Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Seksuaalivallankumous murtaa vapauden perustaa

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Alun perin julkaissut Ihminen Katso viesti
    Tällä menolla meillä pian Suomeenkin syntyy maanlainen seurakunta!
    Kyllähän ajat muuttuu ja ahdistus lisääntyy. Jako ihmisten välillä jyrkkenee kun kirkkojen auktoriteetti yhteiskunnissa vähenee, siis jako suhteessa kristinuskoon. Ongelmat myös kärjistyy kun "IlmestyskirjaNyt" alkaa näkymään uutisissa, se lisää jakoa entisestään.
    Kuulun helluntaiseurakuntaan. Onneksi on Jeesus.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Ihminen Katso viesti
      Tällä menolla meillä pian Suomeenkin syntyy maanlainen seurakunta!
      Mitä siellä sitten saarnattaisiin mitä nyt jo ei saarnatta?

Kommentti

• Drag queenit lukevat satuja lapsille Malmön kirjastossa - "Tärkeää rikkoa rajat ja normit"

Satuhetkien takana on "Anderssonin homopariskunta", joka on kopioinut Drag Queen Story Hour -konseptin San Franciscosta Ruotsiin uskottelemalla sen olevan "erittäin hyödyllinen" lapsille

ULKOMAAT la 10.02.2018 14:49

Dragqueenit "Lady Busty" ja "Miss Shameless" aloittavat satujen lukemisen lapsille muutaman viikon kuluttua Malmön kaupunginkirjastossa.

Asiasta uutisoi Fria Tider.

"Satuhetken" takana olevat "Lady Busty" ja "Miss Shameless" ovat Stefan ja Mats Andersson, jotka ovat pariskunta. He itse ottivat yhteyttä kirjastoon ja tarjosivat ideaansa.

He eivät ole esiintyneet pelkästään drag queeneinä monien vuosien ajan, vaan myös työskentelevät lasten ja nuorten kanssa. He uskovat kevään satutuokioista tulevan tärkeitä lapsille.

Heidän tavoitteena on leikin ja mielikuvituksen avulla osoittaa "kaikkien tasavertaiset arvot".

Molempien mielestä on tärkeää rikkoa rajoituksia ja normeja, he sanovat 24Malmölle.

Kaupunginkirjaston viestintäpäällikkö Johan Björkwallin mukaan kirjasto on "HBTQ-sertifioitu" ja ahertaa aktiivisesti "tällaisten asioiden" puolesta.

"He ottivat yhteyttä meihin ja kysyivät, haluaisimmeko tehdä tämän ja mehän haluamme", intoilee Johan Björkwall 24Malmölle.

Drag Queen Story Hour -konsepti on San Franciscosta ja "Anderssonin pariskunta" on nyt kopioinut sen Ruotsiin uskottelemalla sen olevan "erittäin hyödyllinen" lapsille.

"Drag queenejä näkee enimmäkseen televisiossa, yökerhoissa ja pridekulkueissa, ei useinkaan niin lähellä lapsia. Mutta lapset ovat niin spontaaneja eivätkä pelkää kysyä mitä tahansa", Stefan Andersson perustelee seksuaalisten vääristymien esittelemistä ja opettamista pikkulapsille nyt myös kirjastossa.

Ensimmäisen kerran he yrittivät konseptia Ruotsissa viime vuoden elokuussa Malmön Pridessä.

"Drag queenhan on poika tai tyttö, joka pukeutuu vain joksikin muuksi. Se on kuin näytelmä, satuhahmo. Haluamme välittää positiivisuutta, iloa, showta ja sitä, että ei tarvitse pelätä. On tärkeää rikkoa rajat ja normit, ja haluamme näyttää, että on hauskaa olla ilman rajoituksia", selittää Stefan Andersson.

Hän huomauttaa myös, että ihmiset ovat erilaisia, tulevat eri kulttuureista ja käyttäytyvät toisistaan poikkeavasti:

"On tärkeää olla pelkäämättä sitä vähän tuntematonta, mitä ei ole nähnyt aikaisemmin."

