Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Uusimmat Facebook ihmettelyt

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut HelenaM Katso viesti
    Niilo Yli-Vainion tytär pyysi poistamaan sen saarnalinkin, mutta ei poistanut. Eikä ymmärrä, mitä hänelle yritetään sanoa, vaan kokee kommentoinnin hyökkäyksenä. Surullista.
    En ihmettele sitä ollenkaan, koska hänellä on vankka kannattajajoukko FBssä. FB on vaarallinen juuri sen takia että se aiheuttaa riippuvuutta sen suhteen että miten paljon saa huomiota.

Kommentti

• Alun perin julkaissut HelenaM Katso viesti
      Niilo Yli-Vainion tytär pyysi poistamaan sen saarnalinkin, mutta ei poistanut. Eikä ymmärrä, mitä hänelle yritetään sanoa, vaan kokee kommentoinnin hyökkäyksenä. Surullista.
      Niinpä......
      Jos hänen kanssaan yrittää keskustella opista, vaikka kuinkakin asiallisesti, saa helposti saatanan nimen.

Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Alun perin julkaissut sandia Katso viesti
        En ihmettele sitä ollenkaan, koska hänellä on vankka kannattajajoukko FBssä. FB on vaarallinen juuri sen takia että se aiheuttaa riippuvuutta sen suhteen että miten paljon saa huomiota.
        No ei tässä nyt liene mistään peukutuksista kyse.

Uskon, että loppujen lopuksi hyvin harva ihminen edes seuraa saamiaan peukutuksia.
        Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Vilja Katso viesti

No ei tässä nyt liene mistään peukutuksista kyse.

Uskon, että loppujen lopuksi hyvin harva ihminen edes seuraa saamiaan peukutuksia.
          En ole samaa mieltä.

Kommentti

• Kuuntelin Rahanaston Raimon puheen ja päätin poistaa viestini.

Meidät on kutsuttu julistamaan evankeliumia, ei puhumaan pahaa kenestäkään,
            ei edes eksyneistä.

Ellei meillä Jumalan lapsilla ole muuta jaettavaa, kuin muiden arvostelua, ollaan
            hiljaa ja sanon tämän nyt nimeomaan itselleni ja hyvin painokkaastikin.

Kyllä Jumala kykenee jokaisen meidät kukkonsa ja kanansa kynimään, ei siihen
            tarvita xxxxxxxxx akkaa!

Suosittelen!

Raimo Rahansto 27.7. 2017: "Kansakuntien turmio on synti - herää ennen helvettiä"

https://www.youtube.com/watch?v=0j0NNYpL4ek
            Viimeisin muokkaaja Vilja; 31-08-17, 17:03.

Kommentti

• Luin roomalaiskirjettä ja tuli mieleeni nämä keskustelut liittyen R.H: oon. Olisiko mahdollista että hänellä perusajatus syntyy tuosta kun sanotaan Room. 7:

14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
              15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
              16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
              17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
              18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
              19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
              20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Kommentti

• Varmaankin. Ongelmaksi vain Raamatun käytössä nousee se, että moni, joka Raamattua argumenttinaan käyttää, ei edes ole kastettu Jeesuksen nimeen, ei saanut Pyhän henkeä, ei usko niin kuin Raamattu opettaa jne.

Jos perusta on väärä, voiko rakennusta arvioida oikean perustan argumentein?

Kommentti

Työstää...
                X