Ilmoitus

Supista
Ei tiedonantoja toistaiseksi.

Vaarallinen vihreä valhe

Supista
Tämä aihe on suljettu
X
X
  • Suodatin
  • Aika
  • Näytä
Tyhjennä kaikki
uudet viestit

poistettu viesti, syy henkilökohtaisuus
    RBee
    Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:02.

Kommentti

Ihania viestejä, ei voi muuta kuin nauraa.

Muovipussiongelma ei naurata: meiltä löytyi noin 200 muovipussia, eri kokoista. Lisäksi muoviset ( vai mitä ainetta ne on) kestokassit, joita niitäkin monta kymmentä. Ja rullassa olevat roskakassit. Ja jätesäkit. Satoja pusseja ja kasseja siis.
      Kunnia kuuluu Jumalalle.
      Valo paistaa tunnelin päässä, nyt sinnittelet, pysy kii elämässä

Kommentti

Alun perin julkaissut Koala Katso viesti
        Ihania viestejä, ei voi muuta kuin nauraa.

Varmaan tuolle Antten harjoittamalle ilmastokysymyksen raamatullistamis-uskonnollistamiselle
        pitääkin nauraa ihanasti.
        Mutta joku asioista heikommin perillä oleva voi oikeasti saada sen käsityksen,
        että ympäristöaatteen omaksuminen on Hengen palon edellytys- tai seuraus.

Tämän ketjun aihe ja aloitus tosin ei kai ollut ilmastohysterian ja muun luontohysterian
        lietsominen, vaan jopa päinvastainen.
        Kauhisteluketjuhan on jo olemassa, samoin muutama muu viher-, eko-, vegaani-
        ym. keskustelu.

"Golgatan veressä voima on, voima niin siunattu, verraton."

Kommentti

Monilla on kuitenkin tapana lukea ketjun kaikki viestit ja esimerkiksi Rbeen viestissä #3 on maltillinen kanta asiaan. Jokainen tekee luonnon hyväksi minkä voi, mutta ei tee siitä sen suurempaa asiaa.
          Kunnia kuuluu Jumalalle.
          Valo paistaa tunnelin päässä, nyt sinnittelet, pysy kii elämässä

Kommentti

poistettu viesti, syy paheksuminen
            RBee
            Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:04.

Kommentti

poistettu viesti, syy asiaton
              RBee
              Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:05.

Kommentti

poistettu viesti, syy paheksuminen
                RBee
                Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:06.
                "Kamelikurjen siipi lepattaa iloisesti
                hukkaan menee sen vaiva, mutta ei se sitä pelkää
                Kun se kiitää ilmaa piesten, nauraa se hevoselle ja ratsumiehelle."

Kommentti

Alun perin julkaissut Hopealanka Katso viesti
                  Ihme ettei sinua ole bannattu, Anne. Jos anttesta noin kirjoitaisin se olisi bannia monta viikkoa. Vaikka se on kyllä totta.
                  Onneksi elämä on tämän foorumin ulkopuolella, eli mahdollinen rangaistus ei sinänsä vaikuta radikaalisti mihinkään. Sinua ja pupua tulisi toki ikävä! Ja tietysti sitten en pääsisi näkemään, kuinka moni täältä lopulta oppi lentämään.

Vihreydestä sen verran, että mä olen YRITTÄNYT opetella kantamaan käsilaukussa mukana kestokassia ostoksia varten. Mutta mä hukkaan ne kassit AINA!! Mihin ne katoaa?? Miksei ne ole laukussa silloin kun olen kassalla?? Mä olen siis hankkinut niitä jo useamman. Ehkä ne on niin vihreitä, että ne vaan haihtuu pois!?

Kommentti

Joo, ei se haittaa kun on muu elämä on.
                    Pupu ei tullutkaan tänä iltana, vaikka laitoin ison kattauksen. Se tulee varmaan aamupalalle.
                    Minulla on kaksi muumikassia, ai apua, no on kuitenkin, nyt huomasin, ettei sellaisia saisi olla. Niissä on hyvä kuljettaa esim. maitoja. Eivätkä häviä. Menevät kyllä kapeiksi. Prismasta olen ostanut. Ja oli ihan edullisia ja kestäviäkin.
                    Viimeisin muokkaaja Hopealanka; 14-02-18, 05:21.

Kommentti

Niin ja riippuliitoa haluaisin kokeilla..... katsotaan onnistuuko. Saisi lentää.

Kommentti

poistettu viesti, syy konteksti puuttuu
                        RBee
                        Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:07.

Kommentti

poistettu viesti, syy konteksti puuttuu
                          RBee
                          Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:08.

Kommentti

poistettu viesti, syy kontekstin puuttuminen
                            RBee
                            Viimeisin muokkaaja RBee; 14-02-18, 09:09.

Kommentti

Alun perin julkaissut Anne Katso viesti

Onneksi elämä on tämän foorumin ulkopuolella, eli mahdollinen rangaistus ei sinänsä vaikuta radikaalisti mihinkään. Sinua ja pupua tulisi toki ikävä! Ja tietysti sitten en pääsisi näkemään, kuinka moni täältä lopulta oppi lentämään.

Vihreydestä sen verran, että mä olen YRITTÄNYT opetella kantamaan käsilaukussa mukana kestokassia ostoksia varten. Mutta mä hukkaan ne kassit AINA!! Mihin ne katoaa?? Miksei ne ole laukussa silloin kun olen kassalla?? Mä olen siis hankkinut niitä jo useamman. Ehkä ne on niin vihreitä, että ne vaan haihtuu pois!?
                              Luulen, että tästä tilanteesta meistä monet ovat löytäneet itsensä.
                              Lisäksi Suomessa kaupat tekevät muovikasseilla merkittävää bisnestä. Esim. Espanjassa kassi on usein ilmainen tai maksaa korkeintaan 2-5 centtiä. Siellä on kaupungeissa myös erinomaiset verkostot jätteiden keruuta varten ja ne ovat myös ilmaisia veronmaksun vastikkeita. Lajittelu on helppoa.

Mitä tulee keskusteluun täällä ja esim. tästä aiheesta, niin pitäkäämme huoli kohdallamme siitä, etteivät kirjoituksemme ole jätteitä vaan hyödyllisiä rakennusaineita.

Kommentti

Työstää...
                              X