Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Älä himoitse

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Kotisataman deitti on uskisten kohtaamispaikka.
    Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Ei se kelpaa Danielille. Odottaa että tyttö tippuu taivaasta, noin karrikoiden
      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
        Ongelma on siinö että en tunne yhtään kiinnostavaa uskovaa tyttöä. Kaikki kiinnostavat ovat ei kristittyjä. Ei siinö sitten paljon voi itse asialle tehdä. En halua niin tarkasti avata miksi en voi asialle enenpää tehdä mutta vakuutan että olen yrittänyt tehdä kaiken voitavani asian eteen mutta siitä on ollut vain haittaa.
        Edelleen alleviivaan sitä, että ihmissuhteita luovat ihmiset.

Siinä ei varmaankaan voi sinua kukaan auttaa, jos sinulla on pakkomielteenä saada parikymppinen likka.

Toivon, että jossain vaiheessa ymmärrät, että sinun on itsesi toimittava näissä asioissa.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti
          Toivon, että jossain vaiheessa ymmärrät, että sinun on itsesi toimittava näissä asioissa.
          Ei tarvitse mennä deittimarkkinoille vaan höllentää ehtoja. Kun ehdot yltää Jumalan johdatukseen, silloin saat Jumalalta kelpo vaimon. Tosin kukaan ei voi luvata Jumalan puolesta, sehän on selvää, mutta uskon että Hänellä on katsottuna omilleen elämänkumppanit, noin pääsääntöisesti. Tämä tarkoittaa että naiset on Jumalan kirjassa merkattu tietyille miehille ja sitä ei voi anomalla purkaa. Siis jos anot sellaista naista joka on jo merkattu toiselle, et voi saada rukousvastausta. Siispä höllennä ehtoja niin se oikea voi kävellä vastaan.

Kuulun helluntaiseurakuntaan. Onneksi on Jeesus.

Kommentti

• Alun perin julkaissut RBee Katso viesti

Ei tarvitse mennä deittimarkkinoille vaan höllentää ehtoja. Kun ehdot yltää Jumalan johdatukseen, silloin saat Jumalalta kelpo vaimon. Tosin kukaan ei voi luvata Jumalan puolesta, sehän on selvää, mutta uskon että Hänellä on katsottuna omilleen elämänkumppanit, noin pääsääntöisesti. Tämä tarkoittaa että naiset on Jumalan kirjassa merkattu tietyille miehille ja sitä ei voi anomalla purkaa. Siis jos anot sellaista naista joka on jo merkattu toiselle, et voi saada rukousvastausta. Siispä höllennä ehtoja niin se oikea voi kävellä vastaan.
            Jumalaan luottava totinen mies ei höllentele vaan odottaa, että Jumala antaa lopulta sen muijan, joka on minulle varattu, somewhere over the rainbow out there.

Kommentti

• Priutuminen on kaharen kauppaa, tulee myös olla sen elämänsä naisen elämän mies.
              Kotiseurakuntani on luterilainen

Kommentti

• Alun perin julkaissut Pienviljelijä Katso viesti
                Priutuminen on kaharen kauppaa, tulee myös olla sen elämänsä naisen elämän mies.
                Mutta jos Jumala on kaupan aivoitellut jo ennen maailman luomista?

