Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Tuntuuko jo siltä et oot vanha????????????

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut sirri Katso viesti

Ei muuta kuin 3 kananmunan syöntiin päivässä vaan itsekukin...
    Ja kolesteroliarvot piippaa.

Kommentti

• En tunne vanhaksi enkä vanhan näköiseksi, jos muut niin ajattelee sille en voi mitään.
      Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• ei yhden ET-lehden tähden kannata ajatella että on vanha. Uskon että jokainen ihminen tuntee olevansa sisäisesti nuori, vaikka ulkoinen habitus alkaakin olemaan erinäköinen kuin 17-vuotiaana. Minusta parempi kuvaus on että ollaa hyvällä tavalla aikuisia.

Kommentti

• Niin...... millä sen kuuluisi mitata, kuka on vanha?

Jos se mitataan ihmisen fyysisen toimintakyvyllä, silloinhan voidaan sanoa jo nuortakin ihmistä vanhaksi....

Jos taas ulkoisella hapituksella, silloin Aira Samulinistakin voidaan sanoa, että vanhahan tuo on, sillä kätensä ovat jääneet hoitamatta ja se näkyy siellä, että ikkää on....

Kyllä mää näkisin, että se katsotaan iästä, oli ihminen itsessään ulkoisesti tai sisäisesti millainen tahansa, eli jos kertaa saa jo vanhuuseläketä, niin eihän sitä hyvänen aika nuorille ihmisille makseta, joten turha se on siinä tilantees enää väittää olevansa jottain muuta, kuin mitä on.

Eri asia on sitten se, mikä varsinainen ketjun otsikkokin kysyy: "tuntuuko vanhalta"?

No..... välillä sitä on jo nuorena tuntunu mahottoman vanhalta, varsinkin silloin, kun täytti 18 vuotta, sitä ihaili, miten vanha mää jo olen.... ja välistä taas ei tunnu ollenkaan vanhalta...
          joten tiädä tuata....... realistisena immeisenä en häpeä tunnustaa, että en oo ennää nuori.... eikä mulla ole tarvetta väittää, ettäkö sitä olisin, sillä elin sen ajan täysin rinnoin ja nyt ei enää moista jaksaisi, joten ihan mielellään mää valitsen tän vanhuuven..... ja kiitän siitä!

Tää on vähän sama asia, kuin on se, että tykkääkö keväästä, kesästä, syksystä, vaiko talvesta.
          Jokainen vuodenaika on omalla tavallaan hyvä ja ihana ja sitä se on tämä iällinen syksykin, jota koen tällä hetkellä eläväni, sillä vielä vähän veri kiertää tuolla juurissakin, eli ei vielä totaalisen jäätynyt ja kohmelossa.
          Viimeisin muokkaaja Vilja; 22-12-16, 08:56.
          Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Peili kertoo.

Kommentti

• Alun perin julkaissut anniina Katso viesti
              Peili kertoo.
              Nykyiset peilit ovat huonompaa lasia kuin entiset....

Kommentti

• Alun perin julkaissut hopealanka Katso viesti

Nykyiset peilit ovat huonompaa lasia kuin entiset....
                Näin on, turhan teräväpiirtolasiakin..

Kommentti

• Alun perin julkaissut anniina Katso viesti
                  Peili kertoo.
                  Sekin!
                  Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• No onkos tullut kesä

Säveltäjä: suomalainen kansansävelmä
                    Sanat: J.H. Erkko

No, onkos tullut kesä nyt talven keskelle,
                    ja laitetaankos pesä myös pikkulinnuille?

Jo kuusi kynttilöitä on käynyt kukkimaan,
                    pimeitä talven öitä näin ehkä valaistaan.

Ja vanhakin nyt nuortuu kuin lapsi leikkimään,
                    ja koukkuselkä suortuu niin kaikk´ on mielissään.

Ja hyvä, lämmin, hellä on mieli jokaisen,
                    oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen!

.

Kommentti

• Tämän kuluvan helmikuun 12. päivä tulee 40 vuotta siitä, kun astuin kasarmin portista sisään suorittamaan asevelvollisuuttani Suomen sinivalkoisessa luterilaista uskoa tunnastavassa armeijassa. Mutta minulle ikä on vain numeroita, sillä oikea ravinto ja liikunta hidastavat tomumajan ikääntymistä isoamalla Jumalan sanan ruisleivästä juoden Pyhän Hengen elävää vettä.

Kommentti

• Kun näkö heikkenee, peilitkin paranevat, olen huomannut.

Kommentti

• Olen paljon nuorempi kuin ikävuodet väittävät.
                          Uskossa ja armossa eläminen, aurinko, meri, kunnon liharuoka ja kohtuullinen liikunta
                          sekoittavat vanhenemisaikataulut kokonaan.

Tärkeää on myös opetella koko ajan jotakin uutta,
                          joka vaatii aivoponnistelua
                          ja pakottaa painamaan mieleen uusia asioita.
                          Nyt turkin kielen opiskelu täyttää nämä vaatimukset perusteellisesti.
                          "Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

• Minä olen juuri niin vanha kuin ikävuodet osoittavat.

Kommentti

• Niin olen minäkin mutta tuntuu että oon vanha... joutais eläkkeelle. Tosin minua luullaan yleensä ikävuosiani nuoremmaksi.
                              "The thing about quotes on the internet is that you cannot confirm their validity." - Abraham Lincoln
                              "A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way." - Mark Twain

Kommentti

• Olen kuten Aira Samulin, eli hyvin nuorena syntynyt.

Kommentti

Työstää...
                                X