Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Tuntuuko jo siltä et oot vanha????????????

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Tuntuuko jo siltä et oot vanha????????????

Vaimo tilasi meille ET lehden, jotenkin se oli se mikä saa tuntemaan itsensä tooooooooosi
    vanhaksi. Oikke hävettää pitää sitä lehteä tossa olkkarin pöydällä.
    Mä en suostu vanhenemaan, haluuuun olla viellä poikanen...........
    ET, eli,elämä takana, on se niin kauheeta...............

Älä huoli Cuppe Ystävä, pojathan ovat poikia aina. En miekään tunne itseäni vanhaksi, vaikka olenkin eläkkeellä. Ja nyt kun olen toipilas, tuntuu kuin olisin nuortunut kivun jäätyä leikkuriin.
    Nythän minulla on se ns. kolmas ikä...olen kuullut puhuttavan sellaisesta...heh,

Kommentti

Kyllä ET-lehti voittaa monen juorulehden, kuten Annan, Seuran, Avun. en tunne itseäni lainkaan vielä vanhaksi, vaikka itse sitä silloin nuorena piti äitiään samanikäisenä jo vanhana kun pidettiin ihan isommat juhlat kun pyöreitä täytti.

Kommentti

En tunne itseäni vanhaksi, eikä viisikymppinen sitä mielestäni olekaan.
        "Herra, opeta minua laskemaan päiväni oikein, että saisin viisaan sydämen." Ps. 90:12

Kommentti

Muuten tuo ET-lehti on paljon laadukkaampi kuin monet muut viikkolehdet. Olen lukenut sitä jo monta vuotta, kun käymme vanhempieni luona. Heille tulee se.

Kommentti

Kunhan täytän viisikymmentä joskus neljänkymmenenvuoden päästä niin siitähän se elämä vasta alkaa
            Viimeisin muokkaaja Mikke; 11-11-11, 10:38.

Kommentti

Minulle tulevat ammattiliiton tai harrastusjärjestöjen kautta Opettaja-lehti, Koiramme-lehti, Kiinanharjakoira-lehti, OM-uutislehti, paikallisen Kennel-piirin lehti sekä S-ryhmän -lehti Yhteishyvä ja sitten erikseen tilattuna Askel, yksi sanomalehti sekä paikallissanomat. En ehdi näistäkään lukea kunnolla kuin sanomalehdet ja Askeleen, joten en ole aikeissa tilata sen kummemmin ET-lehteä kuin mitään muutakaan.
              "Herra, opeta minua laskemaan päiväni oikein, että saisin viisaan sydämen." Ps. 90:12

Kommentti

............
                Viimeisin muokkaaja Anmari; 13-11-11, 18:46.

Kommentti

Ikävuosia kertyy, välillä tuntuu, että olen ikäistäni reilusti vanhempi. Toisaalta yksi tuttavani totesi, että joskus parikymppisenä yritti olla niin aikuinen ja sivistynyt, elegantti herrasmies. Mitä enemmän on ikää tullut, sitä enemmän kuulemma alkaa löytyä se pikkupoika taas sisimmästä. Sitä odotellessa...
                  Uskossa armosta, huolenpidosta kiitollisena, taustaltani olen baptisti.

Kommentti

............
                    Viimeisin muokkaaja Anmari; 14-11-11, 20:51.

Kommentti

---------------------
                      Viimeisin muokkaaja Lydia; 15-11-11, 18:14.

Kommentti

En ole vanha. Enhán ole vielá edes aikuinen.
                        En ole jáyhá, jámerá, uljasryhtinen, otsani hiessá uutterasti paikkani lunastava.
                        En ole vastuuntuntoa tursuava, elámáni ohjaksista ylváásti kiinnipitává selkárankainen.
                        Olen aika lapsellinen. Siis vielá aivan poikanen.
                        "Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

----------------------
                          Viimeisin muokkaaja Lydia; 12-11-11, 23:23.

Kommentti

Alun perin julkaissut Lydia Katso viesti
                            Ei tietenkään tunnu siltä, jos joku niin ajattelee omapa on häpeänsä.
                            Vastaus otsikon kysymykseen.
                            Olisko nuin??????????????????????????

Kommentti

Alun perin julkaissut Lydia Katso viesti
                              Minäkin olen tytönhupakko.
                              EIIIIIIIIIIIIII, kyllä me ollaan jo vanhoja..............

Kommentti

Työstää...
                              X