Oikea Media on kirjoittanut useasti, miten Ruotsissa genderideologia etenee hurjaa vauhtia. Esikouluikäisiä lapsia aivopestään uskottelemalla valheellisesti heidän olevan "vangittuna väärään kehoon" ja näin transsukupuolisuutta tyrkytetään kaikkein haavoittuvimmille ja viattomimmille eli pienille lapsille esimerkiksi erilaisten uusien transseksuaalikuvakirjojenavulla.

Seuraavaksi "Lady Busty" ja "Miss Shameless" vievät lapset "satujen maailmaan" ja yrittävät turmella lasten viattomuutta Malmön kaupunginkirjastossa. Ensimmäinen satutuokio järjestetään 17. helmikuuta.

Oikea Media kirjoitti muutama viikko sitten LGBT-brandia edustavasta "drag-lapsesta". Sadomasokistisista seksuaalifetissituotteista tunnettu House of Mann -yrityksen omistaja Brandon Hilton on lapsen seksuaalisen hyväksikäytön takana. Twitterissä hän on julkaissut "Satuhetki" -videon, jossa mies itse esiintyy pukeutuneena naispuoliseksi merenneidoksi. Videolla hän lukee transseksuaalikuvakirjaa todella pienille lapsille.

Kuinka pian Suomessa drag queenit hyökkäävät kirjastoihin lukemaan satuja lapsille "leikin ja mielikuvituksen avulla ja kaikkien tasavertaisten arvojen nimissä"?

Tytti Saleniusla 10.02. 14:49 http://beta.oikeamedia.com/o1-55307

Kommentti

• Eli joku rikollinen leimaa koko yhteisön,eikö silloin kaikki yhteisöt ja seurakunnatkin pitäisi kieltää?

Kommentti

• Alun perin julkaissut Anne Katso viesti

Ei minulla ole mitään ongelmaa, olen täysin onnellinen uskossani hyvään Jumalaan, näin toivottavasti sinäkin
            Poistit sen , mikä selittää tuon kysymyksen.

Jumala on todellakin hyvä Jumala, ja siksi hän vihaa syntiä , koska Hän tietää meidän Luojanamme, että synnin harjoittaminen vie ihmisen tuhoon.

Ei Jumala ole sellainen "hyvä Jumala" joka hyväksyy kaiken mitä ihmiset saavat päähänsä tehdä.

Siksi, jos sinä oikeasti uskot Jumalaan, ja rakastat Jumalaa ja Jeesusta Jumalan Poikaa Vapahtajaamme, sinun tulisi olla kiinnostunut siitä mikä on Hänen tahtonsa. No rakkaudessa ei ole pakkoa, yleensä aito rakkaus on automaattisesti kiinnostunut rakkauden kohteestaan ja hänen mielipiteistään.

Semmoinen usko "hyvään Jumalaan" , joka on "musta tuntuu" pohjalla löytyy hyvin monelta , jopa itse paholaiselta .

On toki hyvä, että uskoo Jumalan olevan totta, mutta se ei vielä ole pelastavaa uskoa! Syntinsä tunnustaminen ja
            Jeesuksen Kristuksen henkilökohtainen vastaanottaminen , ei ole pelkkä ulkonainen vaan hyvin syvällinen sisimmän muutos prosessi , jossa kasvetaan tuntemaan ja ymmärtämään Jumalan sanaa ja Hänen tahtoaan. Se toki tarvitsee myös viitseliäisyyttä tutkia raamattua rukoillen yksityisesti, että myös kiinteässä seurakuntayhteydessä.

Tämän maailman ajattelu ja erilaiset ihmislähtöiset ideologiat ovat pääsääntöisesti ristiriidassa raamatunilmoituksen kanssa.
            Ja on todella surullista, jos uskova ihminen lähtee seuraamaan niitä raamatun näyttämän tien sijasta.
            Se ei ole rakkautta Jumalaan, vaan jotain muuta, joka vie pois Jumalasta .

