Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Älä himoitse

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Mitäpä jos joutuu työssään olemaan myös siellä terassin puolella välillä, niin saako sellaisesta työstä saadusta palkasta laittaa osaa kolehtihaaviin..?
    Niin ja tosiaan ei huolta veli Hopealanka, en joudu istumaan talvipakkasella kylmällä terassilla.
    Ja olen kasvissyöjä ja absolutisti, jos se nyt liittyi johonkin. Shortseja en käytä, mulla on aina hame, paitsi siellä töissä

Kommentti

• Kommentti

• Aika hupaisaa jotenkin kun yleensä miehet haluaa kauniin naisen, poikkeus vahvistaa toki säännön.
        Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Alun perin julkaissut Abditus Katso viesti
          Aika hupaisaa jotenkin kun yleensä miehet haluaa kauniin naisen, poikkeus vahvistaa toki säännön.
          Sisäinen "kauneus" on minusta tärkeämpi niin naisella kuin miehellä.
          Tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta,
          Jumala sovitti hänen kauttaan itsensä kanssa
          kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Kol. 1:20

**Kuulun vapaaseurakuntaan.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Anne Katso viesti
            Ja olen kasvissyöjä ja absolutisti, jos se nyt liittyi johonkin.
            Vahvojen palavien uskovien kasvissyöjien ja absolutistien ei kuitenkaan pidä olla loukkauksena uskossaan heikoille lihan ja makkaran ylimmille ystäville eikä huurteisten ystäville, jotteivät viettele heitä kompastumaan ärtymyksestä aggressiivisuuden syntiin.

Kommentti

• Enkä mä syö edes karkkia! mutta vegaanilatteen olen päivittäisessä koukussa ​​​ Nyt tosin alan epäilemään, että pelkkää vihreääteetä juova sisareni koittaa kompastuttaa minua omassa... ööö... vihreydessään..?

​​​​​

Kommentti

• Alun perin julkaissut hypomenoo Katso viesti

Sisäinen "kauneus" on minusta tärkeämpi niin naisella kuin miehellä.
                Sisäinen kauneus on tärkein. Kauneinkin niin nainen kuin mies rupsahtaa, mutta sisäinen kauneus tekee kasvot kauniiksi vielä harmaapäisenäkin. Ja evankeliumin ilo näkyy myös kasvoista vanhanakin, ainakin jollakin lailla.

Kommentti

Aika hupaisaa jotenkin kun yleensä miehet haluaa kauniin naisen, poikkeus vahvistaa toki säännön.
                  Tuskin, ellei naiset hakua rikasta miestä. Iällä ei ole väliä.

Kommentti

No eikös mies rakasta silmillään.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                      Danielille siunaavat terveiset
                      Tänään leipoessani olit Daniel vahvasti rukouksissani. Herra sinua nytkin siunatkoon.
                      Mitä kuuluu?

Kommentti

• Daniel....huhuu....mitä kuluu?
                        Muistan rukouksin.

Kommentti

• Laitan Daniel yyveen.

Kommentti

Työstää...
                          X