Kommentti

Ei tarvitse mennä deittimarkkinoille vaan höllentää ehtoja. Kun ehdot yltää Jumalan johdatukseen, silloin saat Jumalalta kelpo vaimon. Tosin kukaan ei voi luvata Jumalan puolesta, sehän on selvää, mutta uskon että Hänellä on katsottuna omilleen elämänkumppanit, noin pääsääntöisesti. Tämä tarkoittaa että naiset on Jumalan kirjassa merkattu tietyille miehille ja sitä ei voi anomalla purkaa. Siis jos anot sellaista naista joka on jo merkattu toiselle, et voi saada rukousvastausta. Siispä höllennä ehtoja niin se oikea voi kävellä vastaan.MIs
                  Missään ei ole sanottu että Jumala ei ohjaisi kahta ihmistä tapaamaan deittisivujen kautta. Arkitodellisuus itse asiassa osoittaa että sillai on syntynyt ihan hyviä avioliittoja. Eri aikoina ihmiset ottavat toisiinsa kontaktia eri tavoin. Esimerkiksi nykyään on hyvin epätodennäköistä tavata kylän yleisellä kaivolla kuten Raamatun aikaan. Silloin ei puolestaan kukaan tavannut toisiaan deittisivuilla.

Kommentti

Silloinkin. Nämä eivät sulje pois toisiaan. Päätin tässä nyt kirjoittaa mitä vain, on Jumalalla se jo tiedossa ollut ennen aikaa.
                    Kotiseurakuntani on luterilainen

Kommentti

• Voihan deittisivullekin mennä mutta ajattelin että Jumala suvereenisti yhdistää avioparin. Jos menee sivuille, voi tehdä virheitäkin, ehkä niitä ei tarvitse tehdä jos vaan uskoo. Heikkouskoisena kyllä ymmärrän niitä jotka voi tehdä virheitä.

Kommentti

• Mitähän aloittajalle kuuluu? Uusi vuosi ja uudet kujeet? Toivottavasti

Kommentti

• Tästä tuli mieleen tarina yhdestä tutusta tytöstä. Hän oli äitini ystävän lapsi, uskova ja hieman minua vanhempi. Itse en ollut tuolloin uskossa ja asuin tätini asunnossa vuokralla. Kuulin sitten tästä uskovasta tytöstä, että hänellä päättyy vuokrasopimus ja hän ei tee mitään uuden asunnon löytämiseksi, hänen äitinsä sanoi, että "Riitta siellä vaan istuu ja rukoilee, vaikka vuokrasopimus päättyy ensi viikolla. Hän ei ole lainkaan etsinyt uutta asuntoa, hän vain rukoilee uutta asuntoa." No, minä ja äiti siitä kauhistuttiin ja päätin ottaa tämän Riitan sinne tätini asuntoon tädin luvalla tietenkin kanssani asumaan. Omasta mielestämme me autoimme tätä Riittaa saamaan asunnon, Riitan mielestä hänen rukouksensa toi hänelle asunnon. Ajatteli sen miten päin vaan, niin asunnon hän kumminkin sai.
                          Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Koala Katso viesti
                            Tästä tuli mieleen tarina yhdestä tutusta tytöstä. Hän oli äitini ystävän lapsi, uskova ja hieman minua vanhempi. Itse en ollut tuolloin uskossa ja asuin tätini asunnossa vuokralla. Kuulin sitten tästä uskovasta tytöstä, että hänellä päättyy vuokrasopimus ja hän ei tee mitään uuden asunnon löytämiseksi, hänen äitinsä sanoi, että "Riitta siellä vaan istuu ja rukoilee, vaikka vuokrasopimus päättyy ensi viikolla. Hän ei ole lainkaan etsinyt uutta asuntoa, hän vain rukoilee uutta asuntoa." No, minä ja äiti siitä kauhistuttiin ja päätin ottaa tämän Riitan sinne tätini asuntoon tädin luvalla tietenkin kanssani asumaan. Omasta mielestämme me autoimme tätä Riittaa saamaan asunnon, Riitan mielestä hänen rukouksensa toi hänelle asunnon. Ajatteli sen miten päin vaan, niin asunnon hän kumminkin sai.
                            No kiittikös Riitta sinua?

Kommentti

Itse uskon edelleen, että Jumala ei harjoita moista ihmiskauppaa.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti

Itse uskon edelleen, että Jumala ei harjoita moista ihmiskauppaa.
                                Ps. 139

16 Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

Kommentti

Työstää...
                                X