Näissä asioissa ei uskovan kannata leikitellä, luullen kykenevänsä kulkea kahta tietä .
            Kysymys on hengellisestä sodasta jossa me kaikki olemme. Sielunvihollinen on niin ovela, että jos meinaa selviytyä omin voimin ja viisautensa turvin , niin auttamattomasti jää toiseksi.
            Raamattu on Jumalan Sana, ja sitä kutsutaan myös Hengen miekaksi, sitä sielunvihollinen pelkää.
            Jos aiot voittaa ja kerran olla perillä Hyvän Jumalan luona, luovu omasta viisaudestasi ja tämän maailman tarjoamista valheista, ja ota raamattu .Jumalan sana jonka mukaan suuntaat elämäsi , etkä tule pettymään.!

Kommentti

• Ihana että olet löytänyt itsellesi vahvan uskon ja oman tiesi sitä kulkea E Heikkinen!

Kommentti

• Alun perin julkaissut E Heikkinen Katso viesti
                Drag queenit lukevat satuja lapsille Malmön kirjastossa - "Tärkeää rikkoa rajat ja normit"

Satuhetkien takana on "Anderssonin homopariskunta", joka on kopioinut Drag Queen Story Hour -konseptin San Franciscosta Ruotsiin uskottelemalla sen olevan "erittäin hyödyllinen" lapsille

ULKOMAAT la 10.02.2018 14:49

Dragqueenit "Lady Busty" ja "Miss Shameless" aloittavat satujen lukemisen lapsille muutaman viikon kuluttua Malmön kaupunginkirjastossa.

Asiasta uutisoi Fria Tider.

"Satuhetken" takana olevat "Lady Busty" ja "Miss Shameless" ovat Stefan ja Mats Andersson, jotka ovat pariskunta. He itse ottivat yhteyttä kirjastoon ja tarjosivat ideaansa.

He eivät ole esiintyneet pelkästään drag queeneinä monien vuosien ajan, vaan myös työskentelevät lasten ja nuorten kanssa. He uskovat kevään satutuokioista tulevan tärkeitä lapsille.

Heidän tavoitteena on leikin ja mielikuvituksen avulla osoittaa "kaikkien tasavertaiset arvot".

Molempien mielestä on tärkeää rikkoa rajoituksia ja normeja, he sanovat 24Malmölle.

Kaupunginkirjaston viestintäpäällikkö Johan Björkwallin mukaan kirjasto on "HBTQ-sertifioitu" ja ahertaa aktiivisesti "tällaisten asioiden" puolesta.

"He ottivat yhteyttä meihin ja kysyivät, haluaisimmeko tehdä tämän ja mehän haluamme", intoilee Johan Björkwall 24Malmölle.

Drag Queen Story Hour -konsepti on San Franciscosta ja "Anderssonin pariskunta" on nyt kopioinut sen Ruotsiin uskottelemalla sen olevan "erittäin hyödyllinen" lapsille.

"Drag queenejä näkee enimmäkseen televisiossa, yökerhoissa ja pridekulkueissa, ei useinkaan niin lähellä lapsia. Mutta lapset ovat niin spontaaneja eivätkä pelkää kysyä mitä tahansa", Stefan Andersson perustelee seksuaalisten vääristymien esittelemistä ja opettamista pikkulapsille nyt myös kirjastossa.

Ensimmäisen kerran he yrittivät konseptia Ruotsissa viime vuoden elokuussa Malmön Pridessä.

"Drag queenhan on poika tai tyttö, joka pukeutuu vain joksikin muuksi. Se on kuin näytelmä, satuhahmo. Haluamme välittää positiivisuutta, iloa, showta ja sitä, että ei tarvitse pelätä. On tärkeää rikkoa rajat ja normit, ja haluamme näyttää, että on hauskaa olla ilman rajoituksia", selittää Stefan Andersson.

Hän huomauttaa myös, että ihmiset ovat erilaisia, tulevat eri kulttuureista ja käyttäytyvät toisistaan poikkeavasti:

"On tärkeää olla pelkäämättä sitä vähän tuntematonta, mitä ei ole nähnyt aikaisemmin."

Oikea Media on kirjoittanut useasti, miten Ruotsissa genderideologia etenee hurjaa vauhtia. Esikouluikäisiä lapsia aivopestään uskottelemalla valheellisesti heidän olevan "vangittuna väärään kehoon" ja näin transsukupuolisuutta tyrkytetään kaikkein haavoittuvimmille ja viattomimmille eli pienille lapsille esimerkiksi erilaisten uusien transseksuaalikuvakirjojenavulla.

