Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Älä himoitse

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Purrta, rakastaa vaimoaan niinkuin Kristuskin seurakuntaa.

Kommentti

• Onko rakastaminen velvollisuus?

Kommentti

• Purtta. On rakastaminen on velvollisuus. Se ei ole aina helppoa ja vaatii itselleeb kuolemista rakastaa vaimoaan niinkuin Kristus rakasti seurakuntaa. Kristus rukoilu "ota minulta pois tämä malja jos mahdollista, mutta ei niinkuin minä vaan niinkuin sinä tahdot". Hänen ei ollut helppo kuolla ristillä. Suurin käsky on rakasta lähimmäistä niinkuin itseäsi. Eikös se silloon ole velvollisuus kun se on käsky. Ja tässä en puhu tunnerakkaudesta vaan käytännön tekoina osoitetusta rakkaudesta.

Kommentti

• Tosta toisen tyytyväisenä pitämisestä vaan... kun
          Danielille siis ulkonäkö asia on selvästi erittäin tärkeä. Ja ikä. Eli kun tämä nuorikko vanhenee, lihoo ehkä jopa paljonkin tms. niin kestääkö rakkaus? Jos tämä nuorikko haluaa laittautua kauniisti ja pukeutua kauniisti, pystytkö huolehtimaan, että hän voi täyttää tarpeensa näissäkin?

Nuori nainen haluaa luultavasti myös muuta elämää kun päivät sinun kanssa ja käymiset seurakunnassa, sallitko sen? Nuorella on nuoren kaverit ja tarpeet. Myös uskovaisilla nuorilla naisilla.

Ja myös naiset katsovat miehen ulkonäköä, niinkuin sinäkin. Myös uskovaiset, aivan niinkuin sinäkin teet. Kannattaa siis todella katsoa myös itse omaa ulkoista olemusta.

​​​​​​

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
            Hänen ei ollut helppo kuolla ristillä.
            Ohi aiheen, mutta ei varmasti ollut ei. Jokainen voi kuvitella.

Kommentti

• Anne, tottakai jokainen vanhenee, mutta on eri asia naida joku joka on jo vanha kuin naida joku jonka kanssa vanhenee avioliitossa. Kyllähän minä sen ymmärrän että nuorella on nuoren ajatusmaailma mutta en minä itsekkään mikään kovin vanha ole. Siis pidän itseäni melko nuorena vaikka monet ikäiseni vaikuttavat paljon vanhemmilta..ehkä siksi että ovat naimisissa..mutta kun nuori nainen menee naimisiin niin ei hän voi elää ihan niinkuin naimattomana.

Kommentti

• Siunausta Daniel. Olen muistanut sinua rukouksin.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Daniel Katso viesti
                  Anne, tottakai jokainen vanhenee, mutta on eri asia naida joku joka on jo vanha kuin naida joku jonka kanssa vanhenee avioliitossa. Kyllähän minä sen ymmärrän että nuorella on nuoren ajatusmaailma mutta en minä itsekkään mikään kovin vanha ole. Siis pidän itseäni melko nuorena vaikka monet ikäiseni vaikuttavat paljon vanhemmilta..ehkä siksi että ovat naimisissa..mutta kun nuori nainen menee naimisiin niin ei hän voi elää ihan niinkuin naimattomana.
                  Saako mennä terassille tyttöjen kanssa lasilliselle vaihtamaan kuulumisia niin, että kellään ei ole miestä mukana?

Kommentti

• Höpsistä kukkuu......

Kommentti

• Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti
                      Saako mennä terassille tyttöjen kanssa lasilliselle vaihtamaan kuulumisia niin, että kellään ei ole miestä mukana?
                      Tietenkin saa, mutta kaikki ei ole rakentavaa, kuten istua siellä, missä pelastumattomat maailman ihmisetkin istuvat eikä ole suotavaa olla loukkauksena heikoille astioille.

Kommentti

• Alun perin julkaissut antte Katso viesti
                        Tietenkin saa, mutta kaikki ei ole rakentavaa, kuten istua siellä, missä pelastumattomat maailman ihmisetkin istuvat eikä ole suotavaa olla loukkauksena heikoille astioille.
                        No tietenkään ei ole rakentavaa istua siellä, missä pilkkaajat istuvat.

Kommentti

• Kiitos rukouksista niistä on ollut apua.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                            Siunausta Daniel. Olen muistanut sinua rukouksin.
                            Tähän vastasit edellä Daniel.
                            Ilo kuulla että rukoukset ovat auttaneet. Siispä jatkan, kiitos rukouksia kuulevalle Isällemme. Hänellä on kaikki valta. Aamen.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti
                              No tietenkään ei ole rakentavaa istua siellä, missä pilkkaajat istuvat.
                              Juuri näin! Vaikka me uskovat emme olekaan maailmasta, niin olemme kuitenkin maailmassa. Juuri siksi meidän uskovien on puhdistettava viittamme liepeetkin säännöllisesti kun joudumme olemaan tekemisissä tämän maailman pelastumattomien ihmisten tai tähän maailmaan mielistyneiden tyhmien morsiusneitojen luopumuksen kanssa.

Kommentti

• Minä ainakin istun siellä missä huvittaa ja kenen kanssa huvittaa. Ja ihan uskossa olen istuinpaikasta huolimatta.

Ja Daniel toivottavasti löytää rakkautta elämäänsä, Jumala varmasti haluaa sitä Sinulle antaa!

Kommentti

Työstää...
                                X