Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Älä himoitse

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti

Edelleen alleviivaan sitä, että ihmissuhteita luovat ihmiset.

Siinä ei varmaankaan voi sinua kukaan auttaa, jos sinulla on pakkomielteenä saada parikymppinen likka.

Toivon, että jossain vaiheessa ymmärrät, että sinun on itsesi toimittava näissä asioissa.
    En minä sanoisi sitä pakkomielteeksi. Eikö se ole ihan normaalia, että nuoret neidot kiinnostavat. En minä edes koe itseäni 30veeksi vaikka olenkin. Eikä minua vain pätkääkään kiinnosta vanhemmat naiset. Kuten sanoin olen yrittänyt kaikkeni, mutta uskovia kiinnostavia tyttöjä on niin vähän maailmassa useimmat ovat ei uskovia.

Kommentti

• Alun perin julkaissut RBee Katso viesti

Ei tarvitse mennä deittimarkkinoille vaan höllentää ehtoja. Kun ehdot yltää Jumalan johdatukseen, silloin saat Jumalalta kelpo vaimon. Tosin kukaan ei voi luvata Jumalan puolesta, sehän on selvää, mutta uskon että Hänellä on katsottuna omilleen elämänkumppanit, noin pääsääntöisesti. Tämä tarkoittaa että naiset on Jumalan kirjassa merkattu tietyille miehille ja sitä ei voi anomalla purkaa. Siis jos anot sellaista naista joka on jo merkattu toiselle, et voi saada rukousvastausta. Siispä höllennä ehtoja niin se oikea voi kävellä vastaan.
      Siis tarkoitatko, että pitäisi alata tykkäämään tytöistä joista ei ole lainkaan kiinnostunut? Pitäisikö ottaa vaimo, jota ei rakasta? Olen kyllä tuntenut ihastusta ja rakkautta moniin tyttöihin, mutta en koskaan vastakaikua. Tai jos on ollut vastakaikua niin sitten on ollut esteenä usko. Minä en voi käsittää tuota neuvoa, että "ota joku nainen joka ei sinua kiinnosta". Mitä järkeä olisi naida jotain tyttöä, jota ei lainkaan rakasta kun samalla maailmassa on satoja tyttöjä jota voisin rakastaa?? Minä en halua VAIN JOTAKIN VAIMOA vaan sellaisen jota todella oikeasti rakastaisin.

Kommentti

• Ihmettelen teidän uskovaisten neuvoja. Miten nuo teidän neuvonne eroavat uskosta osattomien neuvoista?? Te puhutte niinkuin Jumalaa ei olisikaan. Kaikki pitää tehdä elämässä itse, ei Jumala välitä eikä puutu. Vaikuttaako usko teidän mielestänne mihinkään elämän alueeseen? Jos Jumala ei voi tai ei halua auttaa yhdessä elämän tärkeimmässä asiassa, niin haluaako se teidän mielestänne auttaa missään?? Jos tosiaan on niin, että Jumala ei puutu meidän elämään eikä meitä johdata, niin sitten melkein koko usko melko turhaa...jos Jumala ei johdata tässä elämässä niin miten se voisi johdattaa kuoleman jälkeen.

Kommentti

• Minun ainoa toivoni on Jumalan sanassa: "odota Herraa, vahva olkoon sinun sydämesi". Mutta te sanotte, että turha odotella ei Jumala vastaa, vaan asiat on itse hoidettava.

Kommentti

• OIkein sanoo Raamattu, "turha on ihmisten apu".

Kommentti

• Olsin ajatellut, että edes joku voisi olla uskonmielinen silloin kuin oma uskoni horjuu, mutta tuntuu että kaikki luottavat vain omaan yrittämiseen eikä Jumalaan. Ei kukaan sanonut, että Jumala vastaa ajallaan ja parhaalla tavalla ja että kaikki on Jumalan kädessä. Päin vastoin sanoitte, että Jumala ei asiaan puutu, ja että minulla ei ole vaimoa siksi, että itse en ole sitä onnistunut löytämään ja että minun tulisi vain ottaa joku joka minut huolii.

Kommentti

• Ja jos tosiaan olette oikeassa siinä, että minä en voi saada ketään kaunista, koska itse olen kalju enkä enää kovin nuorikaan, niin sitten totisesti parempi olisi vain lopettaa tämä turha elämä. En halua vaimoa, jota en voi rakastaa, ja jos elän ilman vaimoa niin elän jokatapauksessa himon synnissä. Eli kuolema on väistämätön. Voikun en olisi ikänä syntynyt tähän elämään. Herra Jeesus on ainoa auttajani. Jos ei hän voi vaimoa antaa ja jos kaikki hänen lupauksensa ovat turhia niin en halua enää elää tätä turhaa elämää.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
                  Ihmettelen teidän uskovaisten neuvoja. Miten nuo teidän neuvonne eroavat uskosta osattomien neuvoista?? Te puhutte niinkuin Jumalaa ei olisikaan. Kaikki pitää tehdä elämässä itse, ei Jumala välitä eikä puutu. Vaikuttaako usko teidän mielestänne mihinkään elämän alueeseen? Jos Jumala ei voi tai ei halua auttaa yhdessä elämän tärkeimmässä asiassa, niin haluaako se teidän mielestänne auttaa missään?? Jos tosiaan on niin, että Jumala ei puutu meidän elämään eikä meitä johdata, niin sitten melkein koko usko melko turhaa...jos Jumala ei johdata tässä elämässä niin miten se voisi johdattaa kuoleman jälkeen.

