Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Älä himoitse

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
    Jumiutuminen on itsensä kiduttamista.
    Juuri sitä se on. Mutta sanopa se toiselle, joka kokee kärsineensä hirvittävää vääryyttä. Katsoo taakseen kuin Lootin vaimo ja jämähtää paikoilleen kuin kuollut.

Kommentti

• En sano
      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Ei Raamatussa sanota missään että miehen pitäisi tyytyä olemaan ilman vaimoa. Vaimo on Jumalan lahja miehelle hyvä asia. Mutta jotkut muut asiat kuten joku tietty ammatti ei sitä ole. Naimattomuus on suotu joillekin muta he ovat ia uskon ihmisiä jotka kykenevät elämään ilman vaimoa. Minulla ei tällaista lahjaa ole. Paavali sanoi olkoon jokaisella miehellä oma aviovaimonsa. Ei minusta minun pitäisi tyytyä elämään ilman kun raamatussakin paljon vaimoa ja avioliiton kauneutta ylistetään. Muuten olisi parempi lopettaa koko tuon kirjan lukeminenkin. Joideinkin teidän neuvot on kyllä melko epäuskon täyteisiä eikä ainakaan toivoa lisää vaan toivottomuutta. Minä kyllä pyrin uskomaan siihen että Herra vastaa. Ja minun uskonaskeleeni on nimenomaan se että odotan ja hukkaan elämäni maailman ja epäuskoisten uskovaisten silmissä. Jos tahtoisin voisin heti luopua uskosta ja ottaa jonkun uskosta osattoman vaimon.

Kommentti

• Voi hyvänen aika sentään, seurakunnissa on todella paljon yksinäisiä naisia joille ei kertakaikkiaan riitä uskovaa miestä kun heitä ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi että jokaiselle riittäisi, heidänkin on pakko tyytyä tähän. Miehellä sentään on paremmat lähtökohdat saada vaimo, se on kyllä itsestäkin kiinni miten osaa homman hoitaa.

Olen puhunut.
          Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Tuo lootin vaimo-vertaus on tässä asiassa täysin epärelevantti. Lootin vaimo katsoi taakseen koska kaipasi sitä kaupunkinsa syntielämää. En minä kaipaa syntielämää vaan päinvastoin vaimoa.

Kommentti

• Jos tosiaan on niin että seurakunnissa om näisiä naisia siksi ettei riitä miehiä kun parhaat naisey vievät parhaat miehet niin sitten seurakunnassa ei ole mitään eroa maailmaan eikä taivaassa mitään eroa helvettiin. Teidän manne on ihan samablainen kuin maailmalla. Ja jos seurakunnassa asiat toimii samoin kuin maailmassa niin sitten kannattaa vain elää maailmassa kun seurakunnassa ei ole mahdollisuuksia. Jumala ei elestänne auta uskovia eikä uskosta osattomia. Parempi siis olla uskosta osaton ku silloin on itsellä paremmat mahdollisuudet. Mitä järkeä olla uskossa kun ei Jumala ei kerran missään auta eikä häntä ilmeisesti teidän mielestänne olekaan. Uskostaosattomatkin hoitavat asiat itse ja heillä on tuhat kertaa paremmat mahdollisuudet.

Kommentti

• Kun seurakunnassa on kaikenikäisiä naisia, 18-95 vuotiaita. Huomaa että että elämää on myös sinun ikäryhmän ulkopuolellakin.

Kommentti

• Eiköhän niitä 0-100 ikäisiä jos sukupuolesta puhutaan. Mutta mitä se tähän liittyy?

Kommentti

• Eli teidän mielestänne minun pitäisi vain tyytyä elämään naimattomana... kyllä on elämä epäreilua ja toivon etten koskaan olisi syntynyt tähän paskaan maailmaan ja Jumalakin on siis epäreilu ja hänen kanssaan pitäisi taivaassa olla..