Seuraavaksi "Lady Busty" ja "Miss Shameless" vievät lapset "satujen maailmaan" ja yrittävät turmella lasten viattomuutta Malmön kaupunginkirjastossa. Ensimmäinen satutuokio järjestetään 17. helmikuuta.

Oikea Media kirjoitti muutama viikko sitten LGBT-brandia edustavasta "drag-lapsesta". Sadomasokistisista seksuaalifetissituotteista tunnettu House of Mann -yrityksen omistaja Brandon Hilton on lapsen seksuaalisen hyväksikäytön takana. Twitterissä hän on julkaissut "Satuhetki" -videon, jossa mies itse esiintyy pukeutuneena naispuoliseksi merenneidoksi. Videolla hän lukee transseksuaalikuvakirjaa todella pienille lapsille.

Kuinka pian Suomessa drag queenit hyökkäävät kirjastoihin lukemaan satuja lapsille "leikin ja mielikuvituksen avulla ja kaikkien tasavertaisten arvojen nimissä"?

Tytti Saleniusla 10.02. 14:49 http://beta.oikeamedia.com/o1-55307
                Aamen! Saatana on sokaisija, ja siksi järkevät ja hyvätkin pelastumattomat maailman ihmiset maassamme haluavat edistää sen orjina itsemäärämisoikeuden ja väärän rakkauden sekä suvaitsevaisuuden nimissä kuoleman kulttuuria. Tuohon käärmeen myrkkyyn on ainoa lääke voittosanoma Kristuksen verievankeliumissa.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Anne Katso viesti
                  Minulle ei ole mitään väliä, että kuka menee naimisiin kenen kanssa. Se on aikuisten ihmisten oma asia, haluatko naida naisen vai miehen. Ihmisillä on oikeus tehdä ratkaisuja, vaikka ne jonkun ihmisen uskoa vastaan olisikin.

Uudet asiat ovat pelottavia ja niistä luodaan helposti uhkakuvia. Näin on ollut aina. Homous ei ole uutta, mutta sitä ei enää tarvitse piilotella, ja se aiheuttaa pelkoja.

Homot eivät yritä käännyttää kaikkia maailman ihmisiä homoiksi. Eikä sitä yritä muumitkaan.

Homoperheiden lapsilla ei ole sen enempää ongelmia, kun heteroperheidenkään. Ja hei, aika monella uskovaisessa perheessä kasvaneella tuntuu traumoja olevankin! Siitä jos jostain meidän uskovaisten pitäisi olla huolissaan.

Ei ole pakko hyväksyä eikä ymmärtää. Mutta ihmisiä on kunnioitettava ihmisinä erilaisine ratkaisuineen. Ja omaa ratkaisuamme, uskoa Jumalaan, voimme viedä eteenpäin rakkaudellamme kaikenlaisia ihmisiä kohtaan.
                  Itse erotan ihmisten kunnioittamisen on heidän ratkaisunsa mikä tahansa ja toisaalta homoavioliittojen oikeutuksen.

En ole myöskään aivan varma onko julkinen homouden hyväksyminen yhteiskunnassa UUSI asia niin kuin kirjoitit.
                  Oletan että sekin on aina ilmennyt tiettyina ajanjaksoina tietyissä kulttuureissa. Tosin ne kulttuurit ovat ilmeisesti sitten ajallaan kuolleet.

Kommentti

• Alun perin julkaissut sandia Katso viesti

Itse erotan ihmisten kunnioittamisen on heidän ratkaisunsa mikä tahansa ja toisaalta homoavioliittojen oikeutuksen.

En ole myöskään aivan varma onko julkinen homouden hyväksyminen yhteiskunnassa UUSI asia niin kuin kirjoitit.
                    Oletan että sekin on aina ilmennyt tiettyina ajanjaksoina tietyissä kulttuureissa. Tosin ne kulttuurit ovat ilmeisesti sitten ajallaan kuolleet.
                    Meillä Suomessa homoseksuaaliset teot olivat lailla kielletty vuoteen 1971 asti ja homoseksuaalisuus lakkasi olemasta virallisesti listattu sairaus vuonna 1981. Entisen lain mukaan saman sukupuolen kanssa harjoitetusta haureudesta voitiin tuomita ankarimmillaan kahden vuoden vankeusrangaistukseen.