Tiedätkö, minulle tuli juuri joku päivä sitten saman tapaisia ajatuksia mieleen. En edes muista, mikä asiayhteys oli, mutta ajattelin, että ei-uskovilla tuntuu tänä päivänä olevan enemmän uskoa kuin uskovilla.
                  "Vielä minä sanon: älköön kukaan luulko minua mielettömäksi; mutta vaikka olisinkin, ottakaa minut mieletönnäkin vastaan, että minäkin saisin hiukan kerskata."
                  2.Kor.11:16

Kommentti

Minun ainoa toivoni on Jumalan sanassa: "odota Herraa, vahva olkoon sinun sydämesi". Mutta te sanotte, että turha odotella ei Jumala vastaa, vaan asiat on itse hoidettava.
                    Mutta eihän Pietarikaan olisi tiennyt, kantaako usko, ellei olisi itse astunut venheestä veden päälle!
                    Ja kantoihan se niin kauan, kun katse oli Jeesuksessa!
                    Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

Ja jos tosiaan olette oikeassa siinä, että minä en voi saada ketään kaunista, koska itse olen kalju enkä enää kovin nuorikaan, niin sitten totisesti parempi olisi vain lopettaa tämä turha elämä.
                      Ei kaljuus ole ongelma kun monet ajaa siilitukan näyttääkseen kaljuilta. Siis toiset kärsii tukasta ja toiset kaljusta, voisiko onnenlahjat jakaa tasan?

Yritin jossain viestissä selittää että kaikki puolisot on jo varattu Jumalan kirjoissa eikä sitä voi perua. Siispä ei kannata tuhlata aikaa jos joku on varattu toiselle miehelle, kuinka sen säätämyksen voisi muuttaa? En näe muuta kuin mennä eteenpäin siinä uskossa että oikea säätämys toteutuu. Se sisältää toivon, koska uusi päivä on tuntematon, kaikki tuntematon sisältää mahdollisia yllätyksiä. Jumalalla taas on hyvä suunnitelma kaikkien uskovaisten elämään ja silloin tällöin Hän puuttuu näkyvällä tavalla asioihin.

Nyt sinun jumalakuvasi on koetuksessa, siis onko Hän unohtanut sinut vai antaako Hän kelpo vaimon kun aika koittaa. Olet uskon koetuksessa, rukoilen puolestasi.
                      Kuulun helluntaiseurakuntaan. Onneksi on Jeesus.

Kommentti

• Alun perin julkaissut RBee Katso viesti

Yritin jossain viestissä selittää että kaikki puolisot on jo varattu Jumalan kirjoissa eikä sitä voi perua.
                        Koskeeko tämä kaikkia maailman ihmisiä?

Kommentti

• Onko kaikille varattu puoliso? Onhan avioon sopimattomiakin Sanan mukaan. Ja toisilla voi joku muu asia mennä avioliiton edelle.
                          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Tällaisia jumiuttavia asioita voi muitakin olla, kuin puolison saaminen. Ajattelen nyt ihmistä, joka elämässään ei saanut mahdollisuutta tehdä sitä työtä, mitä olisi halunnut. Jo nuoruudessaan haaveili jostain, pyrki kouluihin ja kävi testeissä. Aina sanottiin, tämä ei ole sinun alasi tai opiskelupaikat on jo täynnä. Sitten loppuelämä meni suriessa sitä, kun piti olla vain jotain muuta, mitä olisi halunnut. Osaansa tyytyminen on sellaista kristityn koettelemista ja läksyä, johon on suostuttava. Uskoisin, että jokaisella on näitä jossain mittakaavassa. Toiset pääsee niistä helpommin yli, kuin toiset.

Kommentti

• Jumiutuminen on itsensä kiduttamista.
                              Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Ihminen Katso viesti
                                Osaansa tyytyminen on sellaista kristityn koettelemista ja läksyä, johon on suostuttava.
                                Nimeomaan ja kun siitä opitaan ottamaan vielä sekin askel eteenpäin,
                                että saa armon oppia jopa kiittämään siitä osastaan kaikesta huolimatta,
                                vaikka se ei olisikaan ihan sitä, "mitä mää elämälta halusin", niin silloin
                                kaiketin ollaan päästy jo tilanteeseen, missä voidaan todeta:

"Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

Vielä ollaan matkalla, mutta jospa Jumala pääsisi tässäkin asiassa viemään
                                alkamansa työn päätökseen?!
                                Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

Työstää...
                                X