Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Tuntuuko jo siltä et oot vanha????????????

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut KalaÖljy Katso viesti

Mutta mitäpä jos olisimmekin kuin vesi,
    joka menee päämääräänsä aina, sitä reittiä joka on kevein.

Jos emme pääse juosten, niin siirrytään auringon keventämänä höyrynä
    - ja laskeudutaan perille sateena.

Jos kulkisimmekin Elävän veden mukana, kelluen kuin tuulena?
    Vähemmän lihan voimassa taistellen, enemmän Hengessä virraten... :-)
    Haihattelua.
    Nuo niin sanotut Hengen virrat on jo nähty.

Jotkut voivat elää jalat tukevasti ilmassa koko elämänsä, kunhan ympärillä on ihmisiä, jotka kustantavat sen heille.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Natanaele Katso viesti
      Haihattelua. Nuo niin sanotut Hengen virrat on jo nähty. Jotkut voivat elää jalat tukevasti ilmassa koko elämänsä, kunhan ympärillä on ihmisiä, jotka kustantavat sen heille.
      Mutta jos uskova isoaa syömällä Jumalan sanan ruisleipää ja juo Hengen elävää vettä, niin silloin Hengen virrat tyydyttävät sielun nälän. Myös oikea ravinto, terveelliset elämäntavat ja liikunta hidastavat uskovan tomumajan ikääntymistä, jolloin ikäkin on vain numeroita.
      Viimeisin muokkaaja antte; 07-09-16, 12:40.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Mace Katso viesti
        Ei kyllä olit oikeassa, ei tuo ole edes se.
        http://www.youtube.com/watch?v=_Iu_6gxt7t0
        Kysymys:
        Kun kudotte tasona, niin kudotteko ensimmäisen silmukan, kuten tässä ohjeessa tehdään, vai otatteko kutomatta?
        Itse olen aina tasona kutoessani ottanut kutomatta ensimmäisen silmukan ja olen kuvitellut, et niin se pittää tehä.

Eikä ole muuten ot ketjuun, sillä tämä kertoi ainakin minulle, että vanhanakin voi oppia jotain uutta.
        Job 42:2. "Minä tiedän, että sinä (Herra) voit kaikki ja ettei mikään päätöksesi ole sinulle mahdoton toteuttaa.

Kommentti

• En tunne itseäni vanhaksi vaikka mittarissa on 70 vuotias , olen sairauteni takia sitoitunut rullaattorin apuun . Raamattu ilmoittaa ilmoittaa ihmisen iäksi 70 tai 80 vuotta .

Tieto paisuttaa mutta rakkaus rakentaa.

Kommentti

• Raamattu ilmoittaa myös että kuolin päivä on parempi kuin syntymäpäivä . taivaassa olemme kuin enkelit siellä ei ole enää syntiä eikä sairautta eikä tätä kurjjaa maailmaa . Ei mmeillä ole täällä pysyvää kaupunkia vvaan tulevaista me odotamme .

Tieto paisuttaa mutta rakkaus rakentaa.

Kommentti

• Tänä aamuna hieman tuntuu vanhalta olo kun polvia kolottaa ja ei kävely oikein lennä. Ja pienen kylpyläloman jälkeen tämmöinen, ehkä olisi pitänyt olla pidempään

Kommentti

• Nuortumaan päinhän tässä ollaan.
                Minun sieluni riippuu sinussa kiinni,
                sinun oikea kätesi tukee minua.
                **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Alun perin julkaissut kl46 Katso viesti
                  En tunne itseäni vanhaksi vaikka mittarissa on 70 vuotias , olen sairauteni takia sitoitunut rullaattorin apuun . Raamattu ilmoittaa ilmoittaa ihmisen iäksi 70 tai 80 vuotta .
                  Rollaattorin kanssa minäkin kävelen. Selkä ja jalat on huonot, on hyvin tuskallista kävellä pitempiä matkoja ilman tukea. Yritän kuitenkin kävellä niin paljon kuin mahdollista. Onneksi päänuppi vielä pelaa.

Kommentti

• Uuno Palonen, joka muutti taivaan kotiin paria viikkoa vaille sata vuotiaana, sanoi näin: "Nuoret tarvitsevat paljon ääntä ja vähän valoa, kun taas vanhat tarvitsevat vähän ääntä ja paljon valoa."

Kommentti

• Alun perin julkaissut anniina Katso viesti
                      Uuno Palonen, joka muutti taivaan kotiin paria viikkoa vaille sata vuotiaana, sanoi näin: "Nuoret tarvitsevat paljon ääntä ja vähän valoa, kun taas vanhat tarvitsevat vähän ääntä ja paljon valoa."
                      Minun sieluni riippuu sinussa kiinni,
                      sinun oikea kätesi tukee minua.
                      **Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Kari Katso viesti
                        Vaimo tilasi meille ET lehden, jotenkin se oli se mikä saa tuntemaan itsensä tooooooooosi
                        vanhaksi. Oikke hävettää pitää sitä lehteä tossa olkkarin pöydällä.
                        Mä en suostu vanhenemaan, haluuuun olla viellä poikanen...........
                        ET, eli,elämä takana, on se niin kauheeta.............. .

No jopas toki..... 68 on ylittyny ...

Ainakin se on varmaa, että eessä ei oo ennää samaa lukemaa,
                        mutta käsite vanaha onkin sitten toinen juttu.

Sisin kun käy "rippikoulu ikkää" .....
                        Mulle EI -tuu ET - lehteä - sattuneistya syistä..

*siinoomittäänhäppeemistä*

Kommentti

• No voi hyvä tavaton, lile, onhan kiva nähä sun nickisi pitkästä aikaa täällä

Kommentti

• Kari, ei se ET lehti vanhenna ollenkaan, avaa vain rohkeasti se,, nykyäänhän sen nimi on Enemmän Tietoa... ja sitähän siinä on elämän kaikenlaisista kanteista..Juu, avvaa vaan ja käännä rohkeasti toinenkin sivu

Kommentti

• Alun perin julkaissut kl46 Katso viesti
                              Raamattu ilmoittaa myös että kuolin päivä on parempi kuin syntymäpäivä . taivaassa olemme kuin enkelit siellä ei ole enää syntiä eikä sairautta eikä tätä kurjjaa maailmaa . Ei mmeillä ole täällä pysyvää kaupunkia vvaan tulevaista me odotamme .
                              Aamen, (jtk vielä)

Kommentti

• En tunne itseäni vanhaksi, mut oman syntymäajan muistaminen herättää tajuamaan, että vanha mikä vanha. Ei mikään kiva ajatus se.

Kommentti

Työstää...
                                X