Kommentti

• Vastaus viestiisi 188:
                      No, ajattele, mitä se tarkoittaa!
                      Välillä muutakin kuin tuo sama asia mielessä. Miten monta sivua.... ...
                      Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• En minä käsitä mitä tuon ajatuksen pointti oli. Ja onhan yleistä että kaikkia ihmisiä kiinnosta tämä asia. Jumala on meidät tällaiseksi luonut. Ja miten voisin olla ajattelematta kun jatkuvasti näen kauniita naisia ja pareja? Jos ihmisen elämästä puuttuu jotain oleellista niin ei sitä voi olla miettimättä kun se kokoajan masentaa. Kumpa Jumala tuhoaisi tämän vääryyttä täynnä olevan maailman.

Kommentti

• Fiksaatio, sai l n
                          Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
                            Eiköhän niitä 0-100 ikäisiä jos sukupuolesta puhutaan. Mutta mitä se tähän liittyy?
                            Ei nolla vuotias ole vielä nainen kun naisista puhutaan, laitoin seurakunnan naiset ikähaarukkaan 18-95 vuotiaat. Siinä ryhmässä on naisia jotka vielä haluavat miehen itselleen tosin jos mennään yli 80 vuoden harvemmat enää toivovat puolisoa. Yritin sinut saamaan ymmärtämään, että on naisia enemmän kuin miehiä seurakunnissa ja kaikille ei halukkaille ei ole sopivaa uskovaa miestä tarjolla, joten sitten ollaan yksin.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
                              En minä käsitä mitä tuon ajatuksen pointti oli. Ja onhan yleistä että kaikkia ihmisiä kiinnosta tämä asia. Jumala on meidät tällaiseksi luonut. Ja miten voisin olla ajattelematta kun jatkuvasti näen kauniita naisia ja pareja? Jos ihmisen elämästä puuttuu jotain oleellista niin ei sitä voi olla miettimättä kun se kokoajan masentaa. Kumpa Jumala tuhoaisi tämän vääryyttä täynnä olevan maailman.
                              Ei kannata jumittua ajatukseen, että "elämästä puuttuu jotain oleellista", jos ei ole vaimoa.
                              Kaikkia miehiä ei ole tarkoitettu perheenisiksi,
                              esimerkkeinä mm. Paavali ja meikäläinen.

Siinä isossa turkulaisessa srk:ssa, jossa kesäisin olen mukana,
                              melkein kaikki naiset ovat joko yleviä rouvashenkilöitä arvokkaan
                              puolisonsa vieressä,
                              tai nuoria neitokaisia poikaystävän kanssa käsi kädessä.

On myös satunnaisia yksin istuvia naishenkilöitä.
                              Joskus silmäilen heitä kuvitellen kaukaahaetusti, että jos minun
                              pitäisi etsiä puoliso, se olisi kai joku noista.
                              Kestäisi aika kauan käydä kaikki yksitellen läpi sovinnaisilla lähestymistavoilla.
                              Useimmilla luultavasti on oma ukkonsa kotona,
                              tai he ovat vakiintuneita vanhojapiikoja.

Jos siis olisin liikkeellä tositarkoituksella,
                              Jumalan pitäisi puuttua tilanteesen konkreettisesti.
                              Ehkä nainen pudottaa laulukirjan lattialle, minä nostan sen ylös,
                              hän katsahtaa minuun kiittäen, katseemme kohtaavat,
                              ikirakkauden kipinät alkavat sinkoilla ympäriinsä,
                              ja sen jälkeen sydämemme sykkivät onnellisesti yhdessä
                              hamaan kuolemaan asti.
                              Näin se kai tapahtuu niillä, joille joku nainen on tarkoitettu rouvaksi
                              ja poikueen äidiksi.
                              Mutta ei oikein sovi meikäläisen kuvioihin.

"Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

• Danielia ei auta kuin Herran ihme, että silmät aukeaa ja pääsee masennuksen kuopasta ja jumista, näkemään elämän lahjan kaikessa rikkaudessaan. Sitä mielestäni kaikki ketjun kirjoittajat voisivat ruveta rukoilemaan samojen vastausten toistamisen sijaan. Se ei näytä johtavan mihinkään. Aamen.

Viimeisin muokkaaja Hopealanka; 10-01-18, 04:21.
                                Jeesus Kristus on Herra.

Kommentti

Työstää...
                                X