Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Onko sandia vielä täällä?

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

Alun perin julkaissut Purtta Katso viesti

Maunu Ladonlukko, jolla kärpänen kissan nenänpäässä me ollaan omii persooniimme kaikki, amen.
    Ei ole koskaan ollut kärpästä, mökilllä joskus hyttyset ärsyttää.

Kommentti

Alun perin julkaissut sandia Katso viesti

Juu niin on. Mutta kuoleman kohtaaminen niin läheltä oli mulle ainakin rankkaa.
      Niin minullekin, kun ensimmäistä kertaa oma vanhempi kuolee. Mutta elämän mittaan asiat menivät niin, että lopulta se oli minulle vapaus, kunhan itkuni itkin pois.

Kommentti

Alun perin julkaissut Emund Vanha Katso viesti

Ei ole koskaan ollut kärpästä, mökilllä joskus hyttyset ärsyttää.
        No eikös sinulla ollut avatar, jossa kissa katsoo ..ttuuntuneena nenänsä päässä olevaa kärpästä.

Kommentti

Niin minullekin, kun ensimmäistä kertaa oma vanhempi kuolee. Mutta elämän mittaan asiat menivät niin, että lopulta se oli minulle vapaus, kunhan itkuni itkin pois.
          Joo. Mä menin johonkin kummaliseen olotilaan etten edes osannut edes itkeä.
          Sitten jotenkuten onneksi kävin tunteet läpi ja elämä jatkui.

Kommentti

Alun perin julkaissut sandia Katso viesti

Joo. Mä menin johonkin kummaliseen olotilaan etten edes osannut edes itkeä.
            Sitten jotenkuten onneksi kävin tunteet läpi ja elämä jatkui.
            Ei kai sitä kukaan valitse, miten reagoi. Minulle vain tuli se itku spontaanisti pian tapahtuneen jälkeisinä aikoina, 0.5h - viikko. Siunaustilaisuudessa keskityin bongailemaan virheitä kanttorin Adagiosta, etten olisi romahtanut. Muistan, miten rajoilla olin puhjeta väkivaltaiseen itkuun, tai mitä nyt 17 vuoden jälkeen voi olla varma muistavansa. Sisko taas sanoi, että siinä tilaisuudessa hänestä ei tuntunut miltään, mutta myöhemmin soitti minulle itkujaan ja ikävää äitiä kohtaan, kun itse olin jo täysin yli. Ollaan omii persooniimme kaikki.

Kommentti

Juu niin tietty..

Kommentti

Maunu Ladonlukko, jolla kärpänen kissan nenänpäässä me ollaan omii persooniimme kaikki, amen.
                Maunu Ladonlukko on Emundin nimimerkeistä kivoin.

Kiitos olkoon Jumalalle, Karitsalle, olen armoliitossa. -luterilainen

Kommentti

No en voi vaihtaa sitä.

Rakkauden euoikeus on rakastaa, mutta ei voi rakastaa ilman menetystä. Koska niin käy jokaiselle. Kuollut ei toki sitä sure.

Kommentti

Työstää...
                  X