Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Onko sandia vielä täällä?

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Onko sandia vielä täällä?

Sama minä, mutta en muistanut entisiä nimimerkkejä enkä salasanoja. Tein uuden entisellä kaavalla.

Onkohan Sandia vielä linjoilla, aina ihalutti hänen äly, fiksuus, maanläisyys. Jos hän täällä olisi, haluisin pohtia erästä asiaa kovasti

Emund Vanha oli Ruotsin kuningas noin vuosina 1050–1060. Hän oli Ruotsin ensimmäisen kristityn kuninkaan Olavi Sylikuninkaan (Olof Skötkonung) avioton poika. Lisänimen Vanha hän sai siitä, että hän oli edellisen kuninkaan Anund Jakobin vanhempi velipuoli. Emundin kaksi poikaa kuolivat ennen isäänsä, ja seuraavaksi kuninkaaksi nousi hänen vävynsä Stenkil.

Emund oli kristitty, mutta kiisteli Bremenin arkkipiispan kanssa Ruotsin kirkon itsenäisyydestä

Kommentti

Varmaan ei kovin vaikea arvata kuka olen

Kommentti

Elämä menee aikalailla kuin sattuma, niin myös kaikki tapahtuu, vaikka kuinka suunnitelisi. Suunittella pitää ja sitten toivoa, että suunitelma ei mene ihan reisille. Se voi mennä. Tai voi olla menemättä, emme voi tietää. Saatan huomenna jäädä huonon tuurin takia vaikka auton alle, ja kuolla. Kaikki on kaaosta ja sattumaa, vaikka aina itse kannattaa yrittää suunnitella. Pahin ei AINA tapahdu. Mutta se VOI tapahtua.

Voiko pahinta vältää, ei oikeastaan. Titenkin kannata alkaa lenkeilee, laihdutaa sopivaan määrään, tupakointi... no-no. Syödä terveellisesti, se vaikuttaa tilastoihin. Mutta jos jäät ihanalla lenkillä auton alle, olet myös tilastoissa. Kaikesta huolimatta.

Kommentti

Ootsä se jonkin piti mennä Utahiin hiitämään?

Kommentti

Alun perin julkaissut sandia Katso viesti
            Ootsä se jonkin piti mennä Utahiin hiitämään?
            En nyt (ei rahaa) mut oon kyllä utahissa ollut ajelemassa moottorioyörällä. Maisema on karua, mutta mielettömän kaunista!

USA on iso maa, sinne mahtuu monenlsta maisemaa. Utah, tuo mormoonien maa oli erikoisin, en tosin ole koko mannerta ajellut läpi

Kommentti

Mutta en mä sitä kysynyt, vaan että onko elämä vain omituista sattumaa?

Kommentti

kyllä, keväälle meen nykiin, mutta onko se muuta kuin helsinki, paitsi isompi. No ehkä on. mut silti

Kommentti

ok musaa on enemmän ja saattaaa EHKÄ nähdä vaikka satrianian tai vai:n Olen ne kyllä suomessakin nähnyt, et se ei varmaan ois se juttu

Kommentti

mietin missä sä asut sandia googlella voisi katsoa

Kommentti

mä rakastan karttoja

Kommentti

Mä asun näin ekosiittisessa paikassa https://www.google.fi/maps/@60.33022...7i13312!8i6656

Kommentti

autan talon mummoja monissa asioissa, sivouksessa yms, ettei heiden tarttis lähtee hoitokotiin. En ota mitään rahaa hommasta.

Kommentti

lopulta en voi vaikuttaa, kun eivät vaan pärjää

Kommentti

autan minkä voin

Kommentti

Työstää...
                              X