Kommentti

• Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka suuri osa ns. tavallisesta kansasta oikeasti kannattaa
                      nyt voitokkaasti riehuvaa seksivallankumousta.
                      Oletan, että suurin osa seksuaalisesti normaaleista ihmisistä, riippumatta hengellisistä näkemyksistä,
                      kokee vastenmielisyyttä median lietsomaa homopropagandaa yms. poikkeavuuden
                      ihannointia kohtaan.

Ihmisellä on luontainen halu pitää piilossa ja avioparin yksityisasioina
                      mm. seksuaaliset toiminnot, sukupuolielimet, sikiöiden pullistamat ruumiit yms.,
                      joita nykyään levitetään kaikkialla kaikkien näkyviin.
                      Ihmisillä on intiimejä paikkoja ja asioita, joiden piilottaminen julkisuudelta ei ole
                      moralisoivan häpeäkasvatuksen tulosta, vaan on osa luonnonmukaista
                      ihmisarvon varjelua.

Vaikka en ole ehdoton ns. länsimaisen sivistyksen ihailija,
                      sen moraaliset ja juridiset kreikkalais-roomalaiset perusteet saivat aikanaan huomattavan
                      ja arvokkaan lisäyksen, kun kristinusko levisi.
                      Jos kristillinen moraali sisältää avioliitto- ja seksuaalimoraalin lisäksi
                      myös raamatullisen ihmisen kunnioittamisen ja rakastamisen,
                      se on terve ihmiselämän perusta.
                      Nyt sitä ollaan kaikin keinoin murtamassaa,
                      vaikka enemmistö ihmiskunnasta ei sitä varmasti haluaisi.

Ainakin fiksummat ihmiset aavistavat suuren vaaran,
                      joka vaanii jo nyt syntyviä lapsia ja seuraavia sukupolvia.
                      Raamatun kielellä puhutaan irstaudesta, riettaudesta, synnistä ja julkeudesta.
                      Samat käsitteet ovat vaikuttamassa ja varoittamassa hyvin monen muunkin kuin uskovien sydämissä,
                      vaikka asioista nykyään käytetään toisia sanoja.
                      "Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

• Tässä lukekaa pitkä kirjoitus, erään transongelmansa kanssa kipuilevan lähimmäisemme tarina.

https://beta.oikeamedia.com/o1-55806
                        Viimeisen muurin takana on totuus

Nyt ollaan totisesti jännän äärellä.
                        Blogi on elänyt hiljaiseloa viime ajat, koska olen ollut uimassa ihmisyyden haisevimmassa sontaviemärissä. Olen nyt kuitenkin palannut sieltä ja minulla on vähän tarinaa kerrottavana. Varoitan kuitenkin ennakkoon, että tämä ei ole lainkaan kiva tarina. Kerron tämän silti, koska tästä pitää ehdottomasti puhua ja, noh, siksihän minä täällä olen, että puhun asioista, joista kukaan muu ei halua puhua. Teitä on varoitettu..................................

Kommentti

• Alun perin julkaissut E Heikkinen Katso viesti
                          Tässä lukekaa pitkä kirjoitus, erään transongelmansa kanssa kipuilevan lähimmäisemme tarina.

https://beta.oikeamedia.com/o1-55806
                          Viimeisen muurin takana on totuus

Nyt ollaan totisesti jännän äärellä.
                          Blogi on elänyt hiljaiseloa viime ajat, koska olen ollut uimassa ihmisyyden haisevimmassa sontaviemärissä. Olen nyt kuitenkin palannut sieltä ja minulla on vähän tarinaa kerrottavana. Varoitan kuitenkin ennakkoon, että tämä ei ole lainkaan kiva tarina. Kerron tämän silti, koska tästä pitää ehdottomasti puhua ja, noh, siksihän minä täällä olen, että puhun asioista, joista kukaan muu ei halua puhua. Teitä on varoitettu..................................

