Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Uusimmat Facebook ihmettelyt

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Uusimmat Facebook ihmettelyt

Laitan uuden ketjun Facebookista, koska tämä on erilainen kuin se turhuus-aiheinen. Tässä voi kysyä ja ihmetellä.

Mulla on ihmettelyn aiheena kaverit, joita en ole pyytänyt kaveriksi mutta FB väittää toista.

1. Kerran toimintalokia selaillessani (suositeltavaa tehdä usein) jäin tuijottamaan viimeisintä toimintoani: olin mukamas pyytänyt tyyppiä X kaveriksi, hän ei ollut vielä vastannut pyyntööni. X ei ole kenenkään kaverini kaveri, edes enkä ole ikinä käynyt hänen sivullaan tai kuullutkaan hänestä. Olen kuitenkin pyytänyt häntä kaveriksi! Onneksi pystyin perumaan pyynnön.
    Mutta kuinka tämä tapahtui?

2. Kaverini kaveri, jonka tiedän mutta en varsinaisesti tunne oli "hyväksynyt kaveripyyntöni" ja nyt olemme sitten kavereita. Näin julistaa hänen viimeisimmät toiminnot-ruutunsa samoin kuin minun. Täh? En minä ollut pyytänyt tätä ihmistä kaveriksi, mutta hän on siis kaverini kaveri. En ollut kiinnittänyt häneen mitään huomiota. Katson siis toimintalokia: senkään mukaan en ole pyytänyt häntä kaverikseni, se ei sano mitään koko asiasta.
    Kuinka tämä tapahtui?

Näihin jos joku viisaampi tai kekseliäämpi osaisi ehdottaa jotain ratkaisua, olisi kiva.
    Tämä on se, mistä olen huolissani, että jokin systeemi siellä on käyttäjän kontrollin ulkopuolella. Lisäksi esim ipad näyttää sivuhistoriassa, kenen kanssa olen yksityisviestejä lähetellyt. Sekin on minusta aika kummallista.
    Viimeisin muokkaaja Debora; 01-09-13, 23:26.

Onks muilla tollaisia kokemuksia FBssä, että tietämättään tulee jonkun ystäväksi?
    Pohdin että onko mulla tullut.........??

Kommentti

Mulle ei ainaskaan. Oon melko tarkka asetuksista. Deboran ja Macen haluaisin kavereiksi, mutta tuskin saanen, :

Kommentti

No kyllä mä voin klikata sut, vaikka en todellakaan kauhean paljon itse käytä sitä, mutta kyllä jonkin verran. Se Jeesuksen kuva mun profiilissa on mun koulun ja nuorisovankilan poikia varten jos ne tsekkaan mun nimen sieltä niin ne näkee Jeesuksen kuvan.

Kommentti

Oh, ihana ! Odotan Kram ☼

Kommentti

Minä olen varovainen varsinkin ipadin kanssa, koska se on hyvin hipaisuherkkä. Mutta nuo mysteerikaverit eivät tulleet ipadia käyttäessäni. Kummankaan ihmisen sivulla en ole käynyt koskaan.

Kommentti

Juu ne uudet jutut ovat niin hipaisuherkkiä. Kuten mun Samsung älyluuri. Oikein harmittaa.

Kyllä minäkin muistaisin että mulle on tapahtunut jotain tuollaista että joku tutun tuttu onkin ystävä. Sitten jos kysyn että kuka sä oot enkä edes saa vastausta, niin kyllä sellaiset "ystävät" poistan. Vähän liian pitkälle venyy käsite ystävä tuollaisessa tilanteessa.

Kommentti

Monet keräävät ihmisiä "kavereiksi", minuakin pyysi kerran yksi tyyppi, koska hän halusi kavereiksi kaikki Suomessa asuvat omasta maastaan muuttaneet. Kehtasi sitten ihmetellä minulle, että kukas se minä olen, vaikka itse oli pyytänyt. Olin siis vähän eri näköinen kuin nimeni oli antanut olettaa, mutta sitten todettiin, että hän tuntee mieheni veljen ja olemme molemmat Jumalan lapsia, joten olemme tietysti kavereita.
                Nämä on niin hassuja juttuja välillä, välillä vähän huolestuttavia.

Kommentti

Eilen oli joku suomalainen laittanut kaveripyynnön, en tunnistanut, joten epäsin. En edes kysellyt.

Kommentti

Mä yhdessä vaiheessa torjuin kaikki ystäväpyynnöt ihan siitä syystä että en halunnut viljellä profiilia siellä ollenkaan.
                    Se muuttui sitten toissa keväänä, kun kuulin yhden hengellisen laulun jonka todella halusin jakaa monille jostain syystä. Sitten tuli kiire suostumaan niiden ystäviksi, joita en ollut poistanut pyyntölistalta

Tuo laulu se oli.
                    http://www.youtube.com/watch?v=eKyY8zfjBMQ

Yleensä en päässyt tänne foorumille sieltä nuorisovankilasta, mutta pyysin Herralta erityislupaa jakaa tää laulu, kun olin juuri kuullut sen radiosta sinne töihin mennessä. Ja ihme tapahtui, sain tuotua sen tänne foorumille.
                    Viimeisin muokkaaja Mace; 03-09-13, 19:59.

Kommentti

Ei toiminut tuo linkki. Tuli tällainen teksti:

"Lataaja ei ole asettanut tätä videota saataville maassasi.
                      Pahoittelumme.
                      Jason Gray - Remind Me Who I Am"

Kommentti

Alun perin julkaissut Tarck Aili J.A. Katso viesti
                        Ei toiminut tuo linkki. Tuli tällainen teksti:

"Lataaja ei ole asettanut tätä videota saataville maassasi.
                        Pahoittelumme.
                        Jason Gray - Remind Me Who I Am"
                        Proxylla näkyy:

http://tx.proxfree.com/permalink.php...Tw%3D%3D&bit=1

Tuntuu vain vähän pätkivän...

Kommentti

Olipa kiva kappale.
                          Ja kiva videokin. Sitä katsoi ihan mielellään.
                          (Monia videoita ei jaksa katsoa
                          vaikka musiikki olisikin hyvää).

Kommentti

Kiitos jelpista, Alvari.

Kommentti

Nyt olen itse asiassa kiitollinen FBsta kun voin kuvin ja sanoin jutella pojan kanssa joka on New Mexicossa.

Kommentti

Työstää...
                              X