten voi seurata teidän kirjoituksia, heh...
          Viimeisin muokkaaja Hopealanka; 16-10-17, 07:28.

Kommentti

Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti

Olen huomannut....
            Hypomenoo ja sinä olette ainakin estäneet etten voi seurata teidän kirjoituksia, heh...
            Hopealanka, en ole estänyt sitä vain Sinulta, vaan estänyt kokonaisuutenaan seurantapyynnöt ja
            kun sen aikanaan tein, kerroin siihen syynkin täällä ihan julkisesti.

Eli se syy oli sellainen, että koen kyseiset seurantapyynnöt eräänlaisina klikkiytymisinä omiksi
            kaveripiireikseen ja koska haluan olla täällä kaikkien kanssa samassa asemassa, estin kyseisen
            toiminnon.
            Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

En ole nähnyt viestiäsi. Seuraan kaikkia. En pitkään aikaan takaisin tultuani huomannut, että sellaista nappulaa pitää painaa, ennenkuin näkee mitä
              ihmiset ovat kirjoittaneet. Ennen ne näki automaattisesti vanhalla forkalla. Kiitos kun kerroit. Toinen ei edes sitä kertonut, vaikka on mode....​​​​​​i

Kommentti

Kun laitat Hopealanka foorumin hakumoodiksi tämän, aukeaa Sinulle automaattisesti aina lista ketjuista, jotka ovat aktiivisia.

http://forum.netmission.fi/search?se...ssage%22%5D%7D

Itselläni tuo on kirjanmerkeissä ja käytän sitä sivua vaihtaessanikin.

Kommentti

Jaa a tämä hurumummo nyt miettii...asetuksiinko meen vai tuota siun leikkiikö ei kun linkkiikö painan....väännätkö rautalangasta, kiitos

Kommentti

Oho, sain lisättyä kirjanmerkkeihin...reissu piristi aivonakin..

Kommentti

Jaa a tämä hurumummo nyt miettii...asetuksiinko meen vai tuota siun leikkiikö ei kun linkkiikö painan....väännätkö rautalangasta, kiitos
                      Tee kumpikin, niin silloin on sekä seurantaongelmat, että turhien ilmoitusten tulo hanskassa.

Kommentti

Alun perin julkaissut hopealanka Katso viesti
                        oho, sain lisättyä kirjanmerkkeihin...reissu piristi aivonakin..
                        Hyvä.... Hyvä..... Hyvä....!!!!

Kommentti

Jaa, siis aivotkin piristyi..
                          Vilja millainen ilma teillä on?
                          Täällä sataa ainakin iltapäivään...
                          Viimeisin muokkaaja Hopealanka; 16-10-17, 10:17.

Kommentti

Jaa, siis aivotkin piristyi..
                            Vilja millainen ilma teillä on?
                            Täällä sataa ainakin iltapäivään...
                            Todella synkää ja sateista on.

Huomasinkin tätä kirjoittaessani, että lähes kaikki valot ja tuikut palaa täysillä,
                            sekä ilmalämpöpumppu puhaltaa kuumuutta tupaan, joten se kertonee jo jotain.

Kommentti

Se on hyvä kun lämpöä riittää.
                              Ja keinovaloja.
                              Muotit emme saa pahentua

Kommentti

Työstää...
                              X