Onpas järkyttävä kertomus tuolla henkilöllä.
                          Kannattaa lukea.
                          Ei varmaan ainoa laatuaan, siis "mieheksi" leikattu nainen, jolla identiteetit menivät aivan sekaisin.
                          Asian tuosta puolesta ei koskaan puhuta, koska se olisi nykyseksuaalipoliittisesti epäkorrektia.

Täytyy olla tosi kovaa, kun ihminen kirjoittaa itsestään tällaista:
                          "En voi siittää lasta ja olen steriili naisenakin. Minä en ole mies. Minä en ole lähelläkään miestä. Minusta ei koskaan tule miestä. Yritin ja epäonnistuin surkeasti ja tein vain itsestäni täyden pellen. Nykyinen nimeni ei ole oikea nimeni. Identiteettini on keksitty identiteetti ja minulla on väärät paperit. En ole mies, vaan olen silvottu nainen, outo nainen, friikki nainen, ruma ja kammottava nainen, kuvottava ja luotaantyöntävä nainen, jota kaikki katsovat oudoksuen, kammoksuen ja inhoten."
                          "Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

• Tuon arvaa lukemattakin.....en lue

Kommentti

• Alun perin julkaissut Soltero Katso viesti

mm. seksuaaliset toiminnot, sukupuolielimet, sikiöiden pullistamat ruumiit yms.,
                              Siis mitä täällä oikein taas tapahtuu?

Kommentti

• Alun perin julkaissut Soltero Katso viesti
                                Olisi kiinnostavaa tietää, kuinka suuri osa ns. tavallisesta kansasta oikeasti kannattaa
                                nyt voitokkaasti riehuvaa seksivallankumousta.
                                Oletan, että suurin osa seksuaalisesti normaaleista ihmisistä, riippumatta hengellisistä näkemyksistä,
                                kokee vastenmielisyyttä median lietsomaa homopropagandaa yms. poikkeavuuden
                                ihannointia kohtaan.

Ihmisillä on intiimejä paikkoja ja asioita, joiden piilottaminen julkisuudelta ei ole
                                moralisoivan häpeäkasvatuksen tulosta, vaan on osa luonnonmukaista
                                ihmisarvon varjelua.

Vaikka en ole ehdoton ns. länsimaisen sivistyksen ihailija,
                                sen moraaliset ja juridiset kreikkalais-roomalaiset perusteet saivat aikanaan huomattavan
                                ja arvokkaan lisäyksen, kun kristinusko levisi.
                                Jos kristillinen moraali sisältää avioliitto- ja seksuaalimoraalin lisäksi
                                myös raamatullisen ihmisen kunnioittamisen ja rakastamisen,
                                se on terve ihmiselämän perusta.
                                Nyt sitä ollaan kaikin keinoin murtamassaa,
                                vaikka enemmistö ihmiskunnasta ei sitä varmasti haluaisi.

Ainakin fiksummat ihmiset aavistavat suuren vaaran,
                                joka vaanii jo nyt syntyviä lapsia ja seuraavia sukupolvia.
                                Raamatun kielellä puhutaan irstaudesta, riettaudesta, synnistä ja julkeudesta.
                                Samat käsitteet ovat vaikuttamassa ja varoittamassa hyvin monen muunkin kuin uskovien sydämissä,
                                vaikka asioista nykyään käytetään toisia sanoja.
                                Tuosta olen erimieltä,ihmiskäsitys on vain laajentunut ja kun ihmiset ympäri maailmaa pääsevät uskontojen ja tabujen alta niin ihmisistä tulee entistä taspainoisempia ja onnelisempia.
                                Ennenhän kun ei vaateita ollut niin alkuihmisethän oli alasti ja vieläkin luonnomukaisesti elävien alkuperäiskansojen naiset ovt rinnat paljaana,eikä miestenkään vaatetus päätä huimaa,ei eikö tuo alastomuus tai vähäpukeisuus ole ihan luonnolista? Uskkkonot ovat demonisoneet usein varsinkin naisten pukeutumista,tänäkinpäivänä nainen voi päästä hegestään jos hiukset näkyvät.

Kommentti

Työstää...
                                X