Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Sisarten alamaisuus miehelle perheessä, seurakunnassa ja yhteiskunnassa

Supista
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

• Sillä lailla......
    Jostain syystä tuli Antten jutut mieleen.......

27973294_1774566625895498_7018224099653398715_n.jpg?oh=db8efc435b622b7d66f631f6c57891a9&oe=5B0B4F6B.jpg
    Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Nykyään nainen toivoo, että pöytäliina on muovia (helppohoitoinen),
      ja että sen asettaa paikalleen mies.
      Mutta silti nainen edellyttää, että mies ihailee häntä.

"Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

• Kuka haluaa muovisen pöytäliinan..?
        Että teidän lempeytenne tulisi kaikkien ihmisten tietoon..

Kommentti

• Alun perin julkaissut Abditus Katso viesti
          Kuka haluaa muovisen pöytäliinan..?
          Olen nähnyt sellaisia.
          Usein ruudullisia tai kukkakuvioisia.
          Käytetään esim. keittiön pöydällä.
          Voi pyyhkäistä puhtaaksi.

Kommentti

• Joo, on vakstuukeja ja ihan käteviä ovat. Itse pidän ilman liinaa tai kankaista. Yksin valitettavasti olen joten en voi liinalla hurmata ja saada ihailua.

Kommentti

• En mä ainakaan halua muovista pöytäliinaa, joten ei sitä mies asettele meillä myöskään paikoilleen.
              Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Soltero Katso viesti
                Nykyään nainen toivoo, että pöytäliina on muovia (helppohoitoinen),
                ja että sen asettaa paikalleen mies.
                Mutta silti nainen edellyttää, että mies ihailee häntä.
                Jaa,eiköhän nainen laita sen ihan itse paikalle suurimassosassa tapauksista,luulisin nääs. Miehen pitääkin ihailla naista,mikä se sellainen mies on joka ei niin tee?

Kommentti

• Alun perin julkaissut SPES Katso viesti

Jaa,eiköhän nainen laita sen ihan itse paikalle suurimassosassa tapauksista,luulisin nääs. Miehen pitääkin ihailla naista,mikä se sellainen mies on joka ei niin tee?
                  Eli oheinen mainos toimii nykyperheissäkin. Hyvä.

Kommentti

• Kerni on muovilla päällystettyä puuvillakangasta, nättiä ja sen voi pestä pesukoneessa. Perinteinen vahakangas on jäykempää ja materiaalina ei-niin-nättiä.
                    Kunnia kuuluu Jumalalle.
                    Valo paistaa tunnelin päässä, nyt sinnittelet, pysy kii elämässä

Kommentti

• Minulla oli yhteen aikaan tapana tilata sisustustavaroita verkkokaupasta. Yhden kerran olin taas tilannut ja pyysin miestä hakemaan paketin postista ja kun hän tuli kotiin, niin kysyin, kävikö hän postissa. Sanoi käyneensä. No, missä se paketti on, kysyin. Niin hän sanoi, että kävi postissa ja pyysi laittamaan saman tien asiakaspalautuksena lähettäjälle. Kun kysyin, miksi teki niin, niin mies totesi vaan että "ei me tarvittu sitä". Eikä hän edes tiennyt, mitä paketissa oli. Miehen logiikkaa.
                      Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Koala Katso viesti
                        Minulla oli yhteen aikaan tapana tilata sisustustavaroita verkkokaupasta. Yhden kerran olin taas tilannut ja pyysin miestä hakemaan paketin postista ja kun hän tuli kotiin, niin kysyin, kävikö hän postissa. Sanoi käyneensä. No, missä se paketti on, kysyin. Niin hän sanoi, että kävi postissa ja pyysi laittamaan saman tien asiakaspalautuksena lähettäjälle. Kun kysyin, miksi teki niin, niin mies totesi vaan että "ei me tarvittu sitä". Eikä hän edes tiennyt, mitä paketissa oli. Miehen logiikkaa.
                        Paloiko sulta käämit?

Kommentti

• No vähän ihmettelin, mutta yhtä tuttua nauratti kovasti, niin alkoi itseäkin naurattaa.
                          Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

• Taidat olla erittäin rauhallinen luonne.

Kommentti

• Alun perin julkaissut Koala Katso viesti
                              Minulla oli yhteen aikaan tapana tilata sisustustavaroita verkkokaupasta. Yhden kerran olin taas tilannut ja pyysin miestä hakemaan paketin postista ja kun hän tuli kotiin, niin kysyin, kävikö hän postissa. Sanoi käyneensä. No, missä se paketti on, kysyin. Niin hän sanoi, että kävi postissa ja pyysi laittamaan saman tien asiakaspalautuksena lähettäjälle. Kun kysyin, miksi teki niin, niin mies totesi vaan että "ei me tarvittu sitä". Eikä hän edes tiennyt, mitä paketissa oli. Miehen logiikkaa.
                              Selviydyittekö elämässä eteenpäin ilman kyseistä sisutustavaraa?
                              Jos elämä jatkui, mies oli oikeassa, eikä ko. esinettä tarvittukaan.
                              Vai oliko se välttämättä tilattava uudestaan?

Kommentti

• Se oli varmaan jotain tarpeetonta, en edes muista.
                                Kunnia kuuluu Jumalalle.

Kommentti

Työstää...
                                X